Niet waar maar jij bent wel homofoobquote:
Zoek maar even in m'n history en plaats ze hier, geen zin om dat allemaal op te zoeken...quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:04 schreef Dimens het volgende:
Wat een homo's, vragen om pics van een man.![]()
Kun je niet beter pics van je zusje plaatsen TS?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:09 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Dus jij was het!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
En pics van je zusje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsch1 en SSB daarmee instemmen).
animo aanwezigquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsche1 en SSB daarmee instemmen).
Vergeet de pics van het zaad in het flesje niet speciaal voor Dhahaquote:
Gewoon doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:15 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Oja, morgen moet ik hetzelfde stuk weer terug. Bij genoeg animo zal ik mijn treinervaringen dan wel weer posten (als porsche1 en SSB daarmee instemmen).
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:19 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Geen zin om te fappen alhoewel m'n chickie er nog steeds zit en op haar kan ik ZEKER fappen... Jammer dat ze me totaal niet ziet zitten, ze is maar gaan lezen uit verveling...
[ afbeelding ]
Loop door de trein om te zien of er een lekker jong kipje te zien is en zet deze op Fok!quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:22 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nog 20% batterij mensen, wat moet ik nog op de gevoelige plaat zetten voordat het over en uit is?
sowieso had jou topic ook nog een lekker wijf nodig ( rechts)quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:26 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Dit topic heeft een neger uit Utrecht nodig:
[ afbeelding ]
Tevens zal ik zo kijken of er nog lekkere kippetjes in de intercity zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |