Het is de lul van Andries waar je hem geregeld naar ziet graaien. Tijs eet gewoon net voor de uitzending een dönertje en na de uitzending gaat hij los met bier, chips, alles.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef Specularium het volgende:
Vraag me nog steeds af of Tijs tijdens de uitzending net onder de tafel een zakje crokychips heeft liggen voor als ie honger heeft. Of een schaaltje naturelchips van de Aldi ofzo..
Mooi, dat is dan weer uit de wereld geholpen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.
En weet je waarom ze lachen? Tijs zei " Wilfried Genee "quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:56 schreef Eenskijken het volgende:
verdomme, ik zie johan en wilfred lachen en ik moet zelf ook al lachen![]()
als het een topshow wordt ga ik de na de gewone uitzending de herhaling nog een keer kijken!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Absurditeit het volgende:
Haaa ik ga kijken en in de herhaling posten!
Dat ga ik ook doen, dubbele dienst.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:57 schreef Absurditeit het volgende:
Haaa ik ga kijken en in de herhaling posten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |