En ieder dier is uniek.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedere situatie is toch weer anders.
Het werk is voor mij de reden dat mijn hond bij mijn ouders blijft.
Ik ben de hele dag weg en dat vind ik zielig.
Vrede zit vol, of wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als ik een boot koop mag jij hem komen fotograveren
Ja, gaat primaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt een opdracht toch? Gaat dat allemaal goed?
Nog een scherpe geestquote:
Shit, ik was laks in het checken met spellingscontrole. Teveel zelfvertrouwen dat het goed was.quote:
Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...
Ook zo'n last van het warme weer?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
Vanwege de opdracht? .Dquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellenquote:
Nee, vrijdagquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De cam.Nee, ik denk dat het komt omdat ik aan de boulevard zat en die lijn schuin loopt...of het komt indd. dat ik niet precies kon zien hoe het op de foto kwam te staan omdat ik in het scherm eerder mijn spiegelbeeld zag, dan het beeld dat ik op de foto wilde nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.quote:
Het weer is heerlijk. Het werk niet.quote:
Aibo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
[/quoteAibo.
Spijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens benquote:
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koopquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellen
Van de hond?quote:
Dan moet je borrelen. Dan kan je niet meer batsen.quote:
Gast, kom op!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |