Lees/reageer dan ook niet in dit topic als je het niet leuk vindtquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, een topic wat zich herhaald. Eigenlijk gewoon een kopie van een beroemde FOK!ker.
okee nou groetjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, een topic wat zich herhaald. Eigenlijk gewoon een kopie van een beroemde FOK!ker.
Ja nee, dit soort dingen moeten gewoon niet herhaald worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:00 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
[..]
Lees/reageer dan ook niet in dit topic als je het niet leuk vindt
Oh, maar dit is vele malen beter, maak je daar maar niet druk om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:59 schreef porsche1 het volgende:
[..]
triest ventjequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja nee, dit soort dingen moeten gewoon niet herhaald worden.
Ik kan er ook niet aan doen dat nieuwe flikkers het niet kennen, maar dat is nog geen reden om zoeen succes topic wat die toffe FOK!user toen had gemaakt.
gelijk geen trek meer in je eten met zo'n nergerin, straks zit er nog een neger in XDXDXDquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
God vergeef het me, maar deze MOEST ik gewoon schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens was me negerinnetje aan het werk:
[ afbeelding ]
Ik wel en ik voel me slechtquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:15 schreef Brabanste_kaaskop het volgende:
Dat vind ik eigenlijk best zielig hoor die eerste 2 foto's![]()
Moest er niet om lachen, sorry
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:11 schreef KeFFuR1208 het volgende:
God vergeef het me, maar deze MOEST ik gewoon schieten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tevens was me negerinnetje aan het werk:
[ afbeelding ]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Net als jij[ afbeelding ]
Dit is gewoon een beter topic dan dat van jou, deal with it
Post hier dan een foto van je eigen lelijke hoofd...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...
Als je in de spiegel kijkt zie je ook een gehandicapte, dus zo erg is het allemaal nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.
Stel je niet aan man, het is gewoon grappigquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Post hier dan een foto van je eigen lelijke hoofd...
Of vraag die mensen tenminste op toestemming...
Jaloerse kleuterquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:19 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ja leuk man, gehandicapte mensen op de foto zetten. Heel grappig.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
Zwakzinnige achterlijke teringlijer.
Zomaar foto's van mensen maken is al zielig, maar als je op een internet forum stoer wilt doen door wat gehandicapte uit te lachen dan ben je wel de meeste trieste persoon die er bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |