Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:26 schreef Maitje het volgende:
Korpsgesprek gehaald
Met een beetje geluk 8 augustus beginnen...
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef ErwinRommel het volgende:
Op zich valt het wel mee met de hitte.
Man ik heb op het heetst van de dag de post zitten bestellen, en ik was niet kletsnat van het zweet.quote:
Haha. Wacht maar totdat het -5 is dan loopt ER weer te klagenquote:
Hou je kop pinda!!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:27 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Haha. Wacht maar totdat het -5 is dan loopt ER weer te klagen
Lekkahquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:30 schreef Erasmo het volgende:
Het is hier 34*, vierendertig motherfucking graden
De radars die ik heb bekeken zeggen dat het pas om 3-4 uur 's nachts gaat knallenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef AchJa het volgende:
Ik verwacht vanavond prima noodweer, de kaarten zien er goed uit. Dus opgetieft met die hitte...
Heerlijk hoor, lekker met je kleffe lichaam in bed liggen. Gelukkig hebben wij aircoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:33 schreef AchJa het volgende:
Ik verwacht vanavond prima noodweer, de kaarten zien er goed uit. Dus opgetieft met die hitte...
Op buienradar zie ik idd ook weinig spectaculairs.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef m.k het volgende:
[..]
De radars die ik heb bekeken zeggen dat het pas om 3-4 uur 's nachts gaat knallen
Tenzij het om je eten gaatquote:
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Op buienradar zie ik idd ook weinig spectaculairs.
Idem!!!!! Heerlijk weer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Tenzij het om je eten gaat
Nee hoor ER ik hoop liever dit 'lichtelijk warme weer' dan ie koude kut zooi
Zou kunnen. Buienradar verwisseld ook steeds. Anyway, afwachten dus.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.
Zie dit gifje van gisteravond, een bui die uit het niets in een paar minuten tijd ontstaat in noord-Frankrijk.
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zegt niks, als het vanavond afkoelt gaat het los, we zitten al op een cape van dik 3000.
Zie dit gifje van gisteravond, een bui die uit het niets in een paar minuten tijd ontstaat in noord-Frankrijk.
[ afbeelding ]
Wat zag je? Een ijsbeer?quote:
Niet klagen AchJa. Jij bent SM, dus moet je je plan trekkenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:00 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het is gewoon niet normaal meer... [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |