ik dacht iets noordelijker.. tussen de heuvelsquote:
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef clevy het volgende:
ow ik vroeg dat niet voor niets.. ik weet wel een plaats waar ze snel smelten en de druppels diep vallen
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekkerquote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef L-E het volgende:
Mijn huis is zomers altijd heerlijk koel. Hier binnen stappen op een dag als vandaag is echt zó lekker.
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ben een braaf meisje.... dus ik zou ze gewoon in mijn beha doenof lekker in mijn cocktail
Mogelijkheden te over.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En anders kan hij ze nog altijd anaal inbrengen natuurlijk.
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeldquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier is het bloedheet, alleen in de kelder is het lekker
* -Engel-spint eens liefquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zal ik jou eens even lekker kroelen dan?
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Taalnazi.... geen zin om na te denken
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelostquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]
* -Engel- Sleept matras richting kelder .... zo.... fixed.... Samzz... slaapplek geregeld
Ik ben niet grappigquote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
*gooit ijsklontje*quote:
Ojaquote:Op maandag 27 juni 2011 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je dan toch hier aan het slepen bent is ne bierprobleem ook opgelost
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op maandag 27 juni 2011 21:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De eerste was wel grappig, zo las ik hem, maar zo bedoelde je hem vast niet.
Ben ik toch net de prijs misgelopen...
Weggelegtquote:Op maandag 27 juni 2011 21:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Taalnazi zijn is niet voor iedereen weggelegd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Weggelegt
Weggelegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weggelaggeh, duhuhquote:
Hier ook, kom je die ook meteen doenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
ik wil kunnen toveren.... nu staat er alweer afwas
Dat kan. Het heet vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:03 schreef -Engel- het volgende:
ik wil kunnen toveren.... nu staat er alweer afwas
Het was heel goed geregeld nuquote:Op maandag 27 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als je het beter geregeld had dan had je ook kunnen blijven slapen
Ik mis de vaatwasserquote:Op maandag 27 juni 2011 22:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik hou van mijn vaatwasser! Met heel mijn hart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |