Waarom kan jij niet begrijpend lezen ?quote:Op maandag 27 juni 2011 23:49 schreef Omnifacer het volgende:
Als je het wist, waarom stelde je dan die vraag of die academie bestaat?
GTFOquote:Op maandag 27 juni 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik heb dus veel meer moeite met Derksen dan met Smeets, maarokeje.
raar mannetje ben jij.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:51 schreef JimboSlice het volgende:
Ik heb dus veel meer moeite met Derksen dan met Smeets, maarokeje.
Sterker nog, die is al uit.quote:
Een vraag met een wedervraag beantwoorden. Kenmerk van een wannabe-persoonlijkheid die niet tegen een kritische vraag kan. Ga jij je nu maar weer opvrijen bij Jan Mulder, met je pruillipquote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet begrijpend lezen ?
Derksen is wat directer, minder bezig met zichzelf. Smeets is wel wat minder een 'voetbaljongen' dan Derksen, qua imago. Geef mij Derksen maarquote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Specularium het volgende:
Derksen en Smeets hebben allebei de kras in de plaat.
Alleen is Derksen eerlijker in mijn ogen.
Derksen vind ik ook beterquote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Derksen is wat directer, minder bezig met zichzelf. Smeets is wel wat minder een 'voetbaljongen' dan Derksen, qua imago. Geef mij Derksen maar
Can't wait.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zal even een samenvatting maken.
quote:Op maandag 27 juni 2011 23:43 schreef golfer het volgende:
Gedragstherapeut van honden. Is daar een opleiding voor? De Martin Gaus-academie?
quote:
Klinkt veelbelovend. Ff alles nalezen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef Specularium het volgende:
Straks probeer ik het iets meer te nuanceren, voor nu korte sfeerimpressie:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef Specularium het volgende:
Straks probeer ik het iets meer te nuanceren, voor nu korte sfeerimpressie:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 88% gewijzigd door Specularium op 28-06-2011 02:22:20 ]
Praten over elkaar en RTL Tour de Jour.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:15 schreef tong80 het volgende:
Wat is er met Derksen en genee ?
Komen ze vandaag in de uitzending ? Zo ja waarom ?
Wat heeft Derksen met de Tour te maken ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Praten over elkaar en RTL Tour de Jour.
Hij komt af en toe ook met z'n kop in dat programma, waarschijnlijk om ook updates te geven over het voetbalnieuws.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat heeft Derksen met de Tour te maken ?
Hij vindt alle sporten buiten voetbal een B-sport.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:38 schreef tong80 het volgende:
Hij vindt alle sporten buiten voetbal een B-sport.
Rellen, rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Eenskijken het volgende:
Hey jongens, alles goed? Hebben we al zin in vanavond?
True, gisteren bij de aankondiging alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
'Knevel en Van den Brink willen graag scoren, dus ze gaan ongetwijfeld wat oude beelden van ruzies instarten' aldus Johan op VI Radio.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
documentairemaakster Margit Balogh en weerman Piet Paulusma komen ook.
Dat zijn flinke aantijgingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Tem het volgende:
Hij woont ook in Harlingen in een treurig huis....alleen....met SpongeBob op tv.....en zijn broek op zijn enkels.
Soort van Gijpie maar dan sneuer, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Tem het volgende:
Hij woont ook in Harlingen in een treurig huis....alleen....met SpongeBob op tv.....en zijn broek op zijn enkels.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef bascross het volgende:
Voor de verandering ga ik deze ''topshow'' vanavond eens bekijken.
Dat suggereer jij om precies te zijn hier, door de overtreffende trap:quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Soort van Gijpie maar dan sneuer, zeg maar.
Op dit moment komt een golferiaanse wijsheid goed van pasquote:
golferquote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet begrijpend lezen ?
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat suggereer jij om precies te zijn hier, door de overtreffende trap:
[..]
Ik vind je nog steeds lief. Ik kom hier niet specifiek om hard te rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.
Het is de lul van Andries waar je hem geregeld naar ziet graaien. Tijs eet gewoon net voor de uitzending een dönertje en na de uitzending gaat hij los met bier, chips, alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef Specularium het volgende:
Vraag me nog steeds af of Tijs tijdens de uitzending net onder de tafel een zakje crokychips heeft liggen voor als ie honger heeft. Of een schaaltje naturelchips van de Aldi ofzo..
Mooi, dat is dan weer uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.
En weet je waarom ze lachen? Tijs zei " Wilfried Genee "quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, ik zie johan en wilfred lachen en ik moet zelf ook al lachen![]()
als het een topshow wordt ga ik de na de gewone uitzending de herhaling nog een keer kijken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Absurditeit het volgende:
Haaa ik ga kijken en in de herhaling posten!
Dat ga ik ook doen, dubbele dienst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Absurditeit het volgende:
Haaa ik ga kijken en in de herhaling posten!
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef DrDentz het volgende:
De battles van de Bloodz en de Cripz steken toch schraal af bij wat er aan de tafel van VI plaatsvindt.
Straks zal "na een ruzie het weer met frisse tegenzin aan tafel zitten" ook wel vallen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef marcodej het volgende:
En de eerste cliché's rollen over tafel.
quote:
quote:
voor de 'ramp'quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
Wat een ramp weer! Ik ging om kwart voor 4 naar huis (normale tijd voor mij) en een drukte van al die mensen die voor de ramp naar huis wilden
Moeder van een rabbi.quote:
LOIquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:11 schreef DrDentz het volgende:
Moet je hiervoor studeren om op hetzelfde kennisniveau als Piet te komen?
Hij heeft die cursus zelfs niet eens afgemaaktquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
Pietje presenteert zich als een ware meteoroloog, maar heeft gewoon een simpele lOI-cursus gevolgd
+quote:
dit dusquote:
Teleac-curcusje, is toch heerlijk man.quote:Na de middelbare school begon Paulusma zijn carričre op de afdeling calculatie bij de PTT, het huidige KPN Telecom. Hij heeft daar diverse opleidingen gevolgd zoals personeelswerk en is later terechtgekomen op een HBO-management functie. Hij maakte zijn debuut op televisie als weerman in 1985 bij Omrop Fryslân. Paulusma voorspelde dagelijks het weer, zowel bij Omrop Fryslân als ook op de radio bij Radio Noord. Zijn eerste aanraking met de meteorologie ontleent hij aan een Teleaccursus en het bestuderen van natuurverschijnselen. Om zich meer in het weer te verdiepen heeft Piet veel zelfstudie gedaan en zeven jaar lang begeleiding op wetenschappelijk niveau gehad.
Laat gaan joh!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Teleac-curcusje, is toch heerlijk man.
Nog even en het gaat over wiedergutmachungsschnitzels.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:17 schreef Smoofie het volgende:
En ook de Duitsers erbij betrekken in de 2e WW2 OMG
idd. joden krijgen toch al zoveel stront over hun heen, dit zal ze een worst wezenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef Smoofie het volgende:
De meeste Joden hebben echt zoiets van "Big fucking care face". Moslims zullen er meer last van ehbben
Dan heb je die Joodse lobby priesters nog niet gezien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef Smoofie het volgende:
De meeste Joden hebben echt zoiets van "Big fucking care face". Moslims zullen er meer last van ehbben
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nog even en het gaat over wiedergutmachungsschnitzels.
Ik vind het wel wat voor jou een burgerinitiatief te starten om de genoemde zaken aan banden te leggen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef golfer het volgende:
Zo uitgekauwd, dit onderwerp.![]()
Laten ze nu dus ook maar iets doen aan de bio-industrie en met massaal dieronvriendelijk fokken en slachten van de rest van de dieren i.p.v. zich druk te maken over die paar halal en kosher geslachte dieren.
Maar dat is een hele kleine minderheid, joden zijn vaak toch wat moderner qua geloof dan moslims.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Dan heb je die Joodse lobby priesters nog niet gezien.
sowieso waren Gelhoofd en de Snor genoeg geweest voor vanavond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef Omnifacer het volgende:
Wordt er op een redactie niet overlegd ofzo? Hoe kan dit figuur zo pardoes aan tafel belanden?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nog even en het gaat over wiedergutmachungsschnitzels.
Eventueel aangevuld met Hansie...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Tem het volgende:
[..]
sowieso waren Gelhoofd en de Snor genoeg geweest voor vanavond.
Orthodoxe zoals Everts niet, helaas.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Maar dat is een hele kleine minderheid, joden zijn vaak toch wat moderner qua geloof dan moslims.
Over het algemeen wel, maar over dit onderwerp heb ik Joden harder horen schreeuwen dan Moslims.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar dat is een hele kleine minderheid, joden zijn vaak toch wat moderner qua geloof dan Moslims.
Snel afvoerenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:21 schreef DrDentz het volgende:
Die arme vrouw stikt gewoon van die opmerking van Johan.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:20 schreef PirE het volgende:
Nu nog even een vergelijking maken met de Holocaust en we zijn weer rond.
Niets.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef Karina het volgende:
Wat heeft dit nou weer met slachten te maken?
hou jij je nou maar bezig met de speeldata van voetbaltoernooitjesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:22 schreef borisz het volgende:
Mijn geloof heet 190. VOlgens mijn geloof moet ik iedere dag met 190 op de afsluitdijk rijden. Dag mag ik niet, je mag er maar 130. Inperking van mijn godsdienstvrijheid.
Dat doen we al niet meer sinds 31 juni 1940 hoor.quote:
Johan Winsquote:
Ik wou net zo'n post makenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Johan Wins
Finish her
Flawless Victory
FATALITY
![]()
![]()
fixedquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Johan Wins
Finish her
Flawless Victory
BABALITY
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:27 schreef Thas het volgende:
Wilfred die heeft er echt moeite mee dat hij eens een keer geen presentator is
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:26 schreef PirE het volgende:
[..]
Johan Wins
Finish her
Flawless Victory
FATALITY
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef alors het volgende:
no wai, mis ik nu de leukste uitzending van het seizoen?
Ik ben speciaal opgeblevenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef alors het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:30 schreef alors het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |