Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar het kost grandioos veel tijd.
Dat is ook zo.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.
Misschien nog iets meer zelfs, want een kind gaat na X aantal jaar naar school, kan z'n eigen kont leren afvegen enzo. En die kun je vaker/makkelijker meenemen. Wij hebben 18 jaar een hond gehad, dus 18 jaar lang 4 keer per dag uitlaten, 18 jaar lang oppas zoeken als er de hele dag niemand thuis was, enzovoorts. Sommige honden zijn er vast makkelijker in, om overal mee naartoe te nemen. Maar toen de hond er niet meer was, merkten we het verschil.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent (in mijn beleving) net zo gebonden als wanneer je een kind zou hebben.
De vraag is echter: kocht zij ook een eenpersoons-magnetronmaaltijd of had ze luiers en 2 schnitzels in haar mandjequote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik in de tram, leuk meisje vlak voor me, ik stap uit naar mijn bus, meisje ook, ik stap uit, ga boodschappen doen, zij ook, ik ga naar huis, zij ook, 3 deuren verder.
Kopje suiker lenen, kan dat nog anno 2011?.
kunt de condooms gaan delen die je teveel hebt gekochtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Zit ik in de tram, leuk meisje vlak voor me, ik stap uit naar mijn bus, meisje ook, ik stap uit, ga boodschappen doen, zij ook, ik ga naar huis, zij ook, 3 deuren verder.
2 perzikenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:15 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
De vraag is echter: kocht zij ook een eenpersoons-magnetronmaaltijd of had ze luiers en 2 schnitzels in haar mandje
Inderdaad, bij een kind is er nog een verschuiving in de mate van afhankelijkheid, dat zie ik bij een hond niet gebeuren. Aan de andere kant kun je honden dagelijks verrot schelden zonder dat ze je napraten, dus er zijn ook voordelen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien nog iets meer zelfs, want een kind gaat na X aantal jaar naar school, kan z'n eigen kont leren afvegen enzo. En die kun je vaker/makkelijker meenemen. Wij hebben 18 jaar een hond gehad, dus 18 jaar lang 4 keer per dag uitlaten, 18 jaar lang oppas zoeken als er de hele dag niemand thuis was, enzovoorts. Sommige honden zijn er vast makkelijker in, om overal mee naartoe te nemen. Maar toen de hond er niet meer was, merkten we het verschil.
Zo zag ze er niet uitquote:
Als de hond van de buren zo doorgaat met blaffen wordt hij dat vanzelfquote:
'Awww is het een kuthond he? Ja he?' En maar kwispelen. Maar dan voelde ik me altijd schuldig en dan kreeg ze wat lekkersquote:Op maandag 27 juni 2011 21:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Inderdaad, bij een kind is er nog een verschuiving in de mate van afhankelijkheid, dat zie ik bij een hond niet gebeuren. Aan de andere kant kun je honden dagelijks verrot schelden zonder dat ze je napraten, dus er zijn ook voordelen.
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Awww is het een kuthond he? Ja he?' En maar kwispelen. Maar dan voelde ik me altijd schuldig en dan kreeg ze wat lekkers
Misschien kun je hem omruilen in het asielquote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.
Verkeerd opgevoedquote:Op maandag 27 juni 2011 21:31 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn kind kwispelt nooit als ik hem uitscheld. Zie je, had toch beter een hond kunnen nemen.
Waarom niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:13 schreef HeatWave het volgende:
Het serieuze risico dat je voor een enge stalker versleten wordt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |