Bij KOL mag je op mijn plek staan in het voorvak, na Arctic Monkeys ren ik hard weg denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi
Welke band bedoel je?We gingen voornamelijk voor K.O.L.
Maar het andere spul op de vrijdag is ook zeker goed
Vorig jaar het hele weekend geweest, dit jaar vond ik de line-up niet bijzonder genoegquote:
Ja maar iets met school enzo...quote:
Het doel om de drukte te spreiden is dus mislukt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
quote:
Mail van Werchter zelfquote:KAMPEREN OP WOENSDAG? ENKEL MET EEN CAMPING XL TICKET!
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni vanaf 16u terecht op campings A3 (Haacht). Alle andere campings blijven gesloten. Tickethouders van een camping regular ticket kunnen –niks nieuw onder de zon- vanaf donderdag 30 juni om 8u op een festivalcamping naar keuze terecht.
Er zijn volgens mij nog ong 750 weekendkaarten over, en er is nog een dag uitverkocht, dus nu 3 in totaal, staat op de site van rockwerchter bij nieuws. Wilde het even checken, maar de computer op mijn werk herkent de site niet ofzo, ik blijf de mooie geruite achtergrond zien en meer niet. Dus check rockwerchter.be even zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef savale het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
Kan vanwege school pas donderdag om half 1 vertrekken, dan nog tentje opzetten etc. Ben benieuwd of we uberhaupt op tijd zijn voor het programma begint.quote:
Is dat 'onze' camping? Ik vergeet dat soort dingen snel (en ik weet dat we het er gisteren nog over haddenquote:
Je hebt er maar twee dit jaar, beide nou niet bepaald naast de ingang van de weide, dus lopen doe je toch (vorig jaar +/- 15 min van A7 naar ingang, dat zal dit jaar weer hetzelfde zijn, aangezien A7 nog steeds op hetzelfde veldje is).quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:09 schreef Vetgedrukt het volgende:
Joo people,
Wij komen met een camper en we vroegen ons af wat de beste 'mobile home's' camping mag wezen? Iemand enig idee? Ook in verband met loop afstand en supermarkt etc..
Thanks!
Nee dus, dat ga je niet halenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Kan vanwege school pas donderdag om half 1 vertrekken, dan nog tentje opzetten etc. Ben benieuwd of we uberhaupt op tijd zijn voor het programma begint.
Jawel, dat ga je zeker halen. Ligt er wel aan waar je weg komt natuurlijk. Vorig jaar met een maat van me met het ov gereisd. We waren rond half 3 in leuven en om kwart voor 4 waren we op het festival terrein. De drukte waren we juist voorbij qua mensen die met het ov gingen.quote:
Wij hoorden achteraf ook allemaal verhalen over de dramatisch lange files in het verkeer enzo, niks van gemerkt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef Guard het volgende:
Oh jah, geen rekening gehouden met het feit dat ie natuurlijk ook met het OV kan reizen...
Met eigen vervoer ga je het niet halen
De onze is A2 en is dus niet het slachtoffer van vroege settlersquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat 'onze' camping? Ik vergeet dat soort dingen snel (en ik weet dat we het er gisteren nog over hadden)
Wij dus welquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij hoorden achteraf ook allemaal verhalen over de dramatisch lange files in het verkeer enzo, niks van gemerkt.
Hoe laat moet je dan aankomen om de drukte een beetje voor te zijn? Wij rijden ongeveer om 5 uur weg, en doen er bijna 2 uur over. Mijn vriend stond vorig jaar in de file, maar die was er tussen 8 en 9 uur (foutje, beetje verkeerd geredenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:21 schreef Guard het volgende:
[..]
Wij dus wel![]()
dus dit jaar doen we het even anders, morgenavond al die kant op, ergens in de buurt bij bekenden in de tuin een BBQ doen, en dan donderdagochtend megavroeg richting de camping zodat we daar lekker op tijd staan (lees acht uur).
we waren vorig jaar veel te laat vertrokken, reden pas laat in de ochtend belgie binnen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:25 schreef mieknok het volgende:
[..]
Hoe laat moet je dan aankomen om de drukte een beetje voor te zijn? Wij rijden ongeveer om 5 uur weg, en doen er bijna 2 uur over. Mijn vriend stond vorig jaar in de file, maar die was er tussen 8 en 9 uur (foutje, beetje verkeerd gereden)
Er is niet echt een oost route als ik de kaart zo bekijk..quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:38 schreef Piles het volgende:
Ik ga ook even de alternatieve route bekijken trouwens, niet via het westen (Mechelen), maar via het oosten. Kreeg de tip van een Vlaming vorig jaar
De route is er wel maar dan moet je wel op de C parkeerplaatsen parkeren, en veel binnendoor rijden.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Er is niet echt een oost route als ik de kaart zo bekijk..
Mijn route.
Goede route.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 16:52 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De route is er wel maar dan moet je wel op de C parkeerplaatsen parkeren, en veel binnendoor rijden.![]()
Mijn route
Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?quote:
Ja, een baal stro!quote:Op woensdag 29 juni 2011 08:22 schreef Guard het volgende:
[..]
Hehehe zou Seasick Steve merchandise hebben?
Dat zou koninklijk zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |