+1quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
En joden, zigeuners, homo's eigenlijk alles wat Arisch wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee Hitler wilde geen mensen met geestelijke aandoeningen. Dat vind ik nog wat anders.
Die moet je niet meer geboren laten worden.
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hallo, en wie gaat er dan werken voor mijn AOW?
'No offence' roepen maar dan wel komen met een term als 'niet goed bij je hoofd'. Dat had subtieler gekund.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
Sowieso en no offence maar als je een kind in deze wereld op aarde zet ben je niet goed bij je hoofd.
Er rammelt een hoop 'aan de wereld' maar ik zie nog genoeg leuke dingen om kinderen nog wel op de wereld te zetten (even niet vanuit 'mijzelf').quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef S95Sedan het volgende:
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.quote:
Biggel zorgt voor het vlees?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:27 schreef L-E het volgende:
[..]
We gaan eerst maar eens een keer uit eten ja.
Daarom... binnen nu en 20 jaar is dat wel afgeschaft....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.
Klopt. Maar dat deed hij niet omwille van IQ of vermeende schoonheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En joden, zigeuners, homo's eigenlijk alles wat Arisch was
Klopt, maar ik vind het leuk om er toch in te blijven gelovenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Welke AOW? Is niks meer van over als wij klaar zijn.
Die no offence was het genuanceerdequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef L-E het volgende:
[..]
'No offence' roepen maar dan wel komen met een term als 'niet goed bij je hoofd'. Dat had subtieler gekund.
Voor die tijd is de wereld allang failliet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom... binnen nu en 20 jaar is dat wel afgeschaft....
Dat is mij te cynisch. Ik zie ook hele mooie dingen in deze wereld, lijkt me erg om het gevoel te hebben alsof je in de hel leeft.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die no offence was het genuanceerde
Eigen keuzen nog wel maar de wereld is gewoon fucked up. Waarom zou je dat je kind aan willen doen.
Jammer genoeg is domheid/arrogantie/etc niet te zien. Anders had de wereld er heel anders uit gezienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.
Ja, een groot deel. Maar de ziektes zijn ook in de wereld gekomen vanuit 'niets'. Uitroeien is een leuk streven hoor, maar natuurlijk onmogelijk. Drugsgebruik bijv. zet het één en ander ook in werking.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:28 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
een groot deel van de geestelijke aandoeningen is erfelijk en een groot aantal lichamelijke aandoeningen kun je al in de foetus zien.
Ik heb foo fighters aanstaan, wat heb jij aan staan?quote:
vergeet luiheid nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer genoeg is domheid/arrogantie/etc niet te zien. Anders had de wereld er heel anders uit gezien
Dat ook.....quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Voor die tijd is de wereld allang failliet.
http://www.usdebtclock.org/
Goeiequote:
Als je start met die mensen niet meer geboren te laten worden, ben je al een heel eind. Ja, dat is erg? Maar is ze laten leven zoveel beter qua kwaliteit van leven?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, een groot deel. Maar de ziektes zijn ook in de wereld gekomen vanuit 'niets'. Uitroeien is een leuk streven hoor, maar natuurlijk onmogelijk. Drugsgebruik bijv. zet het één en ander ook in werking.
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat is mij te cynisch. Ik zie ook hele mooie dingen in deze wereld, lijkt me erg om het gevoel te hebben alsof je in de hel leeft.
Obama regeert in het verkeerde tijdvak. Ten tijde van Bush Sr. was ie perfect geweest, nu is het vechten tegen de bierkaai.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat ook.....
Obama.... de ergste Oorlogs-President die Amerika gehad heeft.....
Maar wie zegt dat je kind hetzelfde meemaakt als jij?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat ik in een hel leef, ik zou het mn kind niet aandoen alles wat ik meegemaakt heb en hoe de wereld is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |