quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan zou ik even 70 euro verlies maken voor niks, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.
sorrie had niet gezien dat ik hem slootquote:
Die wil ik zo nog wel even aanpassen.quote:
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=194quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook (yay) maar heb geen -echt géén- festivalervaring. Iemand nog tips of tricks, do's en dont's enzo?
Dat zou tof zijn
geen idee eigenlijk. Alles! Ik denk na over de meest stomme dingen. Als me wat te binnen schiet meld ik hetquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=194
Paklijst
En voorderest, wat wil je weten
Ik heb eigenlijk nooit een locker gehuurd, telefoon en portefeuille altijd op zak. En tijdens het slapen flikkerde ik alles in mijn slaapzak. Als er mensen zijn die je tent willen leeghalen dan doen ze dat toch wel. Je hebt altijd van die apen erbij zitten, al is het op Werchter volgens mij altijd wel aardig rustig.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Alles! Ik denk na over de meest stomme dingen. Als me wat te binnen schiet meld ik het
Nu maar vast: is het aan te raden om een locker te huren? Kun je behalve je telefoon ook camera's enzo veilig laten opladen? Is het handig om (veel) eten en drinken zelf mee te nemen? Is het ver lopen naar de camping, wat zijn campings die je moet vermijden/op moet zoeken?
Dat soort dingen allemaal
Die heb ik dus allebei nietquote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef Guard het volgende:
Volgens mij hebben ze wel zo'n oplaadpunt aan de ingang, maar ik neem een extra accu en batterypack mee, moet genoeg zijn
10 min gratis wifi? Ik begrijp uit de werchtersite dat er vrij wifi is voor max. 6000 mensen. Nergens praten ze over tien minutenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens plattegrond is er rechts van de ingang van festival terrein idd een oplaadpunt. wel handig aangezien iphones geen extra accu hebben ...
owja. en 10 minuten gratis wifi. ook altijd handig ivm abo kosten
Om de 10 minuten is er een nieuwe code, zodat mensen die het niet meer gebruiken er automatisch afgekicked worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
10 min gratis wifi? Ik begrijp uit de werchtersite dat er vrij wifi is voor max. 6000 mensen. Nergens praten ze over tien minuten
Ik ga ook voor de derde keer. Het wordt donderdag heel vroeg vertrekken (tussen 3 en 4) en hopelijk krijgen we een mooi plekje te pakken op camping A1. We hebben maar 2 tenten dus dat is altijd wel in te passen. Vorig jaar zat ik vlakbij de ingang, waardoor het lopen naar het festivalterrein maar 2 minuten wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
Nog 3 nachtjes slapenben er op de een of andere manier nog niet zo mee bezig
maar komt goed als ik weer de heide op loop!
Dit is mijn derde keer alweernog meer mensen die vaker zijn geweest?
voor degene die interesse hebben, ze zijn af te halen in sittard of donderdag voor de 'deur' want ik ga zelf alleen donderdag, graag via pmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Da's geen geld, heb ik nog wel een ritje met de auto naar Leuven
Ligt eraan wat je laat noemtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Gezicht het volgende:
Ben benieuwd of we nog een fatsoenlijk campingplekje weten te veroveren aangezien we zo laat aankomen.
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Piles het volgende:
Ik ga alleen de vrijdag, speciaal voor Arctic Monkeys4e keer in 3 weken
Hopen dat ik in het voorvak kan komen
Geen vakken? Juist wel. 2 aparte vakken vooraan zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmen
Bij Werchter is wel degelijk een apart voorvak waarbij vol=vol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmen
Vorig jaar niet, daarvoor weet ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
sinds wanneer? zijn altijd open vakken geweest
Hey mede gitaristquote:
Hoiquote:
Bij KOL mag je op mijn plek staan in het voorvak, na Arctic Monkeys ren ik hard weg denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi
Welke band bedoel je?We gingen voornamelijk voor K.O.L.
Maar het andere spul op de vrijdag is ook zeker goed
Vorig jaar het hele weekend geweest, dit jaar vond ik de line-up niet bijzonder genoegquote:
Ja maar iets met school enzo...quote:
Het doel om de drukte te spreiden is dus mislukt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
quote:
Mail van Werchter zelfquote:KAMPEREN OP WOENSDAG? ENKEL MET EEN CAMPING XL TICKET!
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni vanaf 16u terecht op campings A3 (Haacht). Alle andere campings blijven gesloten. Tickethouders van een camping regular ticket kunnen –niks nieuw onder de zon- vanaf donderdag 30 juni om 8u op een festivalcamping naar keuze terecht.
Er zijn volgens mij nog ong 750 weekendkaarten over, en er is nog een dag uitverkocht, dus nu 3 in totaal, staat op de site van rockwerchter bij nieuws. Wilde het even checken, maar de computer op mijn werk herkent de site niet ofzo, ik blijf de mooie geruite achtergrond zien en meer niet. Dus check rockwerchter.be even zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef savale het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
Kan vanwege school pas donderdag om half 1 vertrekken, dan nog tentje opzetten etc. Ben benieuwd of we uberhaupt op tijd zijn voor het programma begint.quote:
Is dat 'onze' camping? Ik vergeet dat soort dingen snel (en ik weet dat we het er gisteren nog over haddenquote:
Je hebt er maar twee dit jaar, beide nou niet bepaald naast de ingang van de weide, dus lopen doe je toch (vorig jaar +/- 15 min van A7 naar ingang, dat zal dit jaar weer hetzelfde zijn, aangezien A7 nog steeds op hetzelfde veldje is).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef Vetgedrukt het volgende:
Joo people,
Wij komen met een camper en we vroegen ons af wat de beste 'mobile home's' camping mag wezen? Iemand enig idee? Ook in verband met loop afstand en supermarkt etc..
Thanks!
Nee dus, dat ga je niet halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan vanwege school pas donderdag om half 1 vertrekken, dan nog tentje opzetten etc. Ben benieuwd of we uberhaupt op tijd zijn voor het programma begint.
Jawel, dat ga je zeker halen. Ligt er wel aan waar je weg komt natuurlijk. Vorig jaar met een maat van me met het ov gereisd. We waren rond half 3 in leuven en om kwart voor 4 waren we op het festival terrein. De drukte waren we juist voorbij qua mensen die met het ov gingen.quote:
Wij hoorden achteraf ook allemaal verhalen over de dramatisch lange files in het verkeer enzo, niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Guard het volgende:
Oh jah, geen rekening gehouden met het feit dat ie natuurlijk ook met het OV kan reizen...
Met eigen vervoer ga je het niet halen
De onze is A2 en is dus niet het slachtoffer van vroege settlersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat 'onze' camping? Ik vergeet dat soort dingen snel (en ik weet dat we het er gisteren nog over hadden)
Wij dus welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hoorden achteraf ook allemaal verhalen over de dramatisch lange files in het verkeer enzo, niks van gemerkt.
Hoe laat moet je dan aankomen om de drukte een beetje voor te zijn? Wij rijden ongeveer om 5 uur weg, en doen er bijna 2 uur over. Mijn vriend stond vorig jaar in de file, maar die was er tussen 8 en 9 uur (foutje, beetje verkeerd geredenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Wij dus wel![]()
dus dit jaar doen we het even anders, morgenavond al die kant op, ergens in de buurt bij bekenden in de tuin een BBQ doen, en dan donderdagochtend megavroeg richting de camping zodat we daar lekker op tijd staan (lees acht uur).
we waren vorig jaar veel te laat vertrokken, reden pas laat in de ochtend belgie binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hoe laat moet je dan aankomen om de drukte een beetje voor te zijn? Wij rijden ongeveer om 5 uur weg, en doen er bijna 2 uur over. Mijn vriend stond vorig jaar in de file, maar die was er tussen 8 en 9 uur (foutje, beetje verkeerd gereden)
Er is niet echt een oost route als ik de kaart zo bekijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook even de alternatieve route bekijken trouwens, niet via het westen (Mechelen), maar via het oosten. Kreeg de tip van een Vlaming vorig jaar
De route is er wel maar dan moet je wel op de C parkeerplaatsen parkeren, en veel binnendoor rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er is niet echt een oost route als ik de kaart zo bekijk..
Mijn route.
Goede route.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De route is er wel maar dan moet je wel op de C parkeerplaatsen parkeren, en veel binnendoor rijden.![]()
Mijn route
Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?quote:
Ja, een baal stro!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?
Dat zou koninklijk zijn
Eddy Wally akoestisch op de campingtwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 29-06-2011 om 11:29:28RT @JIMHellYeah: Ga jij XL op @RockWerchter? Dan hebben we een XL surprise voor je! Stay tuned! #RW11 reageer retweet
Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Vetgedrukt het volgende:
Oke dus van de mobile home campings is A7 het best? Of iemand anders nog toevoegingen..
Wij gaan er vanmiddag heen over paar uurtjes al weet iemand nog een goed plekje om te staan? kunnen gewoon in de camper slapen (H) maar dat we meteen de A7 op kunnen rijden..
We hebben er zin in!
Zou er niet vanavond ook al een rij staan voor de campercamping en men oogluikend wildcamperen toe laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.
Wat je zou kunnen doen is de camper in de buurt van Werchter gewoon ergens in een plaatsje ofzo neerplempen en morgen lekker vroeg naar de camping rijden.
De straat waar A7 aan ligt is ook niet echt heel breed, sloot aan weerszijde (als ik het mne goed herinner), dus daar zal je zeker niet kunnen/mogen/willen gaan staan.quote:Wildkamperen is ten strengste verboden! Kamperen op woensdag wordt eveneens aanzien als wildkamperen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch die van Led Zeppelin die ook in Them Crooked Vultures zit?
Hotel sletjes gaan het dan wordenquote:
Nope, kamperen vanavond ergens anders, bij een kennis in de buurt van Werchter...quote:
Een heel nietszeggend stukje. werchter vergelijken met Lowlandsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Maja het volgende:
Nietszeggend stukje over Werchter op VK.nl:
http://www.volkskrant.nl/(...)-Rock-Werchter.dhtml
Ik vorige (+-20 afgelopen) jaren:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
07:30 A'dam
09:00 R'dam
11:00 Leuven
13:00 Rock Werchter.
Optimistisch schema wel.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef lolcat8811 het volgende:
De eerste foto's vanop de weide
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups, tof hier. Op naar ons Neerlands trots! Anouk
Komt goed, tis koud en nat hierquote:
Het bier mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt goed, tis koud en nat hier
Neen het weer helaasquote:
Crapquote:
Geen idee, nog niet op het terrein geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe duur zijn de shirtjes nou?
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet op het terrein geweest
quote:01:00 - 02:00 ARSENAL
23:00 - 00:30 KINGS OF LEON
21:05 - 22:20 ARCTIC MONKEYS
19:30 - 20:30 THE NATIONAL
17:55 - 18:55 WHITE LIES / 18:00 - 19:00 JIMMY EAT WORLD
16:20 - 17:20 TRIGGERFINGER
14:50 - 15:50 MY CHEMICAL ROMANCE
13:20 - 14:20 MONA
Jimmy Eat Worldquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Deze ga ik morgen dus zienIk twijfel nog tussen Jimmy Eat World en White Lies
[..]
Die horen niet op Werchterquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef mr-green het volgende:
LOL Black Eyed Peace sluit dit festival af
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pfrt, nog een half uur wachten op LP. Duuuurt lang.
hopelijk is het een beetje een show, stel jeugd helden.quote:
Dat zal wel toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hopelijk is het een beetje een show, stel jeugd helden.
Geweldigquote:
Zit je op Werchter dan?quote:
hmmm ach Eels klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je op Werchter dan?Linkin Park wordt niet uitgezonden op de site
klinkt lekker ja, publiek moet er weinig van hebben zo te zienquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beady Eye, nooit verwacht dat ik het ging zeggen maar briljant
Werd echt keihard meegezongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Elusive het volgende:
[..]
klinkt lekker ja, publiek moet er weinig van hebben zo te zien
ze staan er ook bij als lamzakken maarja..
Have funquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
Nog wat dingen regelen en dan op naar Werchter![]()
Ik maak wel een mooie foto voor jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef daankes het volgende:
gvd, mogen ze arctic monkeys niet live uitzenden. tering lijers.
mensen die niet kunnen geniete van white liesquote:
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, dat was RW'11 voor mij
Omg, wat een apepleurisband is Jimmy Eat World
De rest was oke
Kings of Leon was helemaal geweldig![]()
![]()
Daar ben ik niet geweest, dus dat viel me niet opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11
Ja, iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Piles het volgende:
Kings of Leon was maar mwahBen halverwege weggegaan, mooie tijd om naar huis te gaan
Arctic Monkeys daarentegen![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat Rock Werchter altijd wel uitbundig publiek, maar ik had me blijkbaar vergistWat een stel droeftoeters in het voorvak zeg...
Stel heldenquote:
Echt heldtastisch gewoonquote:
En nog een klein pintje mee gedronken gisterenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nog een klein pintje mee gedronken gisteren
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Tof!
Volgens mij zijn het echt toffe gasten, ook als ze niet op het podium staan
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zo
Zondag Iron Maiden, Kaiser Chiefs en Kasabian?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste twee bands alweer gedaan, straks Gaslight
Ja inprincipe kan ik alles pakken volgens mij, dus dat ga ik dan uiteraard doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zondag Iron Maiden, Kaiser Chiefs en Kasabian?
Klinkt als een heerlijk baantjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja inprincipe kan ik alles pakken volgens mij, dus dat ga ik dan uiteraard doen
Heb er eentje geupload, rest komt na het festival wel. Heb genoeg te doen.quote:
Zoek het even zelf op, luie drol.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe duur is het nou eigenlijk als je 4 dagen gaat (inclusief camping e.d.)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Zoek het even zelf op, luie drol.200 maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam op allerlei sites echt 250 tot 400 tegen
En ''zoek het even zelf op''; ik wilde gewoon duidelijkheid omdat die sites nogal onduidelijk waren met hun prijzen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Altijd op de officiele site kijken, in dit geval dus Rockwerchter.be . Het is trouwens ietsje meer, 195 voor het festival, 18 voor de camping = 213quote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
200 maar?
Ik kwam op allerlei sites echt 250 tot 400 tegen
En ''zoek het even zelf op''; ik wilde gewoon duidelijkheid omdat die sites nogal onduidelijk waren met hun prijzen
Camping is net zo duur als parkerenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Altijd op de officiele site kijken, in dit geval dus Rockwerchter.be . Het is trouwens ietsje meer, 195 voor het festival, 18 voor de camping = 213
Heb wel een kopie van het contract, word je duizelig vanquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Wat is Robyn oud geworden zeg.
En dat terwijl ze nog jonger dan ik is. Mij is. Eh, ik weet het niet meer.
Iets ziet er hangend uit...quote:
Haar oogleden?quote:
Nou, neequote:
Falende Belgen ook altijdquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
"Ongetwijfeld een van de hoogtepunten...Coldplay!"
Starten ze Elbow in.
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
"Ongetwijfeld een van de hoogtepunten...Coldplay!"
Starten ze Elbow in.
Dat dusquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef alors het volgende:
Ik wilde nog gaan zappen toen ze Coldplay zeiden
Nee, wiiiiiiiiiiiiiiiiidequote:
tsja.. vriend van me moest door naar Zwolle. Als je morgen rond 11 uur wegrijdt sta je daar in de file, bij antwerpen in de file en tegen de tijd dat hij via apeldoorn bij zwolle aankomt dan ook nog in de avondspits.... dan maar in de nacht effe doorkachelen..quote:Op maandag 4 juli 2011 01:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik rij morgenochtend maar lekker terug
Baas die Bruce Dickinsonquote:'You fucking cocksucker trying to shine in my eyes with a laser! Will you cut it the fuck out or I will break your fucking arm! Will someone sort that cunt out? Otherwise I will!'
quote:
Was dat jouw foto van Josh Homme die in De Standaard stond?quote:Op maandag 4 juli 2011 16:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Dag 4 komt er spoedig aan
En dan daarna Coldplay nog aan moeten horen, zielige jijquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PJ Harvey en Portishead, wat heb ik daar geleden, wachtend op Coldplay
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalenquote:Op maandag 4 juli 2011 17:32 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
PJ Harvey en Portishead, wat heb ik daar geleden, wachtend op Coldplay
Sowieso een hoop programmeerfouten dit jaarquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalen
Die securitygasten waren echt tofquote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Dat was echt een misser dat die 2 op de Main stonden. Zouden meer tot hun recht in de Marquee komen. Wel in de tussentijd de nodige ongein met de security kunnen uithalen
Met alle respect maar Coldplay moet trots zijn dat ze in het naprogramma van PJ Harvey en Portishead mogen spelen.quote:Op maandag 4 juli 2011 17:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 met Coldplay en zou ze even hard afkraken, maar van muziekrecenties van Humo moet je soberso niets aantrekken. Die zijn allang de weg kwijt.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
Coldplay door onze vrienden van Humo.
Dat!quote:Op maandag 4 juli 2011 18:36 schreef Quannum het volgende:
[..]
Ik heb 0,0 met Coldplay en zou ze even hard afkraken, maar van muziekrecenties van Humo moet je soberso niets aantrekken. Die zijn allang de weg kwijt.
Nogmaals, voor alle duidelijkheid: Coldplay:![]()
quote:Op maandag 4 juli 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb iig nog wat te doen komende dagen
[ afbeelding ]
Dat is echt teringver lopenquote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja. een aanrader voor volgend jaar: Camping A6
Ssssttt!quote:Op maandag 4 juli 2011 19:42 schreef ebeaydojraes het volgende:
owja. een aanrader voor volgend jaar: Camping A6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |