en waar is het bewijs?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens ben
Mooi ding vencodark!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:35 schreef vencodark het volgende:
Nieuwe fotocam. getest.
[ afbeelding ]
Peacefull, ain't it?
Ik denk dat je een hoop kinderhaters / hondenliefhebbers een spiegel voorhoudt, die ze echt niet willen zien.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Techno het volgende:
Nee dat niet, maar even ter relativering van het geheel.
Maar je weet dus nooit vooraf wat het karakter is. Dat is wel een listig risico.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik zou het niet per definitie afraden. Het lijkt me wel zwaar maar dat is naar eigen inschatting of ze dat ziet zitten.
Mijn hond maft de hele dag, daarvoor zou ik het iig niet laten, vooral niet als er voor overdag een goede oplossing gezocht wordt, zoals dagopvang of uitlaatservice. Voorwaarde vind ik wel dat ermee getraind of gespierde wordt.
beeld is met deze crop ook stuk beterquote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat je een hoop kinderhaters / hondenliefhebbers een spiegel voorhoudt, die ze echt niet willen zien.
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
Robothond.quote:
je kunt een hoop trainen aan een hond hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je weet dus nooit vooraf wat het karakter is. Dat is wel een listig risico.
Het lijkt nu een heel andere boulevard dan waar ik aan gezeten heb.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi ding vencodark!
[ afbeelding ]
Even de foto rechtgezet.
Hoelang is die kroeg van jou al open?quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij vraagt om uitleg dan krijg je uitleg
Het is niet meer mijn foto.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...
Dat is geen nieuwsquote:Op maandag 27 juni 2011 19:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, omdat ik een ontzettend leuk mens ben
Pietsie verscherpt en nog wat vignettering toegepast.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En de kleuren bijgewerkt, en gecropt en...
Vanaf 7 uur, en zou wel een biertje lusten jaquote:Op maandag 27 juni 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoelang is die kroeg van jou al open?
Bier
Ja, alles is goed.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:48 schreef dawg het volgende:
[..]
alles kits achter de rits enzo? met k ook?
Nee joh, een echte. Kan overdag gewoon op kantoor, of in een kennel. Toch ruimte zat buitenquote:
zelfdequote:Op maandag 27 juni 2011 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, alles is goed.En met K. indd. ook. Gaat best lekker allemaal!
En met jou dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |