Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:38 schreef Vetgedrukt het volgende:
Oke dus van de mobile home campings is A7 het best? Of iemand anders nog toevoegingen..
Wij gaan er vanmiddag heen over paar uurtjes al weet iemand nog een goed plekje om te staan? kunnen gewoon in de camper slapen (H) maar dat we meteen de A7 op kunnen rijden..
We hebben er zin in!
Zou er niet vanavond ook al een rij staan voor de campercamping en men oogluikend wildcamperen toe laat.quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik zou niet in de directe omgeving van festivalterrein/camping/parkeerterrein je camper neerzetten, dat is wildkamperen en mag niet en ik kan me voorstellen dat ze daar vanavond redelijk streng op letten in de buurt van Werchter.
Wat je zou kunnen doen is de camper in de buurt van Werchter gewoon ergens in een plaatsje ofzo neerplempen en morgen lekker vroeg naar de camping rijden.
De straat waar A7 aan ligt is ook niet echt heel breed, sloot aan weerszijde (als ik het mne goed herinner), dus daar zal je zeker niet kunnen/mogen/willen gaan staan.quote:Wildkamperen is ten strengste verboden! Kamperen op woensdag wordt eveneens aanzien als wildkamperen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:07 schreef bloodymary het volgende:
Dat is toch die van Led Zeppelin die ook in Them Crooked Vultures zit?
Hotel sletjes gaan het dan wordenquote:
Nope, kamperen vanavond ergens anders, bij een kennis in de buurt van Werchter...quote:
Een heel nietszeggend stukje. werchter vergelijken met Lowlandsquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:48 schreef Maja het volgende:
Nietszeggend stukje over Werchter op VK.nl:
http://www.volkskrant.nl/(...)-Rock-Werchter.dhtml
Ik vorige (+-20 afgelopen) jaren:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
07:30 A'dam
09:00 R'dam
11:00 Leuven
13:00 Rock Werchter.
Optimistisch schema wel.
Ziet er goed uitquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef lolcat8811 het volgende:
De eerste foto's vanop de weide
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:52 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jups, tof hier. Op naar ons Neerlands trots! Anouk
Komt goed, tis koud en nat hierquote:
Het bier mag ik hopen?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Komt goed, tis koud en nat hier
Neen het weer helaasquote:
Crapquote:
Geen idee, nog niet op het terrein geweestquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:32 schreef RockNijntje het volgende:
Maar hoe duur zijn de shirtjes nou?
Ohquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet op het terrein geweest
quote:01:00 - 02:00 ARSENAL
23:00 - 00:30 KINGS OF LEON
21:05 - 22:20 ARCTIC MONKEYS
19:30 - 20:30 THE NATIONAL
17:55 - 18:55 WHITE LIES / 18:00 - 19:00 JIMMY EAT WORLD
16:20 - 17:20 TRIGGERFINGER
14:50 - 15:50 MY CHEMICAL ROMANCE
13:20 - 14:20 MONA
Jimmy Eat Worldquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:15 schreef RockNijntje het volgende:
Deze ga ik morgen dus zienIk twijfel nog tussen Jimmy Eat World en White Lies
[..]
Die horen niet op Werchterquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:56 schreef mr-green het volgende:
LOL Black Eyed Peace sluit dit festival af
Jaquote:Op donderdag 30 juni 2011 21:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Pfrt, nog een half uur wachten op LP. Duuuurt lang.
hopelijk is het een beetje een show, stel jeugd helden.quote:
Dat zal wel toch?quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
hopelijk is het een beetje een show, stel jeugd helden.
Geweldigquote:
Zit je op Werchter dan?quote:
hmmm ach Eels klinkt ook wel lekkerquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit je op Werchter dan?Linkin Park wordt niet uitgezonden op de site
klinkt lekker ja, publiek moet er weinig van hebben zo te zienquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Beady Eye, nooit verwacht dat ik het ging zeggen maar briljant
Werd echt keihard meegezongenquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:46 schreef Elusive het volgende:
[..]
klinkt lekker ja, publiek moet er weinig van hebben zo te zien
ze staan er ook bij als lamzakken maarja..
Have funquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:44 schreef RockNijntje het volgende:
Nog wat dingen regelen en dan op naar Werchter![]()
Ik maak wel een mooie foto voor jequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:01 schreef daankes het volgende:
gvd, mogen ze arctic monkeys niet live uitzenden. tering lijers.
mensen die niet kunnen geniete van white liesquote:
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11quote:Op zaterdag 2 juli 2011 03:19 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, dat was RW'11 voor mij
Omg, wat een apepleurisband is Jimmy Eat World
De rest was oke
Kings of Leon was helemaal geweldig![]()
![]()
Daar ben ik niet geweest, dus dat viel me niet opquote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:53 schreef lighted het volgende:
[..]
Beetje jammer dat KoL precies hetzelfde truukje deed als PP11
Ja, iddquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:25 schreef Piles het volgende:
Kings of Leon was maar mwahBen halverwege weggegaan, mooie tijd om naar huis te gaan
Arctic Monkeys daarentegen![]()
![]()
Ik dacht trouwens dat Rock Werchter altijd wel uitbundig publiek, maar ik had me blijkbaar vergistWat een stel droeftoeters in het voorvak zeg...
Stel heldenquote:
Echt heldtastisch gewoonquote:
En nog een klein pintje mee gedronken gisterenquote:
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
En nog een klein pintje mee gedronken gisteren
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]Tof!
Volgens mij zijn het echt toffe gasten, ook als ze niet op het podium staan
Dat geloof ikquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jups, hij had eerder dit jaar een foto gekocht en was tof om elkaar even te ontmoeten zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |