Ik maak wel een mooie foto voor jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef daankes het volgende:
gvd, mogen ze arctic monkeys niet live uitzenden. tering lijers.
mensen die niet kunnen geniete van white liesquote:
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, dat was RW'11 voor mij
Omg, wat een apepleurisband is Jimmy Eat World
De rest was oke
Kings of Leon was helemaal geweldig![]()
![]()
Daar ben ik niet geweest, dus dat viel me niet opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11
Ja, iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Piles het volgende:
Kings of Leon was maar mwahBen halverwege weggegaan, mooie tijd om naar huis te gaan
Arctic Monkeys daarentegen![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat Rock Werchter altijd wel uitbundig publiek, maar ik had me blijkbaar vergistWat een stel droeftoeters in het voorvak zeg...
Stel heldenquote:
Echt heldtastisch gewoonquote:
En nog een klein pintje mee gedronken gisterenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nog een klein pintje mee gedronken gisteren
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Tof!
Volgens mij zijn het echt toffe gasten, ook als ze niet op het podium staan
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zo
Zondag Iron Maiden, Kaiser Chiefs en Kasabian?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Eerste twee bands alweer gedaan, straks Gaslight
Ja inprincipe kan ik alles pakken volgens mij, dus dat ga ik dan uiteraard doenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zondag Iron Maiden, Kaiser Chiefs en Kasabian?
Klinkt als een heerlijk baantjequote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja inprincipe kan ik alles pakken volgens mij, dus dat ga ik dan uiteraard doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |