SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
Ze kan ook jou in huis nemen dawg. Jij hebt niet veel beweging nodig.
De krassen in je rug komen als mooie tepelpiercings bij je borst naar buiten?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
en bij spiritje in huis, ik weet niet of ik dat wel overleef.
Je mag een of twee dagen naar haar ouders en twee keer per week met de uitlaatservice meequote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
en bij spiritje in huis, ik weet niet of ik dat wel overleef.
meer dat ze totaal mn type niet is en de krassen dus ws door de ruzies komenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krassen in je rug komen als mooie tepelpiercings bij je borst naar buiten?
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
@ Spirit: Je moet het zelf weten, maar het zou zo jammer zijn (voor de hond) als er 'ik zei het toch' gezegd moet gaan worden...
Dan heb je echt reden om haar bank en bed onder te schijten.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef dawg het volgende:
meer dat ze totaal mn type niet is en de krassen dus ws door de ruzies komen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijk
Tegelijk geef je ook aan dat je je er niet vanaf laat praten, dus geheel objectief ben je ook niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijk
Nee, maar het komt wel even over alsof je denkt dat ik zomaar een hond zou nemen omdat ik daar nu toevallig even zin in hebquote:
voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je echt reden om haar bank en bed onder te schijten.
nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik om advies vraag, maar uiteindelijk zelf de beslissing neem. En tuurlijk ben ik niet 100% objectief. Ik ken mezelf het best en weet hoe ik hier in sta. Dus als jullie heel hard roepen NEEEE, wil dat niet zeggen dat ik het niet doe, omdat jullie mij simpelweg niet kennenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegelijk geef je ook aan dat je je er niet vanaf laat praten, dus geheel objectief ben je ook niet meer.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel even over alsof je denkt dat ik zomaar een hond zou nemen omdat ik daar nu toevallig even zin in heb
Met jouw username zit je altijd in f&fquote:
Dat is ook weer zo ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw username zit je altijd in f&f
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topicquote:
Hoe is het met je stage? Afgerond? Gehaald?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Ik denk dat het onverstandig is om met een fulltime baan een hond te nemen. Je vraagt om ervaringen en adviezen, de mijne is: niet doen.
Maar jij als hondenliefhebber hebt hier vast wel een mening over.quote:
Dank u zeer.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Ik denk dat het onverstandig is om met een fulltime baan een hond te nemen. Je vraagt om ervaringen en adviezen, de mijne is: niet doen.
En toch wordt de discussie hier gevoerdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topic
Met deze week erbij nog twee weken, bijna klaar dusquote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met je stage? Afgerond? Gehaald?
Ja, maar dit is niet bepaald de deskundigheid die ik zoekquote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
En toch wordt de discussie hier gevoerd
Genoeg honden en kippetjes hierquote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topic
dat kloptquote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jij als hondenliefhebber hebt hier vast wel een mening over.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, maar dit is niet bepaald de deskundigheid die ik zoek
(Samz daargelaten)
Jij hebt geen mening gepost, dus voel je niet aangesprokenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn ervaring met honden?
Je hebt een opdracht toch? Gaat dat allemaal goed?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met deze week erbij nog twee weken, bijna klaar dus
Ik post zelden meningen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
Jij hebt geen mening gepost, dus voel je niet aangesproken
Dat antwoord voelde ik al aankomenquote:
Iedere situatie is toch weer anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank u zeer.
Maar ik ben toch benieuwder hoe mensen met ervaring in deze situatie dit ervarenIk snap heel goed dat je zegt "niet doen". As I said is dat de reden waarom ik niet 5 jaar terug al een hond heb genomen. Echter, is er denk ik ook een andere kant van het verhaal die ik graag zou horen.
Ik wil ook een bootquote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Hij heeft een afwijking naar rechts.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Ja, als ik een boot koop mag jij hem komen fotograverenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zodat ik deze ook op de foto kan zetten?
De cam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
En ieder dier is uniek.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedere situatie is toch weer anders.
Het werk is voor mij de reden dat mijn hond bij mijn ouders blijft.
Ik ben de hele dag weg en dat vind ik zielig.
Vrede zit vol, of wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als ik een boot koop mag jij hem komen fotograveren
Ja, gaat primaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt een opdracht toch? Gaat dat allemaal goed?
Nog een scherpe geestquote:
Shit, ik was laks in het checken met spellingscontrole. Teveel zelfvertrouwen dat het goed was.quote:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...
Ook zo'n last van het warme weer?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
Vanwege de opdracht? .Dquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellenquote:
Nee, vrijdagquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De cam.Nee, ik denk dat het komt omdat ik aan de boulevard zat en die lijn schuin loopt...of het komt indd. dat ik niet precies kon zien hoe het op de foto kwam te staan omdat ik in het scherm eerder mijn spiegelbeeld zag, dan het beeld dat ik op de foto wilde nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.quote:
Het weer is heerlijk. Het werk niet.quote:
Aibo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
[/quoteAibo.
Spijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens benquote:
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koopquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellen
Van de hond?quote:
Dan moet je borrelen. Dan kan je niet meer batsen.quote:
Gast, kom op!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koop
en waar is het bewijs?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens ben
Mooi ding vencodark!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Ik denk dat je een hoop kinderhaters / hondenliefhebbers een spiegel voorhoudt, die ze echt niet willen zien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Techno het volgende:
Nee dat niet, maar even ter relativering van het geheel.
Maar je weet dus nooit vooraf wat het karakter is. Dat is wel een listig risico.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.
Mijn hond maft de hele dag, daarvoor zou ik het iig niet laten, vooral niet als er voor overdag een goede oplossing gezocht wordt, zoals dagopvang of uitlaatservice. Voorwaarde vind ik wel dat ermee getraind of gespierde wordt.
beeld is met deze crop ook stuk beterquote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop kinderhaters / hondenliefhebbers een spiegel voorhoudt, die ze echt niet willen zien.
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
Robothond.quote:
je kunt een hoop trainen aan een hond hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je weet dus nooit vooraf wat het karakter is. Dat is wel een listig risico.
Het lijkt nu een heel andere boulevard dan waar ik aan gezeten heb.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
Hoelang is die kroeg van jou al open?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vraagt om uitleg dan krijg je uitleg
Het is niet meer mijn foto.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...
Dat is geen nieuwsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens ben
Pietsie verscherpt en nog wat vignettering toegepast.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...
Vanaf 7 uur, en zou wel een biertje lusten jaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoelang is die kroeg van jou al open?
Bier
Ja, alles is goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
alles kits achter de rits enzo? met k ook?
Nee joh, een echte. Kan overdag gewoon op kantoor, of in een kennel. Toch ruimte zat buitenquote:
zelfdequote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, alles is goed.En met K. indd. ook. Gaat best lekker allemaal!
En met jou dan?
er is altijd wel iemand de gebeten hondquote:
Snoop dog?quote:
Leuk! Wat voor een?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er over aant nadenken om een hond te nemen..
Je bedoelt een man (toch?)quote:Op maandag 27 juni 2011 20:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben er over aant nadenken om een hond te nemen..
Nou, ik zit op het moment te denken aan een Duitse herder... Dat is een échte hond (ik heb het niet op die kleine dingetjes maar heul groot is ook niet mogelijk) en daarnaast nog heel erg lief en zachtaardig en trouw ook (als je hem goed opvoed)..quote:
Nee, in dit geval bedoel ik echt een hondquote:
Bedoel je nu op zijn hondjes?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik zit op het moment te denken aan een Duitse herder... Dat is een échte hond (ik heb het niet op die kleine dingetjes maar heul groot is ook niet mogelijk) en daarnaast nog heel erg lief en zachtaardig en trouw ook (als je hem goed opvoed)..
[..]
Nee, in dit geval bedoel ik echt een hondOf bied je je aan?
Leuk zeg! Wil je een pup of een volwassen hond?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou, ik zit op het moment te denken aan een Duitse herder... Dat is een échte hond (ik heb het niet op die kleine dingetjes maar heul groot is ook niet mogelijk) en daarnaast nog heel erg lief en zachtaardig en trouw ook (als je hem goed opvoed)..
[..]
Een pup. Heb zelf een kat en mn zusje heeft 2 kleine kinderen dus ik wil het risico daarmee zo klein mogelijk houden en dat lijkt mij het beste door een pup te nemen en die goed op te voeden en te trainen. Maar ik werk fulltime, dus ik zit nog heel erg in dubio...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Leuk zeg! Wil je een pup of een volwassen hond?
Ah, lastig ja. Ik weet te weinig van honden om je een goed advies te kunnen geven, ik ben niet zo'n fan - maar vind het voor jou wel heel leuk hoor!quote:Op maandag 27 juni 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Een pup. Heb zelf een kat en mn zusje heeft 2 kleine kinderen dus ik wil het risico daarmee zo klein mogelijk houden en dat lijkt mij het beste door een pup te nemen en die goed op te voeden en te trainen. Maar ik werk fulltime, dus ik zit nog heel erg in dubio...
We hadden vroeger wel altijd een hond thuis, maar om nou te zeggen dat ik echt expert ben, nee helaas... Dus ik ben nog erg aant wikken en wegen.. Een vriend van me laat zijn hond gewoon 5 dagen in de week alleen thuis. Dat vind ik echt niet kunnen, maarja, ben dus hard aant nadenken eroverquote:Op maandag 27 juni 2011 20:42 schreef L-E het volgende:
[..]
Ah, lastig ja. Ik weet te weinig van honden om je een goed advies te kunnen geven, ik ben niet zo'n fan - maar vind het voor jou wel heel leuk hoor!
Mijn broer heeft een hond, en als zij een hele dag weg moeten (dat komt sporadisch voor) gaat hij naar "de opvang". Dat is een boerderij met een enorm erf waar er verschillende honden heel de dag spelen, uitgelaten worden, eten en aandacht krijgen. Een soort creche, maar dan voor honden.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:50 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
We hadden vroeger wel altijd een hond thuis, maar om nou te zeggen dat ik echt expert ben, nee helaas... Dus ik ben nog erg aant wikken en wegen.. Een vriend van me laat zijn hond gewoon 5 dagen in de week alleen thuis. Dat vind ik echt niet kunnen, maarja, ben dus hard aant nadenken erover
En ik heb net 5 CDs besteldMuziek
Ja I know, die dingen zouden ideaal zijn, maar die zijn ook vrij prijzig helaas... Tot dusver is mijn plan dat ik vaker thuis ga werken en dat de hond 2 dagen naar mijn ouders zou kunnen. Als ik weg moet, kan de hond naar een vriend van me die me ook al heeeel lang aan mn hoofd zeurt dat een "deelhond" moeten nemenquote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn broer heeft een hond, en als zij een hele dag weg moeten (dat komt sporadisch voor) gaat hij naar "de opvang". Dat is een boerderij met een enorm erf waar er verschillende honden heel de dag spelen, uitgelaten worden, eten en aandacht krijgen. Een soort creche, maar dan voor honden.
Welke?quote:
Jonathan Jeremiah, The Kooks, The Airborne Toxic Event, Kings of Leon en Counting Crowsquote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welke?Ik heb er eerder vandaag vier besteld.
Kan een pup daar tegen? Kan me voorstellen dat tijdens de opvoeding, dat eerste begin, een hond zijn eigen baas veel om zich heen moet hebben. Maar dat is als ik de lijn doortrek naar kinderen, waar het prille begin ook zwaar weegt als het gaat om hechten.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:55 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja I know, die dingen zouden ideaal zijn, maar die zijn ook vrij prijzig helaas... Tot dusver is mijn plan dat ik vaker thuis ga werken en dat de hond 2 dagen naar mijn ouders zou kunnen. Als ik weg moet, kan de hond naar een vriend van me die me ook al heeeel lang aan mn hoofd zeurt dat een "deelhond" moeten nemenNou dan kan ie hem krijgen ook
Counting Crows.quote:Op maandag 27 juni 2011 20:56 schreef Spirit82 het volgende:
Jonathan Jeremiah, The Kooks, The Airborne Toxic Event, Kings of Leon en Counting Crows
In je hamburger jaquote:
Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het kost grandioos veel tijd.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.
Misschien nog iets meer zelfs, want een kind gaat na X aantal jaar naar school, kan z'n eigen kont leren afvegen enzo. En die kun je vaker/makkelijker meenemen. Wij hebben 18 jaar een hond gehad, dus 18 jaar lang 4 keer per dag uitlaten, 18 jaar lang oppas zoeken als er de hele dag niemand thuis was, enzovoorts. Sommige honden zijn er vast makkelijker in, om overal mee naartoe te nemen. Maar toen de hond er niet meer was, merkten we het verschil.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.
De vraag is echter: kocht zij ook een eenpersoons-magnetronmaaltijd of had ze luiers en 2 schnitzels in haar mandjequote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik in de tram, leuk meisje vlak voor me, ik stap uit naar mijn bus, meisje ook, ik stap uit, ga boodschappen doen, zij ook, ik ga naar huis, zij ook, 3 deuren verder.
Kopje suiker lenen, kan dat nog anno 2011?.
kunt de condooms gaan delen die je teveel hebt gekochtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik in de tram, leuk meisje vlak voor me, ik stap uit naar mijn bus, meisje ook, ik stap uit, ga boodschappen doen, zij ook, ik ga naar huis, zij ook, 3 deuren verder.
2 perzikenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De vraag is echter: kocht zij ook een eenpersoons-magnetronmaaltijd of had ze luiers en 2 schnitzels in haar mandje
Inderdaad, bij een kind is er nog een verschuiving in de mate van afhankelijkheid, dat zie ik bij een hond niet gebeuren. Aan de andere kant kun je honden dagelijks verrot schelden zonder dat ze je napraten, dus er zijn ook voordelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien nog iets meer zelfs, want een kind gaat na X aantal jaar naar school, kan z'n eigen kont leren afvegen enzo. En die kun je vaker/makkelijker meenemen. Wij hebben 18 jaar een hond gehad, dus 18 jaar lang 4 keer per dag uitlaten, 18 jaar lang oppas zoeken als er de hele dag niemand thuis was, enzovoorts. Sommige honden zijn er vast makkelijker in, om overal mee naartoe te nemen. Maar toen de hond er niet meer was, merkten we het verschil.
Zo zag ze er niet uitquote:
Als de hond van de buren zo doorgaat met blaffen wordt hij dat vanzelfquote:
'Awww is het een kuthond he? Ja he?' En maar kwispelen. Maar dan voelde ik me altijd schuldig en dan kreeg ze wat lekkersquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een kind is er nog een verschuiving in de mate van afhankelijkheid, dat zie ik bij een hond niet gebeuren. Aan de andere kant kun je honden dagelijks verrot schelden zonder dat ze je napraten, dus er zijn ook voordelen.
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Awww is het een kuthond he? Ja he?' En maar kwispelen. Maar dan voelde ik me altijd schuldig en dan kreeg ze wat lekkers
Misschien kun je hem omruilen in het asielquote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.
Verkeerd opgevoedquote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?quote:
De juiste vrouw zal de juiste toon in jouw stem herkennenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?
Dįt..... zal het zijnquote:
Mwah.... ik ga het pas eng vinden als ik iemand echt altijd net in mijn ooghoeken zie...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?
Om een of andere reden zou ik het bij een man ook wat vreemd vinden.... als ie nu nog kwam vragen of ik iets weet op huishoud gebied >>>> ik heb zo wel eens helpen strijken in E'de... was nog best gezellig... ik kreeg wijn en ik mocht een keer daar wachten toen ik mijzelf buitengesloten hadquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
De Turkse ex-achterbuurman van mijn zusje (ongeveer 15 jaar jonger) kwam die suikerkopjestruuk gewoon echt doen he?
Ja, de honden zijn tenminste blij als ik thuis komquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
Daarom ben ik zo gek op die hond van mijn zus....
dan ga ik ook tegen aan kletsen en dat beest wordt helemaal wild als ie mij ziet...
De hond van de buren trouwens ook... (alleen dat beest sloopt al mijn panties)
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de honden zijn tenminste blij als ik thuis kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je nu ook kwispelen?quote:
Neh.... ik ben meer een katquote:
Op 't werk was het best koel en rustig... heb een halve dag aan mijn excelsheet geprutst (het moet nu kloppen denk ik)quote:Warm, heb alles op mijn gemak gedaan, en nu weer aan het werk in de hitte.
Hoe was jouw dag?
eens isquote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetjes die niet opnemen als ik iets belangrijks wil bespreken, een schande is het.
ijsklontjes! waar laat je diequote:
Welke is het?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah.... ik ga het pas eng vinden als ik iemand echt altijd net in mijn ooghoeken zie...
Als HW al oogcontact heeft en ze een beetje zat te glimlachen kan ie het best een keer doen
Waarom niet... ik ga ook wel eens na de buren omdat ik wat mot...
Ik heb bier genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh.... ik ben meer een kat
[..]
Op 't werk was het best koel en rustig... heb een halve dag aan mijn excelsheet geprutst (het moet nu kloppen denk ik)
Hiero is het verder warm... en ik heb geen bier gehaald
En dan "bestel" ik een sinas bij jequote:
Ja deed je echt zelf schatquote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan "bestel" ik een sinas bij je
Ik moest nog rijden hequote:
ow ik vroeg dat niet voor niets.. ik weet wel een plaats waar ze snel smelten en de druppels diep vallenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wees creatief zou ik zeggen, maar ik weet het wel
Taalnazi.... geen zin om na te denkenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke is het?
• Als HW al oogcontact heeft...
• Als HW al oogcontact heeft...
ik dacht iets noordelijker.. tussen de heuvelsquote:
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
ow ik vroeg dat niet voor niets.. ik weet wel een plaats waar ze snel smelten en de druppels diep vallen
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Mijn huis is zomers altijd heerlijk koel. Hier binnen stappen op een dag als vandaag is echt zó lekker.
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenof lekker in mijn cocktail
Mogelijkheden te over.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En anders kan hij ze nog altijd anaal inbrengen natuurlijk.
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekker
* -Engel-spint eens liefquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Taalnazi.... geen zin om na te denken
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelostquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeld
Ik ben niet grappigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
*gooit ijsklontje*quote:
Ojaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelost
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
Weggelegtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weggelegt
Weggelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weggelaggeh, duhuhquote:
Hier ook, kom je die ook meteen doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
ik wil kunnen toveren.... nu staat er alweer afwas
Dat kan. Het heet vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Het was heel goed geregeld nuquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het beter geregeld had dan had je ook kunnen blijven slapen
Ik mis de vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vaatwasser! Met heel mijn hart.
Is goedquote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]... alleen als je dan voor mij eten (en bier natuurlijk) regelt....
Konijnquote:
Ligt eraan hoe herkenbaar ze worden en of het echt goede verhalen zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Is het not done om alle verhalen over mijn idiote familie op te schrijven en te bundelen in een boek?
Het moet toch ergens goed voor zijn?
Jij hóeft ook helemaal geen trein te koppen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Nah ik hoef geen trein te koppen, heb blijkbaar ook geen bord voor mijn kop en ik kras ook al niet....
ik ben niet eens degene met de meeste spelfouten
Het heet ... plastic eetgerei!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt ook heeeeeele kleintjes, daar ook niet voor?
Anders toch maar verhuizen.
Hoezo zien je ouders je aankomen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]mijn ouders zien me aankomen..... nee... de komende vier jaar dien ik hier nog te wonen
en daarna ga ik de helft wegdoen en dan ga ik gewoon in een hutje op de hei wonen
WTquote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hóeft ook helemaal geen trein te koppen.
Daar heb je geen stroom voor een vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]mijn ouders zien me aankomen..... nee... de komende vier jaar dien ik hier nog te wonen
en daarna ga ik de helft wegdoen en dan ga ik gewoon in een hutje op de hei wonen
Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe herkenbaar ze worden en of het echt goede verhalen zijn
Mijn familie is een film waardmet mijn mams als the godmother .....
![]()
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het record het meest verhuizen in de afgelopen 31 jaar![]()
![]()
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je geen stroom voor een vaatwasser
Hoi hoi!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT![]()
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Heb Socios nog gezien afgelopen zaterdag ....Heeft die eigenlijk al een stuk rails?
Daar zit wat inquote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodig
Mwah... soms levert dat soort dingen ook rotzooi op, maar je kan wel een hoop wegschrijvenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.
Als ik er nu goed geld dmv een boek aan overhoud, wil ik het verdere lijden wel ondergaan.
Dat beoordeel ik zelf welquote:
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Ik heb gesport... binnen dan welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Pfff...best warm, dat hardlopen op een dag als deze, zelfs om een uurtje of half 10 nog.
Multifunctioneelquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Jij wel Ome Soos gezien. Ik weet niet of 'ie een stuk rails heeft, maar goed dat je het zegt want mijn stukken lagen te drogen. Ik moet ze even opschuren/staalborstelen zodat ik ze kan gebruiken als boekensteun!
Hebben ze ook eens een verzetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...
dat geldt ook voor vrouwen !quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
Nee... daarom heb ik een oventje autootjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... ze zijn nu drukker dan ooit hoor (ouwe mensenpensioen enzo )
Ja en dat doen ze dan ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.
Work hard, play hard, maar dan zonder het work-deel.
Lekker is dat, denk ik zowaar een ervaren treinreizigster te treffen, blijkt er toch weer een auto tussen te zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... daarom heb ik een oventje autootje
jij ook gekkiequote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd
Daaaaaaaaaaaaaag skatjes....braaf zijn he
Pfff, ik zit in de trein als ik dat leuk vind.... of praktisch.... en soms is een trein dat nietquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lekker is dat, denk ik zowaar een ervaren treinreizigster te treffen, blijkt er toch weer een auto tussen te zitten
Ben ook heel blij met de hulp van mijn oudersquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja en dat doen ze dan ookEn ik ben er blij mee
Uhmmm ja, we waren aan het neuken.quote:
True, goed excuus ook wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm ja, we waren aan het neuken.
En de pisvlekken boven me weten niet hoe dat gaat en konden dus niet meepraten
Zal er hier wel nauwelijks wat van merken, te druk bezig en vaak alweer 5uur dan voor ik wat merkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
Het was echt belachelijk warm in Bloemendaal![]()
Morgen wordt wel gaaf. Wel even auto in de garage zetten tegen de hagel. Daarna klaarzitten met camera
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:53 schreef Samzz het volgende:
Word ik godverdomme vanmorgen wakker met twee gezwollen en knalrode ogen. Ik snap er echt niks meer van...
Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allergie? Hooikoorts-->gras gemaaid daar?
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:13 schreef stbabylon het volgende:
Hopelijk vanavond thuis voor het losbarst
Q.tie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Ik altijd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tie!
Goed blijven kijken he!
Klotequote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.
Ja, ik baal er enorm van. Het doet ook nog pijn ook.quote:
Volgens Buienradar gaat het in Zeeland nu al los.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:51 schreef Mystikvm het volgende:
Met dat weer zal het wel meevallen. Heel vaak als het zo warm is en ze voorspellen noodweer zit ik puffend uit te kijken naar regen en dan komt er niets. En op het moment dat je het niet verwacht drijven de drollen door de straten, maar dan is er weer niet gewaarschuwd.
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerDoodeng!
En wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.
Heb je die ander nu al geneukt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:29 schreef JoeyT het volgende:
Werken!
En een ontzettend lekker wijf naast me. Jaar of 18 en volgens mij een sletje...
Sletjes!!!
Q!quote:
Nee...quote:
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Nee...
Heb wel met dr gezoend... Ze is saai. Saaier dan saai. Zij is geen sletje, of iig verbergt ze haar sletterigheid goed.
Ik heb ook geconstateerd dat ik op de verkeerde meisjes val. Zeg maar de mooie meisjes die niet direct neuken.
Ik hou van neuken ergo betere meisjes uitkiezen.
Vanaf vandaag de rondleidingen niet? Hou jij Utrecht op de rails dan probeer ik dat met Eindhoven.quote:
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerd
Op naar de volgende![]()
En idd, je voorkeuren iets aanpassen dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |