SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Ik ben een biggetje, schijntquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er was zon topic over wat je dik, mollig, dun enzo vindt.
Wrijf er nog ff in dat ik er niet bij was dit jaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef missbehavin het volgende:
Ik wil terug
http://www.youtube.com/us(...)=5#p/u/4/HnT1VGNxy5Q
Alles boven de 50Kg is dik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er was zon topic over wat je dik, mollig, dun enzo vindt.
Het was toooooooofquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:59 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wrijf er nog ff in dat ik er niet bij was dit jaar :
(
But this little piggy went to awakeningsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Biatch.
Nu ben je wel een big. lekker puh.
dat zijn er veel dan.quote:
Had daar gebleven...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:00 schreef missbehavin het volgende:
[..]
But this little piggy went to awakenings
Ja dat mocht niet van kluts. Ik moest weg terwijl Speedy J nog bezig wasquote:
Het verschil moet er wezen hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat zijn er veel dan.
Maar ik zag laatst n topic met foto's van vrouwen met verschillende maten, heb alleen geen zin om t te zoeken voor een vergelijkend waren onderzoek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het verschil moet er wezen heAch, vind het wel weinig om te zien dat mensen een totaal andere definitie van slank, mollig, normaal, dik enz. Kunnen hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Zo jij bent genaaid en je hebt het zeker niet eens gevoeld?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat mocht niet van kluts. Ik moest weg terwijl Speedy J nog bezig was
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Zo jij bent genaaid en je hebt het zeker niet eens gevoeld?
Ach Ben is ook nog op Rockit.
Speedy J/Chris Liebing bij Electric Deluxe
Ik herken je toch nietquote:
Maar wie weet zie je me. Dan kun je direct je handjes dichtknijpen.quote:
Surequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar wie weet zie je me. Dan kun je direct je handjes dichtknijpen.
thuis ookquote:
Bedankt voor de uitleg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thuis gaat het nog wel, hier is het gewoon 29 graden.
Heb het zweet in de bilnaad staan
28.1 hier op m'n hobby-hok.. met ventilator aan staat t zilte water nog overal opquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Thuis gaat het nog wel, hier is het gewoon 29 graden.
Heb het zweet in de bilnaad staan
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef missbehavin het volgende:
Ja ik zeg ook deze. Dichtgooien die andere
quote:
Niet zeuren! Zie het als een compliment dat iemand je wilt neuken!quote:
Ik voel me bezoedeldquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet zeuren! Zie het als een compliment dat iemand je wilt neuken!
inderdaad lieve dame... ze houden het nogal achter hequote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ja, wees blij dat iemand er nog op wil...
nog meer als toen je stond te stuiteren tussen 1000-en deels gedrogeerde springende zwetende figuren?quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:43 schreef clevy het volgende:
[..]
nog meer als toen je stond te stuiteren tussen 1000-en deels gedrogeerde springende zwetende figuren?
die graaien niet naar je lijfje?quote:
jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:42 schreef clevy het volgende:
inderdaad lieve dame... ze houden het nogal achter he
Ach wees gerust.... de TT was een leugen..... je bent m'n type niet!quote:
Nee, verdomd weinigquote:
Ik hou me vast aan die gedachtequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ach ook voor jou is er iemand die daar genoegen mee neemt.
zijn zeker bang voor jailbaitquote:
The Buff?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:44 schreef missbehavin het volgende:
Liep ik net kleine man's kamer binnen, zit hij gewoon in the buff achter zijn laptop. Als dat geen fokker wordt later..
In zijn blootjequote:
of was het nou een lokhoerquote:
Ik denk dat het makkelijker is dat zij zich aan jou vasthouden.quote:
Neequote:
Het zijn er meer zelfs ja?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het makkelijker is dat zij zich aan jou vasthouden.
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.quote:
Alleen jammer dat ik dat niet doe. Oh nee, ik heb niets te willen hequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.
dit vraagt om venn diagrammenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Er zijn genoeg mannen die genoegen nemen met. Ik denk zelfs dat die vijver groter is als de vijver van mannen die dat niet doen.
Als je weer fit in je vel zit wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ik dat niet doe. Oh nee, ik heb niets te willen he
Na een kind komt dat nooit meer goed tochquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je weer fit in je vel zit wel.![]()
Anders stel je je eigen ff aanquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een kind komt dat nooit meer goed toch
Is het al door een onafhankelijke jury getest?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Na een kind komt dat nooit meer goed toch
Nee niks, er is me verteld dat je vanaf 55 kg een biggetje bent.quote:
Ik denk ook dat er genoeg situaties zijn waaronder mensen denken dat anderen genoegen nemen met terwijl die mensen dolgelukkig zijn met elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En jij geloofd alles wat ze vertellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee niks, er is me verteld dat je vanaf 55 kg een biggetje bent.
Je weet toch dat the interwebz vol met rommel staat.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook van mijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij geloofd alles wat ze vertellen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En jij geloofd alles wat ze vertellen?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is standaard bij de vrouwen in Singles.... jwz
Tja, is heel persoonlijk natuurlijk.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er genoeg situaties zijn waaronder mensen denken dat anderen genoegen nemen met terwijl die mensen dolgelukkig zijn met elkaar.
Dat jij je het niet voor kunt stellen, betekent niet dat het niet kan.
overigens denk ik wel dat er veel mensen zijn die genoegen nemen met, maar dat dat niet zoveel met geslacht te maken heeft. Òf met gewicht.
De uitzondering bevestigt de regel. Hoeveel van dat soort mensen hebben niet een heel laag zelfvertrouwen en vinden dat in elkaar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er genoeg situaties zijn waaronder mensen denken dat anderen genoegen nemen met terwijl die mensen dolgelukkig zijn met elkaar.
Dat jij je het niet voor kunt stellen, betekent niet dat het niet kan.
overigens denk ik wel dat er veel mensen zijn die genoegen nemen met, maar dat dat niet zoveel met geslacht te maken heeft. Òf met gewicht.
Voor mij niet, dat ligt eraan hoe lang je bent.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
yupquote:
Ik was niet eens subtiel ofzoquote:
Ah, wie de schoen past...quote:
ja, heb alleen t idee dat mensen die heel erg naar t uiterlijk kijken vaak meer moeite hebben om zich voor te stellen dat een ander een wat vollere vrouw bv wèl aantrekkelijk kunnen vinden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja, is heel persoonlijk natuurlijk.
Not good, ik weeg 60 tegenwoordig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Not good, ik weeg 60 tegenwoordig.
Laatst vroeg iemand aan mijn vriend of ik soms zwanger was.![]()
Wel als je 1m30 bent.quote:
Was dat niet JoeyT die dat aan jouw vriend vroeg?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.quote:
Is JoeyT een neger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was dat niet JoeyT die dat aan jouw vriend vroeg?
Geen idee.... denk niet dat iemand JoeyT ooit gezien heeft.....quote:
Nee, maar elke gram gaat naar mijn buik. Ik ben 1.65 maar in een jaar kilo of 4 aangekomen. Ik heb echt zo'n buikje alsof ik net zwanger ben.quote:
Ai, dat is wel een beetje een danger zone dan ondertussen, als je die vraag op je bordje krijgt. Of die ander heeft gewoon hele slechte ogen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik niet, maar misschien kan zij zelf een tipje van de sluier oplichten over haar lengte.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.
1.65 dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb bij venco juist altijd een lange vrouw in gedachten.
JoeyT is geen neger.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Geen idee.... denk niet dat iemand JoeyT ooit gezien heeft.....
In december kreeg ik ook al die vraag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ai, dat is wel een beetje een danger zone dan ondertussen, als je die vraag op je bordje krijgt. Of die ander heeft gewoon hele slechte ogen.
Ja ik ken het, ik zou ook wel andere plekken weten waar het van mij heen magquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar elke gram gaat naar mijn buik. Ik ben 1.65 maar in een jaar kilo of 4 aangekomen. Ik heb echt zo'n buikje alsof ik net zwanger ben.
ik geloof dat je gelijk hebt dat veel mensen genoegen nemen met, maar ik denk ook dat je de verhouding best wel eens scheef zou kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De uitzondering bevestigt de regel. Hoeveel van dat soort mensen hebben niet een heel laag zelfvertrouwen en vinden dat in elkaar.
Ik wilde ook niet impliceren dat genoegen nemen met puur met gewicht te maken had. Sommige mensen willen gewoon iemand hebben, een beetje aandacht, regelmatige seks, een veilig leven. Dan is een biggetje prima. En zo werkt het.
Geen waardeoordeel hoor, als je dat wil is het prima. Het zou niet mijn keuze zijn.
Borsten bijv.! Want mijn kont is indd. ook groot genoeg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik ken het, ik zou ook wel andere plekken weten waar het van mij heen mag
Ah, vandaar dat die neger zo belangstellend naar je keek. Grote kont is altijd goed, kun je mooi dat kind op zetten dat je over een maand of zeven verwacht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
Borsten bijv.! Want mijn kont is indd. ook groot genoeg.
Donder en bliksemquote:
[Engel overdrijfmode aan] .... blablabla [/uit]quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is standaard bij de vrouwen in Singles.... jwz
Oh God.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat die neger zo belangstellend naar je keek. Grote kont is altijd goed, kun je mooi dat kind op zetten dat je over een maand of zeven verwacht.
Niets mis met een lekkere kontquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Borsten bijv.! Want mijn kont is indd. ook groot genoeg.
Sarcasme.... leer het herkennen!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
[Engel overdrijfmode aan] .... blablabla [/uit]
Nee joh er moet wat te raden overblijvenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Dames, wees gewoon eens blij met hoe jullie er uit zien....![]()
Veel mannen vinden het al prima als jullie gewoon naakt zijn.....
Oh, ik ben ook best tevreden hoor. Vind mijn lijf niet lelijk maar ik zou een beeetje willen inslinken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Je houdt helemaal niet van meer to lovequote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:55 schreef xFriendx het volgende:
Nog steeds over vet, biggetjes en more to love dus
Nee, je verwacht er geeneen.... betekent niet dat je er ook geeneen krijgt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh God.Nah ja, ik schijn negers wel aan te trekken, vaker gemerkt. Hoe dan ook, ik verwacht GEEN kind!
Dan moet je wat meer 'trainen' ...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook best tevreden hoor. Vind mijn lijf niet lelijk maar ik zou een beeetje willen inslinken.
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee joh er moet wat te raden overblijven
Dat noemen we evolutie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook schelen hoe je dikker wordt.
De een houdt n taille, de ander wordt.helemaal vol, of alles zakt naar de heupen/kont ofzo.
Nah, ik weet voor 100 % zeker dat die er voorlopig nog niet aan komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, je verwacht er geeneen.... betekent niet dat je er ook geeneen krijgt...
Ja, heb al geïnformeerd bij Zumba, aerobic, fitnes.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:05 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dan moet je wat meer 'trainen' ...
Er is een aantal waarbij dat ook al vrij voorspelbaar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?
Dat is niet waar ik op doelde...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Ja, heb al geïnformeerd bij Zumba, aerobic, fitnes.
Nou ja, bij mij 'alles' bij kont, buik en benen. Benen zijn wel voordelig want ik had vroeger echt magere stelten, niet mooi. Nu zijn ze wel voller al moet ik er soms nog aan wennen. Kont is ook prima maar die buik!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het ook schelen hoe je dikker wordt.
De een houdt n taille, de ander wordt.helemaal vol, of alles zakt naar de heupen/kont ofzo.
Nee bah, naakt enzoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Dat weet je als je de recensie hebt gelezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, dat is er toch ook? Het raadsel van: hoe neukt ze?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:04 schreef Spezza19 het volgende:
Zeg dan gewoon waar je wel op doelde.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat is niet waar ik op doelde...
Post hem eens.... dan kom je er vanzelf achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef -Engel- het volgende:
[..]weet iemand of dat YT filmpje van Tineke gepost mag worden? Het is wel een maffe
De dames bij wie het vet het meest gunstige een plek vindt na hun 21ste plantten zich voort met de mannen met de beste genen.quote:
Dat klinkt dan weer zo plat, ik vond de subtiliteit wel mooi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg dan gewoon waar je wel op doelde.
Nee ik heb geen ban nodigquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Post hem eens.... dan kom je er vanzelf achter
laat 'm ovulatie maar eens uitleggen..quote:
Post je alleen de link.... dan mag het weer wel.... Dus niet embedded in je post....quote:
Daar kan ik wel tegen hoor. Ga er vanuit dat je gewoon seks bedoeld. Voila.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo plat, ik vond de subtiliteit wel mooi.
dquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
De dames bij wie het vet het meest gunstige een plek vindt na hun 21ste plantten zich voort met de mannen met de beste genen.
Hij wordt langzaam elektrisch geladen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel schiet helemaal in de stress met dat onweer dat op komst is. Hij loopt al de hele dag te mopperen en nu staan zijn haren recht overeind en zit ie te blaffen naar de lucht
Jij denkt dat lelijke mensen zich niet voortplantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
d
Dan zou je toch verwachten dat ze steeds.beter vertegenwoordigd werden, maar volgens mij gaat t redelijk gelijk op.
En op de een of andere manier vind ik dit allemaal vrij vrouwonvriendelijk klinken...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hij wordt langzaam elektrisch geladen?
Klinkt als mijn zus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
Zo, biggel schiet helemaal in de stress met dat onweer dat op komst is. Hij loopt al de hele dag te mopperen en nu staan zijn haren recht overeind en zit ie te blaffen naar de lucht
Hou het er maar op dat ik hoop dat dit niet gebeurd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jij denkt dat lelijke mensen zich niet voortplanten
Vandaar blijft het gelijk
Jouw zus mopperde ook de hele dag en blaft nu ook naar de lucht?quote:
ik? Nee hoor.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaar blijft het gelijk
quote:
Arme big. Ach het is zo over het onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja! Hij vindt het iig niet tof
hmm.. dan kan ik beter een trein gaan koppenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mag ik 'm eens bellen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heee. Big is lief! En hij zou vast wel enthousiast op jouw nieuws reageren.
Het moet hier nog beginnenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Arme big. Ach het is zo over het onweer
Je zegt het alsof het raar is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jouw zus mopperde ook de hele dag en blaft nu ook naar de lucht?
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef clevy het volgende:
[..]
hmm.. dan kan ik beter een trein gaan koppen
quote:
Hier is het al weer voorbijquote:
Ja ik bedoel seks. Ik las ook dat alles kapot kon. Neuken?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar kan ik wel tegen hoor. Ga er vanuit dat je gewoon seks bedoeld. Voila.
Omdat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.
En lelijke mensen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Overigens moeten mensen die niet lelijk zijn ophouden met hun gejammer en gezeik.
Omdat ze niet lelijk zijn en dus niks te klagen hoeven hebben...quote:
Andere kant van het meer he?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zover zit je toch niet van mij af, hier dondert het al. En regen, beetje.
Nee, dankjewel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:15 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ja ik bedoel seks. Ik las ook dat alles kapot kon. Neuken?
Ik ben niet lelijk, ik ben gewoon een botte lompe lulquote:
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Andere kant van het meer he?En iets hoger naar het noorden... dus lichte vertraging
Maar niet lelijk is een kwestie van smaak. Dus wie bepaald dan dat diegene niet mag klagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ze niet lelijk zijn en dus niks te klagen hoeven hebben...
Weer een gouden kans voorbij om dat buikje eraf te krijgen...quote:
Ik zat gister in Bloemendaal.... Vandaag zit ik weer rustig thuis in Lelystadquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?
Vanaf de maan gezien is de Noordzee een meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bloemendaal aan de andere kant van een meer?
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar niet lelijk is een kwestie van smaak. Dus wie bepaald dan dat diegene niet mag klagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan zitten er wel meerdere wateren tussenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zat gister in Bloemendaal.... Vandaag zit ik weer rustig thuis in Lelystad
Ijmuiden > Bloemendaal zit de noordzee niet tussen lieverdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Vanaf de maan gezien is de Noordzee een meer.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben niet lelijk, ik ben gewoon een botte lompe lul
Het gaat om de mensen die het niet zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.
Ik heb genoeg kansen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:17 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Weer een gouden kans voorbij om dat buikje eraf te krijgen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
op verzoek van DenWauwelaar... de dame waar hij van droomtDit is geen echt bloot, maar een plastic pak....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit account is niet meer in gebruik.
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het iedereen wel duidelijk is welke mensen ECHT lelijk zijn. Die mensen zijn echt unaniem lelijk. twijfelgevallen hangen we apart.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef -Engel- het volgende:
op verzoek van DenWauwelaar... de dame waar hij van droomtIk lach me kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor vrienden is het kortweg Wauw
Doe eens niet zo serieus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ijmuiden > Bloemendaal zit de noordzee niet tussen lieverd![]()
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.
Fixedquote:
doe dan maar gelijk doodquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Die worden dan beoordeeld door een onafhankelijke jury. Worden ze alsnog lelijk bevonden, volgt de doodstraf. Of castratie.
Aquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dit is geen echt bloot, maar een plastic pak....
You're just saying...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef vencodark het volgende:
Ik heb genoeg kansen.Het gaat alleen niet zo rap.
Ach, tieten zonder tepels mogen .... en ik zie nu een GoogleAds advertentie voor de Pabo....quote:
Eens met dat laatste.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
You're just saying...
Niet klagen, maar dragen zeg ik.
Maar wel de moeite van het onderzoeken waardquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....
Dat hoeft niet eens onderzocht te worden.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Maar wel de moeite van het onderzoeken waard
* -Engel-pakt schuurpapier en pot met gouden verf.... kloddertje goud hier en een kloddertje goud daarquote:
Nerds hebben toch vaak een hoog IQ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou liever castratie zien op basis van IQ.... maar dat is niet politiek correct....
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah rightquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:20 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Whatever floats your boat honeyquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel-pakt schuurpapier en pot met gouden verf.... kloddertje goud hier en een kloddertje goud daarEt Voilá
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah right
Ja... want GOOGLEquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, tieten zonder tepels mogen .... en ik zie nu een GoogleAds advertentie voor de Pabo....
Wat een hypocriet bedrijf is het toch ook....
Bij deze wil ik een actie startenquote:
Gewoon hele grote testgroep nemen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat hoeft niet eens onderzocht te worden.....
Nee, maar dan planten ze zich tenminste niet meer voortquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:21 schreef clevy het volgende:
[..]
alsof vrouwen dan opeens slimme mannen kiezen??? yeah right
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaalquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee eppo, zodat domme mensen zich niet voortplanten.
WRONG! Ik had gezegd dat ik liever castratie bij domme mensen zou zien....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het ging over lelijke mensen, niet domme. Dat is een ander verhaal
De meeste mensen zouden zich sowieso niet moeten voortplantenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bijblijven, we waren al geswitched naar het verhaal over IQ.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, goed punt dan. Gaat ook zo snel hierquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
WRONG! Ik had gezegd dat ik liever castratie bij domme mensen zou zien....
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neukenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:22 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja ja jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Bijblijven, we waren al geswitched naar het verhaal over IQ.
Nee hoor, ik denk dat het prima is als we langzaamaan uitsterven op die manier.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neuken
Helaas niet, denk ik soms.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.
Nog minder seks dusquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef clevy het volgende:
[..]
er zijn veel domme.. dus dan moeten de slimmen zich opeens wel suf neuken
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De meeste mensen zouden zich sowieso niet moeten voortplanten
Ik lees toch elk woord dat jij typt!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
Ik heb vandaag een fohnborstel gekocht. En mijn haar zit GEWELDIG!
Miss, lees je dit?
Zeg het tegen Biggel dan!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik lees toch elk woord dat jij typt!
Maar waarom moet ik dit lezen?
Wie dan wel? En wie niet?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.
Done! Hij snoof goedkeurend en je kreeg een kwispelquote:
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hitler had ook zulke ideeën. Is niet helemaal gelukt.
Ik word soms bijna naar als ik zie hoe redelijk makkelijk en goed het mij afgaat in vergelijking tot anderen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer de meeste maar iig een heleboel. Sommige maken er echt een bende van.
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Done! Hij snoof goedkeurend en je kreeg een kwispel
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
Ik hoorde dat hij kon likken als Lassie.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.
Mensen die met hun kinderen omgaan alsof het een kamerplant is en dus niet verzorgen.quote:
Alsof dat uit te roeien is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.
Die moet je niet meer geboren laten worden.
Waarom word je daar naar van? Juist toch heel goed!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word soms bijna naar als ik zie hoe redelijk makkelijk en goed het mij afgaat in vergelijking tot anderen.
Hallo, en wie gaat er dan werken voor mijn AOW?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
We gaan eerst maar eens een keer uit eten ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik hoorde dat hij kon likken als Lassie.
Ik hoop dat je van mannen van het type Magnum houdt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef L-E het volgende:
[..]
Biggel wordt de nieuwe man in mijn leven.
+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
En joden, zigeuners, homo's eigenlijk alles wat Arisch wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.
Die moet je niet meer geboren laten worden.
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hallo, en wie gaat er dan werken voor mijn AOW?
'No offence' roepen maar dan wel komen met een term als 'niet goed bij je hoofd'. Dat had subtieler gekund.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Er rammelt een hoop 'aan de wereld' maar ik zie nog genoeg leuke dingen om kinderen nog wel op de wereld te zetten (even niet vanuit 'mijzelf').quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.quote:
Biggel zorgt voor het vlees?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
We gaan eerst maar eens een keer uit eten ja.
Daarom... binnen nu en 20 jaar is dat wel afgeschaft....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.
Klopt. Maar dat deed hij niet omwille van IQ of vermeende schoonheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En joden, zigeuners, homo's eigenlijk alles wat Arisch was
Klopt, maar ik vind het leuk om er toch in te blijven gelovenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.
Die no offence was het genuanceerdequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
'No offence' roepen maar dan wel komen met een term als 'niet goed bij je hoofd'. Dat had subtieler gekund.
Voor die tijd is de wereld allang failliet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom... binnen nu en 20 jaar is dat wel afgeschaft....
Dat is mij te cynisch. Ik zie ook hele mooie dingen in deze wereld, lijkt me erg om het gevoel te hebben alsof je in de hel leeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die no offence was het genuanceerde
Eigen keuzen nog wel maar de wereld is gewoon fucked up. Waarom zou je dat je kind aan willen doen.
Jammer genoeg is domheid/arrogantie/etc niet te zien. Anders had de wereld er heel anders uit gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.
Ja, een groot deel. Maar de ziektes zijn ook in de wereld gekomen vanuit 'niets'. Uitroeien is een leuk streven hoor, maar natuurlijk onmogelijk. Drugsgebruik bijv. zet het één en ander ook in werking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.
Ik heb foo fighters aanstaan, wat heb jij aan staan?quote:
vergeet luiheid nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg is domheid/arrogantie/etc niet te zien. Anders had de wereld er heel anders uit gezien
Dat ook.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor die tijd is de wereld allang failliet.
http://www.usdebtclock.org/
Goeiequote:
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een groot deel. Maar de ziektes zijn ook in de wereld gekomen vanuit 'niets'. Uitroeien is een leuk streven hoor, maar natuurlijk onmogelijk. Drugsgebruik bijv. zet het één en ander ook in werking.
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mij te cynisch. Ik zie ook hele mooie dingen in deze wereld, lijkt me erg om het gevoel te hebben alsof je in de hel leeft.
Obama regeert in het verkeerde tijdvak. Ten tijde van Bush Sr. was ie perfect geweest, nu is het vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ook.....
Obama.... de ergste Oorlogs-President die Amerika gehad heeft.....
Maar wie zegt dat je kind hetzelfde meemaakt als jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.
Precies.... Alleen heb ik soms al het idee dat we richting een "hel" gaan.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.
I second that.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, Obama regeert niks.... hij is niks meer dan een marionet....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:32 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Obama regeert in het verkeerde tijdvak. Ten tijde van Bush Sr. was ie perfect geweest, nu is het vechten tegen de bierkaai.
Flaporen blijven levenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?
Als je niet beter weet...zijn mensen met bijvoorbeeld syndroom van down zoveel ongelukkiger?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?
Jouw leven is niet perse het leven van een ander. Ik hoop ook dat mijn kind geen grote trauma's hoeft op te lopen, maar ik heb dat slechts deels in de hand. Wat ik wel in de hand heb is hoe hij wordt en daarom doe ik mijn best hem op te voeden tot een stabiel persoon met vechtlust en levenskracht, zodat hij de gevechten die er op zijn pad komen aan kan. Vechten in je leven is niet perse erg.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Peter Fox de cd Stadtaffe - ff mijn duits op te halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb foo fighters aanstaan, wat heb jij aan staan?
Arlandia
Weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar het wil niet zeggen dat jouw kind perse ook ernstige dingen zal meemaken.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Misschien niet direct, maar wel indirect....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet niet wat jij allemaal hebt meegemaakt, maar het wil niet zeggen dat jouw kind perse ook ernstige dingen zal meemaken.
Is de wereld ooit mooi geweest?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Misschien niet direct, maar wel indirect....
Vindt jij de wereld op dit moment mooi dan met al die oorlogen, natuurrampen, aankomende faillissementen van landen.....?
Kan wel zo zijn maar de huidige maatschappij is gewoon kut en dat zal alleen maar erger worden. Daar ben ik gewoon realistisch in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw leven is niet perse het leven van een ander. Ik hoop ook dat mijn kind geen grote trauma's hoeft op te lopen, maar ik heb dat slechts deels in de hand. Wat ik wel in de hand heb is hoe hij wordt en daarom doe ik mijn best hem op te voeden tot een stabiel persoon met vechtlust en levenskracht, zodat hij de gevechten die er op zijn pad komen aan kan. Vechten in je leven is niet perse erg.
Ja, ze leren ermee omgaan dat ze zich niet ontwikkelen. Maar daarom weten ze het nog wel. Een kind van max 7 begrijpt dat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je niet beter weet...zijn mensen met bijvoorbeeld syndroom van down zoveel ongelukkiger?
Ik noem maar iets hoor.
Mensen zullen zich altijd onverantwoord blijven voortplanten.
Jij kan echt níets moois opnoemen aan het leven? Ernstig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Vindt jij de wereld op dit moment mooi dan met al die oorlogen, natuurrampen, aankomende faillissementen van landen.....?
Ik ben heel gelukkig. Oorlogen zijn er al zolang er mensen zijn, evenals natuurrampen. Op heel veel dingen heb je als persoon weinig invloed. Ben jij ongelukkig in deze wereld? Want dan begrijp ik indd. dat jij geen kinders wilt, die moeten met zo'n instelling wel ongelukkig worden. Bedoel dat niet lullig, maar je komt heel negatief over, alsof er weinig leuke, mooie dingen zijn. Het leven is toch niet alleen maar klote?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het altijd zo is, ook in de Middeleeuwen hadden we ruzie met Spanjaarden, Fransen, Engelsen, stroomde om de zoveel tijd het land onder, daalde de valuta tot het nulpunt. Volgens mij is het nooit anders geweest, same shit but in a different coat.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Titelnummer is fijn. Ik ga hem zo ook weer eens opzetten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:34 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Peter Fox de cd Stadtaffe - ff mijn duits op te halen
Dat zeg ik niet.... Ik zeg alleen dat de huidige problemen alleen maar erger worden....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij kan echt níets moois opnoemen aan het leven? Ernstig.
Ik vind het een overdreven uiting van negativisme, hoe jij hierin staat. Prima dat je geen kinderen wil, maar laat de mensen die ze wél willen dan ook hun waarde, want dat mis ik wel een beetje nu.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:37 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.... Ik zeg alleen dat de huidige problemen alleen maar erger worden....
Wanneer dan?quote:
True... alleen resulteren de huidige ontwikkelingen er in dat straks de hele wereld in die puinhoop wordt meegezogen... Want ja, Europa enzo... alles moet 1 zijn.... Ja en straks is alles in 1x naar de klotequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het altijd zo is, ook in de Middeleeuwen hadden we ruzie met Spanjaarden, Fransen, Engelsen, stroomde om de zoveel tijd het land onder, daalde de valuta tot het nulpunt. Volgens mij is het nooit anders geweest, same shit but in a different coat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |