de toiletquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:06 schreef zovty het volgende:
Doe alsof je een bom op de toilet hebt achtergelaten.
zit jij toevallig ook in zo'n mentale instelling of valt dat wel mee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Daarom zit ik altijd helemaal voorin in de trein. Want als we dan aankomen op het juiste perron loop ik naar van die mensen die achterin zaten en daar uitstappen om te melden dat ik er eerder was.
Waarom? Dat is heel normaal...quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
zit jij toevallig ook in zo'n mentale instelling of valt dat wel mee?
Zo, jij bent stoer TS.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:25 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Vrij weinig eigenlijk...
Onze chicka bonita is een lekker zelfgesmeerd bammetje aan het eten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou het niet eens durven toegeven als ik haar zou herkennen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Dhaha het volgende:
Ik hoop echt dat iemand haar herkent en haar hierop wijst waarna TS in de problemen komt.
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maarquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:22 schreef porsche1 het volgende:
TS, ik hoop dat de politie ook bij jou thuis komt.
mee eensquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:28 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens durven toegeven als ik haar zou herkennen.
meer picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maar
Paul, zat jij in de trein vandaag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:29 schreef KeFFuR1208 het volgende:
[..]
Wat zit je te haten mang? Sorry dat ik ook in de trein zit en een klein beetje vertier wil hebben... Volgende keer regel je zelf je Prem-geluidsfragmentjes-van-een-boze-Hagenees maar
Nou ma, dan moet jij even net doen of je slaapt en daarna doen of je boos bent want dan kan ik een topic maken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:30 schreef sjoemie1985 het volgende:
volgens mij is het gewoon de moeder van TS die doet alsof ze niets ziet.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nou ma, dan moet jij even net doen of je slaapt en daarna doen of je boos bent want dan kan ik een topic maken.
Pics.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:33 schreef KeFFuR1208 het volgende:
YESS DE RAILCATERING KOMT ERAAN!! Moeilijk droge bek van het zuipen gisteravond... Onee kut, die aap heeft alleen koffie enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |