Rellen, rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:50 schreef Eenskijken het volgende:
Hey jongens, alles goed? Hebben we al zin in vanavond?
True, gisteren bij de aankondiging alquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:46 schreef DrDentz het volgende:
'Knevel en Van den Brink willen graag scoren, dus ze gaan ongetwijfeld wat oude beelden van ruzies instarten' aldus Johan op VI Radio.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:28 schreef tompsv18 het volgende:
documentairemaakster Margit Balogh en weerman Piet Paulusma komen ook.
Dat zijn flinke aantijgingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Tem het volgende:
Hij woont ook in Harlingen in een treurig huis....alleen....met SpongeBob op tv.....en zijn broek op zijn enkels.
Soort van Gijpie maar dan sneuer, zeg maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:53 schreef Tem het volgende:
Hij woont ook in Harlingen in een treurig huis....alleen....met SpongeBob op tv.....en zijn broek op zijn enkels.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:02 schreef bascross het volgende:
Voor de verandering ga ik deze ''topshow'' vanavond eens bekijken.
Dat suggereer jij om precies te zijn hier, door de overtreffende trap:quote:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:55 schreef marcodej het volgende:
[..]
Soort van Gijpie maar dan sneuer, zeg maar.
Op dit moment komt een golferiaanse wijsheid goed van pasquote:
golferquote:Op maandag 27 juni 2011 23:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Waarom kan jij niet begrijpend lezen ?
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat suggereer jij om precies te zijn hier, door de overtreffende trap:
[..]
Ik vind je nog steeds lief. Ik kom hier niet specifiek om hard te rellen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:36 schreef marcodej het volgende:
[..]
Sec gezien is iemand die sneu is, sneuer dan iemand die niet sneu is. Maar sorry als ik die suggestie gewekt heb. Het was nergens mijn bedoeling Gijpie van sneuheid te betichten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |