quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kansloos, zonder goedkeuring foto's van mensen openbaar op het internet zetten
Uiteraard weer door een of andere anoniem klootzakje zonder foto's in zijn fotoboek...
Ik snap eigenlijk niet dat de admins / mods dit toestaan, maar goed...
Ja mang toen werd die lopende thermoskan echt kk boosquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Ik moet zo eerste klas gaan zitten om m'n telefoon op te laden denk ik
Telefoon aan de resolutie te zien.quote:
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Kansloos, zonder goedkeuring foto's van mensen openbaar op het internet zetten
Uiteraard weer door een of andere anoniem klootzakje zonder foto's in zijn fotoboek...
Ik snap eigenlijk niet dat de admins / mods dit toestaan, maar goed...
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...
Mag ik een foto van je?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:56 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Ga niet huilen, als je een foto van me wilt kun je dat gewoon vragen...
Hier:quote:
Ik wil een foto van waar je helemaal op staat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Als je goed zoekt in m'n history kan je m'n zusje ook nog vinden... Mag ik nu weer foto's plaatsen van achteloze mensen?
Ja, ga maar weer verder.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Als je goed zoekt in m'n history kan je m'n zusje ook nog vinden... Mag ik nu weer foto's plaatsen van achteloze mensen?
Deze man is echt grappig. Meer Pics graag.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Ik zie een bobbel waar je piemel zit.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Hier:
[ afbeelding ]
Soppenquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:02 schreef KeFFuR1208 het volgende:
... in de trein van Maastricht naar Alkmaar en ik verveel me. Zeg me wat ik moet doen!!1!
Waarom steeds van die homo dingen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:07 schreef Dhaha het volgende:
Fappen op de wc en in dat flesje klaarkomen en dan pics posten van het flesje.
Ik vraag het mij ook af.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Waarom steeds van die homo dingen?
homofoobquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:08 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
Waarom steeds van die homo dingen?
Je wil gewoon zaad zien viezerik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |