quote:Op zondag 26 juni 2011 20:51 schreef daankes het volgende:
[..]
Dan zou ik even 70 euro verlies maken voor niks, dat vind ik dan weer net iets te ver gaan.
sorrie had niet gezien dat ik hem slootquote:
Die wil ik zo nog wel even aanpassen.quote:
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=194quote:Op maandag 27 juni 2011 17:59 schreef Tchock het volgende:
Ik ga ook (yay) maar heb geen -echt géén- festivalervaring. Iemand nog tips of tricks, do's en dont's enzo?
Dat zou tof zijn
geen idee eigenlijk. Alles! Ik denk na over de meest stomme dingen. Als me wat te binnen schiet meld ik hetquote:Op maandag 27 juni 2011 18:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
http://www.graz.nl/bericht.asp?id=194
Paklijst
En voorderest, wat wil je weten
Ik heb eigenlijk nooit een locker gehuurd, telefoon en portefeuille altijd op zak. En tijdens het slapen flikkerde ik alles in mijn slaapzak. Als er mensen zijn die je tent willen leeghalen dan doen ze dat toch wel. Je hebt altijd van die apen erbij zitten, al is het op Werchter volgens mij altijd wel aardig rustig.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
geen idee eigenlijk. Alles! Ik denk na over de meest stomme dingen. Als me wat te binnen schiet meld ik het
Nu maar vast: is het aan te raden om een locker te huren? Kun je behalve je telefoon ook camera's enzo veilig laten opladen? Is het handig om (veel) eten en drinken zelf mee te nemen? Is het ver lopen naar de camping, wat zijn campings die je moet vermijden/op moet zoeken?
Dat soort dingen allemaal
Die heb ik dus allebei nietquote:Op maandag 27 juni 2011 19:00 schreef Guard het volgende:
Volgens mij hebben ze wel zo'n oplaadpunt aan de ingang, maar ik neem een extra accu en batterypack mee, moet genoeg zijn
10 min gratis wifi? Ik begrijp uit de werchtersite dat er vrij wifi is voor max. 6000 mensen. Nergens praten ze over tien minutenquote:Op maandag 27 juni 2011 23:10 schreef ebeaydojraes het volgende:
volgens plattegrond is er rechts van de ingang van festival terrein idd een oplaadpunt. wel handig aangezien iphones geen extra accu hebben ...
owja. en 10 minuten gratis wifi. ook altijd handig ivm abo kosten
Om de 10 minuten is er een nieuwe code, zodat mensen die het niet meer gebruiken er automatisch afgekicked worden.quote:Op maandag 27 juni 2011 23:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
10 min gratis wifi? Ik begrijp uit de werchtersite dat er vrij wifi is voor max. 6000 mensen. Nergens praten ze over tien minuten
Ik ga ook voor de derde keer. Het wordt donderdag heel vroeg vertrekken (tussen 3 en 4) en hopelijk krijgen we een mooi plekje te pakken op camping A1. We hebben maar 2 tenten dus dat is altijd wel in te passen. Vorig jaar zat ik vlakbij de ingang, waardoor het lopen naar het festivalterrein maar 2 minuten wasquote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:45 schreef MaJo het volgende:
Nog 3 nachtjes slapenben er op de een of andere manier nog niet zo mee bezig
maar komt goed als ik weer de heide op loop!
Dit is mijn derde keer alweernog meer mensen die vaker zijn geweest?
voor degene die interesse hebben, ze zijn af te halen in sittard of donderdag voor de 'deur' want ik ga zelf alleen donderdag, graag via pmquote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
Da's geen geld, heb ik nog wel een ritje met de auto naar Leuven
Ligt eraan wat je laat noemtquote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:08 schreef Gezicht het volgende:
Ben benieuwd of we nog een fatsoenlijk campingplekje weten te veroveren aangezien we zo laat aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |