Zoek het even zelf op, luie drol.quote:Op zondag 3 juli 2011 10:51 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe duur is het nou eigenlijk als je 4 dagen gaat (inclusief camping e.d.)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 juli 2011 11:26 schreef Micson het volgende:
[..]
Zoek het even zelf op, luie drol.200 maar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kwam op allerlei sites echt 250 tot 400 tegen
En ''zoek het even zelf op''; ik wilde gewoon duidelijkheid omdat die sites nogal onduidelijk waren met hun prijzen
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Altijd op de officiele site kijken, in dit geval dus Rockwerchter.be . Het is trouwens ietsje meer, 195 voor het festival, 18 voor de camping = 213quote:Op zondag 3 juli 2011 11:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
200 maar?
Ik kwam op allerlei sites echt 250 tot 400 tegen
En ''zoek het even zelf op''; ik wilde gewoon duidelijkheid omdat die sites nogal onduidelijk waren met hun prijzen
Camping is net zo duur als parkerenquote:Op zondag 3 juli 2011 11:47 schreef Micson het volgende:
[..]
Altijd op de officiele site kijken, in dit geval dus Rockwerchter.be . Het is trouwens ietsje meer, 195 voor het festival, 18 voor de camping = 213
Heb wel een kopie van het contract, word je duizelig vanquote:
quote:
quote:Op zondag 3 juli 2011 22:58 schreef Cee het volgende:
Wat is Robyn oud geworden zeg.
En dat terwijl ze nog jonger dan ik is. Mij is. Eh, ik weet het niet meer.
Iets ziet er hangend uit...quote:
Haar oogleden?quote:
Nou, neequote:
Falende Belgen ook altijdquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
"Ongetwijfeld een van de hoogtepunten...Coldplay!"
Starten ze Elbow in.
Inderdaadquote:Op zondag 3 juli 2011 23:13 schreef Cee het volgende:
"Ongetwijfeld een van de hoogtepunten...Coldplay!"
Starten ze Elbow in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |