Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoonquote:Op maandag 27 juni 2011 23:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pleur op met dat deuntje, gestoord word ik ervan
Valt te regelen hoor.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoon
's Avonds gaat mijn mobiel toch op "stil".... dus doe maar als ER thuis is 's middags.quote:
Lynxquote:Op maandag 27 juni 2011 23:47 schreef hcwp het volgende:
Dat is nog eens een landing! :
http://thebrigade.thechiv(...)anding-at-sea-video/
Denk ik ook... maar ja, ik zit me weer druk te maken.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:35 schreef Nibb-it het volgende:
Zonde van je tijd dat topic denk ik, AchJa.
* Herkenningquote:Op maandag 27 juni 2011 23:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Cool hè?
Ik vind wel meer dingen geweldig die andere mensen helemaal niks vinden. That's me
Nergens voor nodig. Komt goed morgen.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:55 schreef Maitje het volgende:
Ik besterf in mijn bed! Hitte en zenuwachtig like hell!
Hier hadden we er een paar de afgelopen tijd, en op bv Reilly Rd, Yadkin Rd. zijn er mooi wel even wat gebouwen gelijk gemaakt met de grond. Zal maar net je winkel, huis etc zijn. Maar hellemaal niet te spreken over al de dode en slachtovers laatst.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil ook echt een keer in april/mei naar Tornado Alley in de USA... tornado's jagen! Ik wil een echte zien!!!!
Zal ik zeker doen.quote:
Ik moet altijd aan Emily denken...quote:Op maandag 27 juni 2011 23:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Gelukkig dat ik niet al te vaak gebeld word op mijn mobiele telefoon
Tornado's en ander extreem weer kunnen inderdaad voor vele doden en gewonden zorgen ja. Maar is dat persé een reden waarom ik tornado's zou moeten haten ipv door zo'n natuurkracht gefascineerd te zijn?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:00 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Hier hadden we er een paar de afgelopen tijd, en op bv Reilly Rd, Yadkin Rd. zijn er mooi wel even wat gebouwen gelijk gemaakt met de grond. Zal maar net je winkel, huis etc zijn. Maar hellemaal niet te spreken over al de dode en slachtovers laatst.
Dat wel... maar ga je alsjeblieft niet mengen in die kunsttopics. Dat is hetzelfde als in discussie gaan met zo'n Christen op straat die iedereen wil bekeren. Zonde van je tijd.quote:
Had het dommerwijze verwisseld met Emilquote:
Ja tussen haten en het mooi vinden zit een verschil.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:05 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tornado's en ander extreem weer kunnen inderdaad voor vele doden en gewonden zorgen ja. Maar is dat persé een reden waarom ik tornado's zou moeten haten ipv door zo'n natuurkracht gefascineerd te zijn?
Ik ben dus al vanaf mijn 10e helemaal gek van tornado's en in de afgelopen 16 jaar weet ik heel goed dat ze dood en verderf kunnen zaaien.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Had het dommerwijze verwisseld met Emil
Wat ik dus wel leuk vind/vond.
[..]
Ja tussen haten en het mooi vinden zit een verschil.
Ah maar toeeeee nouuuuu het is zo leukquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat wel... maar ga je alsjeblieft niet mengen in die kunsttopics. Dat is hetzelfde als in discussie gaan met zo'n Christen op straat die iedereen wil bekeren. Zonde van je tijd.
Ik zou zeggen kom eens deze kant op, en ondervind wat het is. Hoe het voelt als het alarm afgaat, als je moet evacueren, hoe je je voelt als je kleine kinderen in angst en paniek ziet. Of hoe het is om mensen te zien die eigendomen in goort zien liggen na afloop. Misschien kan je wat niet te vervangen eigendome met persoonlijke waarde meenemen, en met een beetje geluk zien hoe ze nooit meer te vervangen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben dus al vanaf mijn 10e helemaal gek van tornado's en in de afgelopen 16 jaar weet ik zeker wel dat ze dood en verderf kunnen zaaien.
Maar ze blijven oh zo mooi!
Ik wil dolgraag een keer een paar weken in april/mei naar Tornado Alley!!! En dit is "geweld" dat door de natuur is aangedaan, jij zoekt met jouw werk gebieden op met geweld dat door mensen is aangedaan.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:18 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik zou zeggen kom eens deze kant op, en ondervind wat het is. Hoe het voelt als het alarm afgaat, als je moet evacueren, hoe je je voelt als je kleine kinderen in angst en paniek ziet. Of hoe het is om mensen te zien die eigendomen in goort zien liggen na afloop. Misschien kan je wat niet te vervangen eigendome met persoonlijke waarde meenemen, en met een beetje geluk zien hoe ze nooit meer te vervangen zijn.
Er zit een sterk verschil tussen eht een en ander. Verder spreek je hier over zaken waar je geen verstand hebt, want afhankelijk van hoe de tornados inslaat maakt het geen rooie rotmoer uit wat voor gebouw je hebt. Of wil je zeggen dat men in een schuilkelder moet wonen? Je opmerking vind ik in iedergeval kortzichtig.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik wil dolgraag een keer een paar weken in april/mei naar Tornado Alley!!! En dit is "geweld" dat door de natuur is aangedaan, jij zoekt met jouw werk gebieden op met geweld dat door mensen is aangedaan.
Bovendien vind ik het ook achterlijk dat mensen IN Tornado Alley in trailers gaan wonen zonder enige vorm van versterking ipv in een bakstenen huis (evt met schuilkelder). Dan maak je het er imo gewoon naar.
Just my 2 cents. Ieder zijn ding en hobby. Verder ga ik niet in discussie. Ik vind tornado's gewoon mooi en fascinerend. Daar kan jouw mening of de destructie die die dingen aanrichten niks aan veranderen.
http://cleverbot.com/quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:47 schreef Rave_NL het volgende:
Focking insomnia.
Hele dag alleen maar lopen rammen, om 10 uur compleet gesloopt op m'n bed liggen, en nu nog klaarwakker naar m'n plafond staren..
Download een heel saai luisterboek.....quote:
Ik ken alle HP luisterboeken nog uit mijn hoofd van vroegerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:11 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Download een heel saai luisterboek.....
Je kan makkelijk praten, weet jij veel waarom iemand in een mobile home woond? Kan verschillende oorzaken hebben, waaronder dat iemand zijn huis heeft verloren in een voorgaande tornado en uit verschillende oorzaken/overwegingen nu in een mobile home woond.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:49 schreef Lotusss het volgende:
Bij een EF0 tot EF3 zit je redelijk veilig in een bakstenen huis (in een kamer zonder ramen). Kan je van een vinyl trailer niet zeggen.
Het is ook nooit goed hé!?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:04 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja lekker, maar dit keer wel in de juiste mok aub.
Je woond in Nederland, dus ik zou denken dat je intussen gewend was aan klagende mensen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:07 schreef Thaboel het volgende:
Graag!
Trouwens: kutTTeindelijk eens lekker weer (vandaag dan) en iedereen loopt weer te klagen.
ja, oke.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Je woond in Nederland, dus ik zou denken dat je intussen gewend was aan klagende mensen.
Android? Gewoon even in de Market naar Count Sheep zoeken, vanalles te vinden :pquote:
Je bent te laat. De koffie is al op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 03:14 schreef Thaboel het volgende:
Waar blijft die koffie? Ik zie alleen een lege klapmok
Dan maar een cola-tjequote:
Helaas.....quote:
Mwah, missen is een groot woord. Ik zat me weer eens op te winden en pleur ik er weer uitspraken tegenaan die ik achteraf beter niet had kunnen doen. Maar ja, je hebt van die dagen.quote:
Heeft iedereen wel eensquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:12 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mwah, missen is een groot woord. Ik zat me weer eens op te winden en pleur ik er weer uitspraken tegenaan die ik achteraf beter niet had kunnen doen. Maar ja, je hebt van die dagen.
Hier nog droog, maar trekt wel dicht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Heeft iedereen wel eens![]()
Hier gaat het zo meteen los met het weer, nu al wat onweer en regen maar het word steed donkerder
09:43:24 28-06-11 GROUP-2 PRIO 1 : Aanrijding letsel A2 L 185,8 MAA : LN_671 LN_642 1871 1841 ovd-bquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:33 schreef Erasmo het volgende:
Ik hoor net op de radio dat er een ongeval heeft plaatsgevonden tussen een vrachtwagen en een legervoertuig op de A2.
Hier is de link: http://www.mobypicture.com/user/dirruk1970/view/9951798quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Je plaatje doet het niet... Maar het is een viertonner als ik het bericht eronder lees?
Oh dear...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier is de link: http://www.mobypicture.com/user/dirruk1970/view/9951798
Pffquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Hier is de link: http://www.mobypicture.com/user/dirruk1970/view/9951798
Als die ook al op pad gaat betekent dat weinig goeds...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:50 schreef Cobra4 het volgende:
10:49:00 28-06-11 12/031 GROUP-1 A1 AMBU LFL02 A2 li marhesen bon 52177
Lifeliner 2 ook onderweg.
Gezien de berichtgeving:quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Rave_NL het volgende:
Zeg alsjeblieft dat dit geen opgetopte walibi was..
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Rave_NL het volgende:
Jawel... Las op een ander forum dat er 1 militair uitgeslingerd was...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:16 schreef Rave_NL het volgende:
Wanneer is ze uitgerekend?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef Cobra4 het volgende:
Er is vandaag ook goed nieuws. Maar dat laat ik Maitje zelf wel vertellen.
Geen commentaar.....quote:
GRIP heeft te maken met de opschaling op bestuurlijk gebied. Des te hoger, des te groter is het effect gebied. Het incident ligt, in dit geval, op een provincie grens. GRIP2 zorgt er dus voor dat beide provincies opschalen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:56 schreef Nibb-it het volgende:
Vergeef mijn onwetendheid, maar wat staat daar nou precies? Hoe hoger de GRIP hoe hoger het 'alarm'?
Ah, helder. Thanksquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
GRIP heeft te maken met de opschaling op bestuurlijk gebied. Des te hoger, des te groter is het effect gebied. Het incident ligt op een provincie grens. GRIP2 zorgt er dus voor dat beide provincies opschalen.
quote:• GRIP 1 - Bronbestrijding. Incident van beperkte afmetingen. Afstemming tussen de verschillende disciplines nodig.
• GRIP 2 - Bron- en effectbestrijding. Incident met duidelijke uitstraling naar de omgeving.
• GRIP 3 - Bedreiging van het welzijn van (grote groepen van) de bevolking binnen één gemeente.
• GRIP 4 - Gemeenten, of regio- of provincieoverschrijdend (of nabij grens tussen regios) en dreiging van uitbreiding. Mogelijk schaarste.
Klapkut bedoel jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het is ook nooit goed hé!?
Vandaag heb je pech. Je krijgt het in een klapmok.
[ afbeelding ]
Dat dacht ik al, de lager gegradueerden moeten het niveau weer verpesten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klapkut bedoel je
oh en goeimoreguh
Nee, een klapkut zet je op je hoofd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:08 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Klapkut bedoel je
oh en goeimoreguh
Nee. 185.8quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:21 schreef Lightning_NL het volgende:
Is dat ongeluk gebeurd ter hoogte van de A2 Maastricht - Eindhoven thv hmp 246.5?
Want overige onderdelen gebruiken de A2 nooit?quote:
Jawel, maar dan zit je niet achter in de Walibi. Je mag maar zoveel kilometer verplaatst worden in de Walibi.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Want overige onderdelen gebruiken de A2 nooit?
Zit daar een limiet op dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Jawel, maar dan zit je niet achter in de Walibi. Je mag maar zoveel kilometer verplaatst worden in de Walibi.
Ok, dan is Oirschot, Eindhoven, De Peel, en Volkel ook nog een optie.quote:
Hoorde net op L1 dat militairen uit Weert kwamen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok, dan is Oirschot, Eindhoven, De Peel, en Volkel ook nog een optie.
Oh, dat beperkt de herkomst inderdaad flink.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoorde net op L1 dat militairen uit Weert kwamen.
Ik mag hopen dat ze max 16 bedoelen inclusief chauffeur en bijrijder.quote:20 militairen in legertruck
In de legertruck zaten volgens de KMS vijftien tot twintig militairen
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
Korpsgesprek gehaald
Met een beetje geluk 8 augustus beginnen...
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
Korpsgesprek gehaald
Met een beetje geluk 8 augustus beginnen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich valt het wel mee met de hitte.
Man ik heb op het heetst van de dag de post zitten bestellen, en ik was niet kletsnat van het zweet.quote:
Haha. Wacht maar totdat het -5 is dan loopt ER weer te klagenquote:
Hou je kop pinda!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha. Wacht maar totdat het -5 is dan loopt ER weer te klagen
Lekkahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Erasmo het volgende:
Het is hier 34*, vierendertig motherfucking graden
De radars die ik heb bekeken zeggen dat het pas om 3-4 uur 's nachts gaat knallenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef AchJa het volgende:
Ik verwacht vanavond prima noodweer, de kaarten zien er goed uit. Dus opgetieft met die hitte...
Heerlijk hoor, lekker met je kleffe lichaam in bed liggen. Gelukkig hebben wij aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef AchJa het volgende:
Ik verwacht vanavond prima noodweer, de kaarten zien er goed uit. Dus opgetieft met die hitte...
Op buienradar zie ik idd ook weinig spectaculairs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef m.k het volgende:
[..]
De radars die ik heb bekeken zeggen dat het pas om 3-4 uur 's nachts gaat knallen
Tenzij het om je eten gaatquote:
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik idd ook weinig spectaculairs.
Idem!!!!! Heerlijk weer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tenzij het om je eten gaat
Nee hoor ER ik hoop liever dit 'lichtelijk warme weer' dan ie koude kut zooi
Zou kunnen. Buienradar verwisseld ook steeds. Anyway, afwachten dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.
Zie dit gifje van gisteravond, een bui die uit het niets in een paar minuten tijd ontstaat in noord-Frankrijk.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.
Zie dit gifje van gisteravond, een bui die uit het niets in een paar minuten tijd ontstaat in noord-Frankrijk.
[ afbeelding ]
Wat zag je? Een ijsbeer?quote:
Niet klagen AchJa. Jij bent SM, dus moet je je plan trekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon niet normaal meer... [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik denk dat het hier 35 is ofzo, temp meter is geknaptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat zag je? Een ijsbeer?
Hierbinnen is het 28 graden, buiten ongeveer 31.4 graden in de schaduw.
Pauper, koop dan een aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik denk dat het hier 35 is ofzo, temp meter is geknapt![]()
alle ventilators staan aan in huis. Mijn pc is ook echt 10 graden warmer dan normaal
hebben we weggegevenquote:
Dom dom dom.quote:
ventilatoren doen het prima hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dom dom dom.
Kijk op marktplaats, vind je ze voor ¤60. Heb ik ook zo gekocht, zo een mobiele airco, werkt toppie
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Niet klagen AchJa. Jij bent SM, dus moet je je plan trekkenWat denk je waar ik nu mee bezig ben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Onder diensttijd?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik nu mee bezig ben...
Proost!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat denk je waar ik nu mee bezig ben...
Ik heb mezelf een uurtje vrob gegeven... Had nog wat uren staan en het leek me een prima plan om er met deze hitte wat eerder mee te kappen.quote:
Groot gelijkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik heb mezelf een uurtje vrob gegeven... Had nog wat uren staan en het leek me een prima plan om er met deze hitte wat eerder mee te kappen.
Dat valt me reuze mee!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Klopt, en ik schat zo in dat die nog een graadje erger gaan worden dan op het plaatje te zien is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zijn dus de buien waar gisteren voor gewaarschuwd is.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat valt me reuze mee!Daar zitten we dan ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat het gvd droogblijven. kik moet m'n saté straks nog roosteren
Ik zou de bbq alvast aanmaken als ik jou wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Laat het gvd droogblijven. kik moet m'n saté straks nog roosteren
Als het loos gaat en ik heb de bbq net aanstaan is het geheel mijn eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zeg straks niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
Zelfgemaakt? Wat denk jij dan? Ga niet die dure kant en klaar saté kopen waar kraak noch smaak aanzit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:41 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik zou de bbq alvast aanmaken als ik jou was
Wel zelfgemaakt toch?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zelfgemaakt? Wat denk jij dan? Ga niet die dure kant en klaar saté kopen waar kraak noch smaak aanzit.
Simpel te maken hoor, EN HEEL LEKKER.
Gelukkig heb ik een kamer op de begane grond met de ramen op de noordkant. Het is redelijk koel binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Vortix het volgende:
Laat maar komen, ik heb een dak boven mijn hoofd. Weliswaar met retetraag legeringskamerinternet. Maar boeiend.
Zit momenteel op een passantenkamer in Schaarsbergen omdat er bij de Servicebalie waarschijnlijk iemand is vergeten de sleutel van de kamer die ik gereserveerd had af te geven aan de wacht. Heerlijk.
Ik heb de komende drie dagen oriëntatiedagen bij het 11de, vandaar.
Jij gaat LMB doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:12 schreef Vortix het volgende:
Laat maar komen, ik heb een dak boven mijn hoofd. Weliswaar met retetraag legeringskamerinternet. Maar boeiend.
Zit momenteel op een passantenkamer in Schaarsbergen omdat er bij de Servicebalie waarschijnlijk iemand is vergeten de sleutel van de kamer die ik gereserveerd had af te geven aan de wacht. Heerlijk.
Ik heb de komende drie dagen oriëntatiedagen bij het 11de, vandaar.
Fan in het raam doet wonderenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik een kamer op de begane grond met de ramen op de noordkant. Het is redelijk koel binnen.
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij gaat LMB doen?
*rent weer ff naar de bbq*
Cool!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef Vortix het volgende:
[..]
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.
De enige fan die ik hier heb liggen is van een socket 470 processor...quote:
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Een aanrader voor de mensen die geen garage hebben is een vol dekbed over je wagen leggen een tip.
Is dat echt nodig denk jequote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Een aanrader voor de mensen die geen garage hebben is een vol dekbed over je wagen leggen een tip.
Dat bepaal je niet zelf?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:21 schreef Vortix het volgende:
[..]
Aangenomen voor infanterie. Of ik naar LMB of PAINF ga wordt later bepaald.
Krijgen we golfballen dan?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.
Heb hier ook maar een strandlaken over de motorkap gedaan, gelukkig heb ik een canvas dak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:39 schreef Clan het volgende:
Golfballen brengen ook minder op als je hem wilt verkopen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:40 schreef AchJa het volgende:
[..]
Golfballen schijnen airodynamisch beter te zijn. Dus de hagel doet zijn best maar.
2 jaar geleden is de halve vloot bij ons in het dorp afgeschreven na zo'n bui, ik zou het risico niet nemen voor 2 minuten werk.quote:
ErwinRommel gelooft niet dat het gaat hagelen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hagelstenen van 3cm doorsnede ondertussen in België.
Nee, bij de inf wordt je inf algemeen opgeleid en daarna wordt er bekeken welke kant je opgaat of lumbl of painf.quote:
Schop hem het balkon op en doe de deur op slotquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ErwinRommel gelooft niet dat het gaat hagelen...
Dan niet jongen.....
[insert slechte grap over afkoelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:47 schreef Maitje het volgende:
Thnx voor de felicitaties..
Ik voel me erg verlicht vandaag..en overhit
maar dat terzijde
Dat was voor '91 makkelijk, LMB bestond nog nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, bij de inf wordt je inf algemeen opgeleid en daarna wordt er bekeken welke kant je opgaat of lumbl of painf.
Nah, ik heb gezegd dat als het wel gaat hagelen en hij autoschade krijgt, dat hij het niet moet wagen om boos of chagrijnig te worden!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:46 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Schop hem het balkon op en doe de deur op slot
2200 wordt krap aan denk ik daar bij jou.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
Als het tussen 8 en 10 maar droog blijft!
naa... half 10 is ook goed.. red ik dat wel?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
2200 wordt krap aan denk ik daar bij jou.
Brb, even m'n zwembroek halenquote:
Ja oooooof, je legt even een deken op je auto bespaart jezelf een putjesdak.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nah, ik heb gezegd dat als het wel gaat hagelen en hij autoschade krijgt, dat hij het niet moet wagen om boos of chagrijnig te worden!
Dan flikker ik hem dus persoonlijk van het balkon.
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
naa... half 10 is ook goed.. red ik dat wel?
Oew.. ik zou wel willen zwemmen!quote:
Oki..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.
Dat heb ik dus al voorgesteld maar meneer is eigenwijs en weet zeker dat de hagel hier niet (meer) zal vallen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Brb, even m'n zwembroek halen
[..]
Ja oooooof, je legt even een deken op je auto bespaart jezelf een putjesdak.
Veel plezier bij de uitdeukerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Dat heb ik dus al voorgesteld maar meneer is eigenwijs en weet zeker dat de hagel hier niet (meer) zal vallen.
Ja en in het ziekenhuis waar ErwinRommel dan ligt met 2 gebroken benen omdat-ie van het balkon is "gevallen"quote:
Alleen wat hele lichte witte wolkjes te zien hier in het zuiden, verder nog niks.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre de bui die nu boven zuid Limburg hangt zich gaat samenvoegen en daarmee uitbreiden met die andere bui. Maar ik gok dat 21:30 wel te doen is.
Hier schapen in de luchtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:03 schreef Royyy het volgende:
[..]
Alleen wat hele lichte witte wolkjes te zien hier in het zuiden, verder nog niks.
Bedoel je hagel, of heb jij ook zo'n ijs maker?quote:
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:10 schreef m.k het volgende:
[..]
Bedoel je hagel, of heb jij ook zo'n ijs maker?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.
Ik wil oohoook!!!!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:11 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo'n ijsmaker, yoghurt-vanilleijs zit er nu in.
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er nietquote:
Weet je nog die slechte grap over het afkoelen?quote:
Heb medelij!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er niet
[..]
Weet je nog die slechte grap over het afkoelen?
Maar dat kan niet want jij moet nog sporten
Kapot geloof ik, erg lang geleden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom nu niet meer? Lekkerder ijs dan zelfgemaakt is er niet
Ik mag een voorkeur uitspreken...quote:
Airco is zo overrated...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:25 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik krijg mijn sportkleding amper aan...
Maar.. airco in de sportschool...
Trekt aardig dicht hoorquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:28 schreef hoogvlieger het volgende:
Tis hier nog kurkdroog. Beetje licht grijze lucht alleen. Zet mn stormalarm wel ff aan.
't Wordt al flink donker maar duurt nog wel even totdat het losgaat hier...quote:
Dat zit ik al, en geloof me, komt geen hagel hier!! Dus verspilde moeite om een dekbed over de wagen te doen.quote:
Het is ook zo onstabiel als de pest.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:51 schreef Erasmo het volgende:
De luchtdrukmeter veranderd hier per minuut.
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook zo onstabiel als de pest.
Ik zit met smart te wachten op Mammatus...
[ afbeelding ]
![]()
Die zag ik een halfuur geleden ook. Maar dat waren meer grijze tijgerstrepen dan wat anders.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.
Zou zo maar kunnen dat die gaan vormen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is ook zo onstabiel als de pest.
Ik zit met smart te wachten op Mammatus...
[ afbeelding ]
![]()
Op wat bliksem en donder na hier ook maar weinoig spectaculairsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Noemen ze dit extreem weer...Wat een afgang (opnieuw) voor de KNMI.
Hier ook waterzakken gespot!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb ze hier, hoewel niet zo mooi als op jouw foto.
We zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.quote:
Dat het bij jou meevalt betekent inderdaad dat het overal meevalt. Jij bent immers het middelpunt van het universum, nietwaar?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:13 schreef Lightning_NL het volgende:
Hier, zuidoost Brabant/ noord Limburg begint het nu pas een beetje te rommelen. Maar ik wacht geduldig af.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.
Zelfs de website had een meltdown, 's lands grootste faalclubquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:26 schreef Lightning_NL het volgende:
En dan de NS, die vanaf 12 uur chaos ging veroorzaken door alvast met wat minder treintjes te gaan rijden. Stelletje ongelooflijke prutsers.
NS die het halve land platlegt uit voorzorg..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:19 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Oh nee? Het is al zo goed als voorbij volgens mij. Voor Noord-Brabant in ieder geval wel. Echt een enorm lachertje dit.
Hier is het donker, maar het lijkt allemaal over te waaien. Geen gerommel, niks (10 km oostelijker).quote:
Ach, er konden natuurlijk wel eens wat blaadjes op de rails waaien...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:30 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
NS die het halve land platlegt uit voorzorg..
Veel meer zal het niet worden schat ik zoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier, zuidoost Brabant/ noord Limburg begint het nu pas een beetje te rommelen. Maar ik wacht geduldig af.
De waarden zagen en zien er wel goed uit voor een flink potje noodweer, maar wil niet zeggen dat het hele land er last van krijgt. Ik hoor hier nu pauzeloos gerommel dus zoveel kilometer verderop hebben ze het wel slecht. En weeralarmen heb ik een broertje dood aan... Vroegah keken we gewoon naar de lucht en gingen aan de slag.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Veel meer zal het niet worden schat ik zoIedereen loopt paniek te maken, vooral de KNMI, NS en ANWB. Moet je voor de grap zo effe NED1 kijken, wat een paniekzaaierij je dan te zien krijgt. En wat is dat extreme weer nou uiteindelijk geworden? Een klein beetje gerommel, wat flitsjes, een lekker verfrissend briesje en wat regen. That's it. Gewoon een onweersbui, niks heftigs of extreems.
Ze mogen wel eens een keer met de bezem door de KNMI en NS gaan. Zou het land geen kwaad doen.
+1.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |