SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
hoe kom je daarbij?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef AirwiN het volgende:
Ze kan ook jou in huis nemen dawg. Jij hebt niet veel beweging nodig.
De krassen in je rug komen als mooie tepelpiercings bij je borst naar buiten?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
en bij spiritje in huis, ik weet niet of ik dat wel overleef.
Je mag een of twee dagen naar haar ouders en twee keer per week met de uitlaatservice meequote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef dawg het volgende:
[..]
hoe kom je daarbij?
en bij spiritje in huis, ik weet niet of ik dat wel overleef.
meer dat ze totaal mn type niet is en de krassen dus ws door de ruzies komenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De krassen in je rug komen als mooie tepelpiercings bij je borst naar buiten?
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Samzz het volgende:
@ Spirit: Je moet het zelf weten, maar het zou zo jammer zijn (voor de hond) als er 'ik zei het toch' gezegd moet gaan worden...
Dan heb je echt reden om haar bank en bed onder te schijten.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef dawg het volgende:
meer dat ze totaal mn type niet is en de krassen dus ws door de ruzies komen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijk
Tegelijk geef je ook aan dat je je er niet vanaf laat praten, dus geheel objectief ben je ook niet meer.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:22 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik denk dat jij er iets teveel van overtuigd bent dat dat het geval is. As I said, heb zelf 4 jaar in een asiel gewerkt, ik ben niet helemaal achterlijk
Nee, maar het komt wel even over alsof je denkt dat ik zomaar een hond zou nemen omdat ik daar nu toevallig even zin in hebquote:
voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan heb je echt reden om haar bank en bed onder te schijten.
nee dat zeg ik niet, ik zeg alleen dat ik om advies vraag, maar uiteindelijk zelf de beslissing neem. En tuurlijk ben ik niet 100% objectief. Ik ken mezelf het best en weet hoe ik hier in sta. Dus als jullie heel hard roepen NEEEE, wil dat niet zeggen dat ik het niet doe, omdat jullie mij simpelweg niet kennenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegelijk geef je ook aan dat je je er niet vanaf laat praten, dus geheel objectief ben je ook niet meer.
Dat denk ik niet.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, maar het komt wel even over alsof je denkt dat ik zomaar een hond zou nemen omdat ik daar nu toevallig even zin in heb
Met jouw username zit je altijd in f&fquote:
Dat is ook weer zo ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Met jouw username zit je altijd in f&f
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topicquote:
Hoe is het met je stage? Afgerond? Gehaald?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Ik denk dat het onverstandig is om met een fulltime baan een hond te nemen. Je vraagt om ervaringen en adviezen, de mijne is: niet doen.
Maar jij als hondenliefhebber hebt hier vast wel een mening over.quote:
Dank u zeer.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.Ik denk dat het onverstandig is om met een fulltime baan een hond te nemen. Je vraagt om ervaringen en adviezen, de mijne is: niet doen.
En toch wordt de discussie hier gevoerdquote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topic
Met deze week erbij nog twee weken, bijna klaar dusquote:Op maandag 27 juni 2011 19:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoe is het met je stage? Afgerond? Gehaald?
Ja, maar dit is niet bepaald de deskundigheid die ik zoekquote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Burdie het volgende:
[..]
En toch wordt de discussie hier gevoerd
Genoeg honden en kippetjes hierquote:Op maandag 27 juni 2011 19:30 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dit is mn gebruikelijke hangplek, maar leek me niet de meest geschikte locatie voor een topic
dat kloptquote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar jij als hondenliefhebber hebt hier vast wel een mening over.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:33 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, maar dit is niet bepaald de deskundigheid die ik zoek
(Samz daargelaten)
Jij hebt geen mening gepost, dus voel je niet aangesprokenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat weet jij nou van mijn ervaring met honden?
Je hebt een opdracht toch? Gaat dat allemaal goed?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met deze week erbij nog twee weken, bijna klaar dus
Ik post zelden meningen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef Spirit82 het volgende:
Jij hebt geen mening gepost, dus voel je niet aangesproken
Dat antwoord voelde ik al aankomenquote:
Iedere situatie is toch weer anders.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dank u zeer.
Maar ik ben toch benieuwder hoe mensen met ervaring in deze situatie dit ervarenIk snap heel goed dat je zegt "niet doen". As I said is dat de reden waarom ik niet 5 jaar terug al een hond heb genomen. Echter, is er denk ik ook een andere kant van het verhaal die ik graag zou horen.
Ik wil ook een bootquote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Hij heeft een afwijking naar rechts.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Ja, als ik een boot koop mag jij hem komen fotograverenquote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zodat ik deze ook op de foto kan zetten?
De cam.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
En ieder dier is uniek.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Iedere situatie is toch weer anders.
Het werk is voor mij de reden dat mijn hond bij mijn ouders blijft.
Ik ben de hele dag weg en dat vind ik zielig.
Vrede zit vol, of wat?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, als ik een boot koop mag jij hem komen fotograveren
Ja, gaat primaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt een opdracht toch? Gaat dat allemaal goed?
Nog een scherpe geestquote:
Shit, ik was laks in het checken met spellingscontrole. Teveel zelfvertrouwen dat het goed was.quote:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat krassen krijg je er toch niet uit hier he? Gek is dat toch...
Ook zo'n last van het warme weer?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
Vanwege de opdracht? .Dquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, gaat primaZe zijn heel tevreden. De secretaresse wil niet dat ik wegga
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellenquote:
Nee, vrijdagquote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je batst haar op donderdagmiddag na de teamvergadering altijd even?
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De cam.Nee, ik denk dat het komt omdat ik aan de boulevard zat en die lijn schuin loopt...of het komt indd. dat ik niet precies kon zien hoe het op de foto kwam te staan omdat ik in het scherm eerder mijn spiegelbeeld zag, dan het beeld dat ik op de foto wilde nemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.quote:
Het weer is heerlijk. Het werk niet.quote:
Aibo?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op maandag 27 juni 2011 19:37 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zou een hond meenemen naar m'n werk. Ja, ik mag dat als ik zou willen
[/quoteAibo.
Spijt?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:41 schreef Techno het volgende:
[..]
Het zijn net kinderen, ze kwijlen, stinken, zeuren om van alles en nog wat en het zijn handenbindertjes.
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens benquote:
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koopquote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik zie pixels op een beeldscherm. Jij maakt maar duidelijk wat ze moeten voorstellen
Van de hond?quote:
Dan moet je borrelen. Dan kan je niet meer batsen.quote:
Gast, kom op!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat venco foto's mag maken van mijn boot als ik die koop
en waar is het bewijs?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens ben
Mooi ding vencodark!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Ik denk dat je een hoop kinderhaters / hondenliefhebbers een spiegel voorhoudt, die ze echt niet willen zien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Techno het volgende:
Nee dat niet, maar even ter relativering van het geheel.
Maar je weet dus nooit vooraf wat het karakter is. Dat is wel een listig risico.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.
Mijn hond maft de hele dag, daarvoor zou ik het iig niet laten, vooral niet als er voor overdag een goede oplossing gezocht wordt, zoals dagopvang of uitlaatservice. Voorwaarde vind ik wel dat ermee getraind of gespierde wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |