Ik ga ook voor de derde keer. Het wordt donderdag heel vroeg vertrekken (tussen 3 en 4) en hopelijk krijgen we een mooi plekje te pakken op camping A1. We hebben maar 2 tenten dus dat is altijd wel in te passen. Vorig jaar zat ik vlakbij de ingang, waardoor het lopen naar het festivalterrein maar 2 minuten wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
Nog 3 nachtjes slapenben er op de een of andere manier nog niet zo mee bezig
maar komt goed als ik weer de heide op loop!
Dit is mijn derde keer alweernog meer mensen die vaker zijn geweest?
voor degene die interesse hebben, ze zijn af te halen in sittard of donderdag voor de 'deur' want ik ga zelf alleen donderdag, graag via pmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Da's geen geld, heb ik nog wel een ritje met de auto naar Leuven
Ligt eraan wat je laat noemtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Gezicht het volgende:
Ben benieuwd of we nog een fatsoenlijk campingplekje weten te veroveren aangezien we zo laat aankomen.
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:07 schreef Piles het volgende:
Ik ga alleen de vrijdag, speciaal voor Arctic Monkeys4e keer in 3 weken
Hopen dat ik in het voorvak kan komen
Geen vakken? Juist wel. 2 aparte vakken vooraan zelfsquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmen
Bij Werchter is wel degelijk een apart voorvak waarbij vol=vol.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:23 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
er zijn geen vakken. gewoon naar voor lopen, tussen al die Britse madmen
Vorig jaar niet, daarvoor weet ik nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:40 schreef ebeaydojraes het volgende:
sinds wanneer? zijn altijd open vakken geweest
Hey mede gitaristquote:
Hoiquote:
Bij KOL mag je op mijn plek staan in het voorvak, na Arctic Monkeys ren ik hard weg denk ikquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:18 schreef RockNijntje het volgende:
Hoi
Welke band bedoel je?We gingen voornamelijk voor K.O.L.
Maar het andere spul op de vrijdag is ook zeker goed
Vorig jaar het hele weekend geweest, dit jaar vond ik de line-up niet bijzonder genoegquote:
Ja maar iets met school enzo...quote:
Het doel om de drukte te spreiden is dus mislukt...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
Bron?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:24 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Voor de mensen die morgen al naar de camping gaan: De verkoop van de XL-tickets zijn tegengevallen. Daardoor is alleen A3 morgen eerder open
quote:
Mail van Werchter zelfquote:KAMPEREN OP WOENSDAG? ENKEL MET EEN CAMPING XL TICKET!
Nieuw dit jaar: het campingticket xl. Met dit ticket kan men reeds vanaf woensdag 29 juni vanaf 16u terecht op campings A3 (Haacht). Alle andere campings blijven gesloten. Tickethouders van een camping regular ticket kunnen –niks nieuw onder de zon- vanaf donderdag 30 juni om 8u op een festivalcamping naar keuze terecht.
Er zijn volgens mij nog ong 750 weekendkaarten over, en er is nog een dag uitverkocht, dus nu 3 in totaal, staat op de site van rockwerchter bij nieuws. Wilde het even checken, maar de computer op mijn werk herkent de site niet ofzo, ik blijf de mooie geruite achtergrond zien en meer niet. Dus check rockwerchter.be even zou ik zeggenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef savale het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er eigenlijk verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |