Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe herkenbaar ze worden en of het echt goede verhalen zijn
Mijn familie is een film waardmet mijn mams als the godmother .....
![]()
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb het record het meest verhuizen in de afgelopen 31 jaar![]()
![]()
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daar heb je geen stroom voor een vaatwasser
Hoi hoi!quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT![]()
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Heb Socios nog gezien afgelopen zaterdag ....Heeft die eigenlijk al een stuk rails?
Daar zit wat inquote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik meer dan de helft wegdoe, heb ik die ook niet meer nodig
Mwah... soms levert dat soort dingen ook rotzooi op, maar je kan wel een hoop wegschrijvenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn meer tranentrekkers. En ik doe wel altijd semigrappig, maar ik ben het goed zat aan het worden.
Als ik er nu goed geld dmv een boek aan overhoud, wil ik het verdere lijden wel ondergaan.
Dat beoordeel ik zelf welquote:
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....quote:Op maandag 27 juni 2011 22:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Neem je je ouders mee dan elke keer, ofzo?
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Al is het maar omdat treinen leuk zijn
Ik heb gesport... binnen dan welquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef xFriendx het volgende:
Pfff...best warm, dat hardlopen op een dag als deze, zelfs om een uurtje of half 10 nog.
Multifunctioneelquote:Op maandag 27 juni 2011 22:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Jij wel Ome Soos gezien. Ik weet niet of 'ie een stuk rails heeft, maar goed dat je het zegt want mijn stukken lagen te drogen. Ik moet ze even opschuren/staalborstelen zodat ik ze kan gebruiken als boekensteun!
Hebben ze ook eens een verzetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Neh, maar ze helpen wel bijna elke keer....
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttigquote:Op maandag 27 juni 2011 22:15 schreef Capstan het volgende:
[..]
Nou, sommige treinen zijn leuk. Andere juist helemaal niet...
dat geldt ook voor vrouwen !quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Als ik erin zit... zijn ze in ieder geval nuttig
Nee... daarom heb ik een oventje autootjequote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef Capstan het volgende:
[..]
De exemplaren zonder airco zijn nu weer niet zo aan te raden.
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe.... ze zijn nu drukker dan ooit hoor (ouwe mensenpensioen enzo )
Ja en dat doen ze dan ookquote:Op maandag 27 juni 2011 22:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hehe, leuk is dat. Mensen moeten nog harder gaan leven als ze niet meer werken.
Work hard, play hard, maar dan zonder het work-deel.
Lekker is dat, denk ik zowaar een ervaren treinreizigster te treffen, blijkt er toch weer een auto tussen te zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee... daarom heb ik een oventje autootje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |