De juiste vrouw zal de juiste toon in jouw stem herkennenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?
Dát..... zal het zijnquote:
Mwah.... ik ga het pas eng vinden als ik iemand echt altijd net in mijn ooghoeken zie...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?
Om een of andere reden zou ik het bij een man ook wat vreemd vinden.... als ie nu nog kwam vragen of ik iets weet op huishoud gebied >>>> ik heb zo wel eens helpen strijken in E'de... was nog best gezellig... ik kreeg wijn en ik mocht een keer daar wachten toen ik mijzelf buitengesloten hadquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef El_Matador het volgende:
De Turkse ex-achterbuurman van mijn zusje (ongeveer 15 jaar jonger) kwam die suikerkopjestruuk gewoon echt doen he?
Ja, de honden zijn tenminste blij als ik thuis komquote:Op maandag 27 juni 2011 21:39 schreef -Engel- het volgende:
Daarom ben ik zo gek op die hond van mijn zus....
dan ga ik ook tegen aan kletsen en dat beest wordt helemaal wild als ie mij ziet...
De hond van de buren trouwens ook... (alleen dat beest sloopt al mijn panties)
quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de honden zijn tenminste blij als ik thuis kom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe je nu ook kwispelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neh.... ik ben meer een katquote:
Op 't werk was het best koel en rustig... heb een halve dag aan mijn excelsheet geprutst (het moet nu kloppen denk ik)quote:Warm, heb alles op mijn gemak gedaan, en nu weer aan het werk in de hitte.
Hoe was jouw dag?
eens isquote:Op maandag 27 juni 2011 21:47 schreef L-E het volgende:
Vriendinnetjes die niet opnemen als ik iets belangrijks wil bespreken, een schande is het.
ijsklontjes! waar laat je diequote:
Welke is het?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Mwah.... ik ga het pas eng vinden als ik iemand echt altijd net in mijn ooghoeken zie...
Als HW al oogcontact heeft en ze een beetje zat te glimlachen kan ie het best een keer doen
Waarom niet... ik ga ook wel eens na de buren omdat ik wat mot...
Ik heb bier genoegquote:Op maandag 27 juni 2011 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh.... ik ben meer een kat
[..]
Op 't werk was het best koel en rustig... heb een halve dag aan mijn excelsheet geprutst (het moet nu kloppen denk ik)
Hiero is het verder warm... en ik heb geen bier gehaald
En dan "bestel" ik een sinas bij jequote:
Ja deed je echt zelf schatquote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan "bestel" ik een sinas bij je
Ik moest nog rijden hequote:
ow ik vroeg dat niet voor niets.. ik weet wel een plaats waar ze snel smelten en de druppels diep vallenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:51 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Wees creatief zou ik zeggen, maar ik weet het wel
Taalnazi.... geen zin om na te denkenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Welke is het?
• Als HW al oogcontact heeft...
• Als HW al oogcontact heeft...
ik dacht iets noordelijker.. tussen de heuvelsquote:
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
ow ik vroeg dat niet voor niets.. ik weet wel een plaats waar ze snel smelten en de druppels diep vallen
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Mijn huis is zomers altijd heerlijk koel. Hier binnen stappen op een dag als vandaag is echt zó lekker.
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenof lekker in mijn cocktail
Mogelijkheden te over.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En anders kan hij ze nog altijd anaal inbrengen natuurlijk.
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekker
* -Engel-spint eens liefquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Taalnazi.... geen zin om na te denken
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelostquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeld
Ik ben niet grappigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
*gooit ijsklontje*quote:
Ojaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelost
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
Weggelegtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weggelegt
Weggelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weggelaggeh, duhuhquote:
Hier ook, kom je die ook meteen doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
ik wil kunnen toveren.... nu staat er alweer afwas
Dat kan. Het heet vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
Het was heel goed geregeld nuquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het beter geregeld had dan had je ook kunnen blijven slapen
Ik mis de vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vaatwasser! Met heel mijn hart.
Is goedquote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]... alleen als je dan voor mij eten (en bier natuurlijk) regelt....
Konijnquote:
Ligt eraan hoe herkenbaar ze worden en of het echt goede verhalen zijnquote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef L-E het volgende:
Is het not done om alle verhalen over mijn idiote familie op te schrijven en te bundelen in een boek?
Het moet toch ergens goed voor zijn?
Jij hóeft ook helemaal geen trein te koppen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:01 schreef -Engel- het volgende:
Nah ik hoef geen trein te koppen, heb blijkbaar ook geen bord voor mijn kop en ik kras ook al niet....
ik ben niet eens degene met de meeste spelfouten
Het heet ... plastic eetgerei!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt ook heeeeeele kleintjes, daar ook niet voor?
Anders toch maar verhuizen.
Hoezo zien je ouders je aankomen?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]mijn ouders zien me aankomen..... nee... de komende vier jaar dien ik hier nog te wonen
en daarna ga ik de helft wegdoen en dan ga ik gewoon in een hutje op de hei wonen
WTquote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij hóeft ook helemaal geen trein te koppen.
Daar heb je geen stroom voor een vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef -Engel- het volgende:
[..]mijn ouders zien me aankomen..... nee... de komende vier jaar dien ik hier nog te wonen
en daarna ga ik de helft wegdoen en dan ga ik gewoon in een hutje op de hei wonen
Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe herkenbaar ze worden en of het echt goede verhalen zijn
Mijn familie is een film waardmet mijn mams als the godmother .....
![]()
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het record het meest verhuizen in de afgelopen 31 jaar![]()
![]()
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je geen stroom voor een vaatwasser
Hoi hoi!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT![]()
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Heb Socios nog gezien afgelopen zaterdag ....Heeft die eigenlijk al een stuk rails?
Daar zit wat inquote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodig
Mwah... soms levert dat soort dingen ook rotzooi op, maar je kan wel een hoop wegschrijvenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.
Als ik er nu goed geld dmv een boek aan overhoud, wil ik het verdere lijden wel ondergaan.
Dat beoordeel ik zelf welquote:
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Ik heb gesport... binnen dan welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Pfff...best warm, dat hardlopen op een dag als deze, zelfs om een uurtje of half 10 nog.
Multifunctioneelquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Jij wel Ome Soos gezien. Ik weet niet of 'ie een stuk rails heeft, maar goed dat je het zegt want mijn stukken lagen te drogen. Ik moet ze even opschuren/staalborstelen zodat ik ze kan gebruiken als boekensteun!
Hebben ze ook eens een verzetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...
dat geldt ook voor vrouwen !quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
Nee... daarom heb ik een oventje autootjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... ze zijn nu drukker dan ooit hoor (ouwe mensenpensioen enzo )
Ja en dat doen ze dan ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.
Work hard, play hard, maar dan zonder het work-deel.
Lekker is dat, denk ik zowaar een ervaren treinreizigster te treffen, blijkt er toch weer een auto tussen te zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... daarom heb ik een oventje autootje
jij ook gekkiequote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef -Engel- het volgende:
Bedtijd
Daaaaaaaaaaaaaag skatjes....braaf zijn he
Pfff, ik zit in de trein als ik dat leuk vind.... of praktisch.... en soms is een trein dat nietquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Lekker is dat, denk ik zowaar een ervaren treinreizigster te treffen, blijkt er toch weer een auto tussen te zitten
Ben ook heel blij met de hulp van mijn oudersquote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja en dat doen ze dan ookEn ik ben er blij mee
Uhmmm ja, we waren aan het neuken.quote:
True, goed excuus ook wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:17 schreef Godtje het volgende:
Uhmmm ja, we waren aan het neuken.
En de pisvlekken boven me weten niet hoe dat gaat en konden dus niet meepraten
Zal er hier wel nauwelijks wat van merken, te druk bezig en vaak alweer 5uur dan voor ik wat merkquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:53 schreef Spezza19 het volgende:
Het was echt belachelijk warm in Bloemendaal![]()
Morgen wordt wel gaaf. Wel even auto in de garage zetten tegen de hagel. Daarna klaarzitten met camera
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 05:53 schreef Samzz het volgende:
Word ik godverdomme vanmorgen wakker met twee gezwollen en knalrode ogen. Ik snap er echt niks meer van...
Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Allergie? Hooikoorts-->gras gemaaid daar?
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:13 schreef stbabylon het volgende:
Hopelijk vanavond thuis voor het losbarst
Q.tie!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Ik altijd!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q.tie!
Goed blijven kijken he!
Klotequote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nope. Donderdag naar de dokter, dit is niet goed.
Ja, ik baal er enorm van. Het doet ook nog pijn ook.quote:
Volgens Buienradar gaat het in Zeeland nu al los.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:51 schreef Mystikvm het volgende:
Met dat weer zal het wel meevallen. Heel vaak als het zo warm is en ze voorspellen noodweer zit ik puffend uit te kijken naar regen en dan komt er niets. En op het moment dat je het niet verwacht drijven de drollen door de straten, maar dan is er weer niet gewaarschuwd.
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 07:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik hou Buienradar goed in de gaten, gelukkig ben ik in 5 minuten thuis.
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wil echt niet op het spoor zijn met onweerDoodeng!
En wat?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Buiten is enger hoor, op het spoor zit je (hopelijk) in zo'n mooie kooi van Faraday.
Heb je die ander nu al geneukt?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:29 schreef JoeyT het volgende:
Werken!
En een ontzettend lekker wijf naast me. Jaar of 18 en volgens mij een sletje...
Sletjes!!!
Q!quote:
Nee...quote:
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerdquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:33 schreef JoeyT het volgende:
Nee...
Heb wel met dr gezoend... Ze is saai. Saaier dan saai. Zij is geen sletje, of iig verbergt ze haar sletterigheid goed.
Ik heb ook geconstateerd dat ik op de verkeerde meisjes val. Zeg maar de mooie meisjes die niet direct neuken.
Ik hou van neuken ergo betere meisjes uitkiezen.
Vanaf vandaag de rondleidingen niet? Hou jij Utrecht op de rails dan probeer ik dat met Eindhoven.quote:
Nee ik ga dr nog wel neuken... Ik ben een doorzetter... Ondertussen doe ik wel een scharrel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor. helaas, je hebt het in ieder geval geprobeerd
Op naar de volgende![]()
En idd, je voorkeuren iets aanpassen dan maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |