Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?quote:
Ja, een baal stro!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?
Dat zou koninklijk zijn
Eddy Wally akoestisch op de campingtwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 29-06-2011 om 11:29:28RT @JIMHellYeah: Ga jij XL op @RockWerchter? Dan hebben we een XL surprise voor je! Stay tuned! #RW11 reageer retweet
Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Vetgedrukt het volgende:
Oke dus van de mobile home campings is A7 het best? Of iemand anders nog toevoegingen..
Wij gaan er vanmiddag heen over paar uurtjes al weet iemand nog een goed plekje om te staan? kunnen gewoon in de camper slapen (H) maar dat we meteen de A7 op kunnen rijden..
We hebben er zin in!
Zou er niet vanavond ook al een rij staan voor de campercamping en men oogluikend wildcamperen toe laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.
Wat je zou kunnen doen is de camper in de buurt van Werchter gewoon ergens in een plaatsje ofzo neerplempen en morgen lekker vroeg naar de camping rijden.
De straat waar A7 aan ligt is ook niet echt heel breed, sloot aan weerszijde (als ik het mne goed herinner), dus daar zal je zeker niet kunnen/mogen/willen gaan staan.quote:Wildkamperen is ten strengste verboden! Kamperen op woensdag wordt eveneens aanzien als wildkamperen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch die van Led Zeppelin die ook in Them Crooked Vultures zit?
Hotel sletjes gaan het dan wordenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |