Uiteraard waren die erquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef pberends het volgende:
Waren er in het begin grappen van Harm of niet?
Anders hoef ik dat begin sowieso nooit terug te kijken.
Toen typetjes nog goed en grappig warenquote:
Ik sla dat altijd over.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:28 schreef Bastiefcg het volgende:
Man dat gespoiler van wat er na de reclame komt is zo hinderlijk, waarom stoppen ze daar niet mee.
Godverdegodverquote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Bastiefcg het volgende:
'voor de mensen die het nog niet kennen:
Geweldig.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 22:30 schreef Bastiefcg het volgende:
'voor de mensen die het nog niet kennen:
De gasten kwamen pas na 10 minuten binnen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vroeger begonnen? Ik haakte in toen de gasten werden voorgesteld, iets over half. 't Was volgens mij geen uur.
Maar wel weer een leuke aflevering!
En Frank heeft het niet doorquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:02 schreef Aalbers het volgende:
die gast naast thomas loopt frank te fucken man..
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 1 oktober 2011:quote:
Dankjewel.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 1 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)bafd3e0c08249300.mp4
Het was inderdaad matig. Het begon al slecht met de uitzendtijd die minuten te vroeg was (dat doe je gewoon niet als uitzender), en de gasten die te laat leken, en gezeik met microfoontjes was in het begin ook erg storend (hoewel dat nog goed geïmproviseerd werd opgelost).quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:00 schreef zoem het volgende:
Ik vond Harm weer het sterkste. Thomas viel wat tegen en op het eind leek hij er geen zin meer in te hebbenDe gast bij Raoul -Frank- begreep het spelletje niet helemaal
Acda moet gewoon wat minder zuipen...dat gebral van hem was wat irritant.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was inderdaad matig. Het begon al slecht met de uitzendtijd die minuten te vroeg was (dat doe je gewoon niet als uitzender), en de gasten die te laat leken, en gezeik met microfoontjes was in het begin ook erg storend (hoewel dat nog goed geïmproviseerd werd opgelost).
Begin van het tweede deel was ook niet erg sterk, maar daarna ging het een stuk beter. Maar zelfs een matige uitzending is tien keer grappiger dan Koefnoen, gelukkig. En misschien moeten de DWHN-heren er nog even inkomen bij zo'n eerste uitzending.
VI begint ook altijd standaard 5 minuten te vroeg, best wel achterlijk...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Het was inderdaad matig. Het begon al slecht met de uitzendtijd die minuten te vroeg was (dat doe je gewoon niet als uitzender), en de gasten die te laat leken, en gezeik met microfoontjes was in het begin ook erg storend (hoewel dat nog goed geïmproviseerd werd opgelost).
Mensen die Frank de Grave niet kennen.quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:00 schreef zoem het volgende:
De gast bij Raoul -Frank- begreep het spelletje niet helemaal
Same here. Ik vond het niet bijster sterk...quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef nicknicknickname het volgende:
Saaie uitzending, kon mijn aandacht er niet bijhouden
Die grap van Jolande Sap was inderdaad geniaalquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:01 schreef pberends het volgende:
Het beste van de avond waren die bejaardengrappen... ze gingen maar door en door![]()
.
Kijkcijfers Koefnoen storten verder inquote:Op zondag 2 oktober 2011 08:45 schreef Mike het volgende:
Er is gisteravond over de hele linie weinig tv gekeken, behalve dan naar Ik Hou Van Holland. DWHN moest het uiteindelijk doen met (een teleurstellende) 1.140.000 kijkers, wat wel goed was voor een 5de plaats.
Idd, ik dacht eerst 'waarom knippen ze dit er niet uit?', maar uiteindelijk bleek het een van de hoogtepuntenquote:Op zondag 2 oktober 2011 00:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Zo is Acda gewoon! Zoals hij daar overkomt zo zie ik hem ook regelmatig op het podium. Heb niet de indruk dat hij dronken is. Zo is hij gewoon, beetje apart geval zullen we maar zeggen!quote:Op zondag 2 oktober 2011 00:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Acda moet gewoon wat minder zuipen...dat gebral van hem was wat irritant.
Thanks! Geen windows voor nodig gelukkigquote:Op zaterdag 1 oktober 2011 23:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Uitzending Dit Was Het Nieuws van zaterdag 1 oktober 2011:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)bafd3e0c08249300.mp4
Ah, thanks. Ik was het dit keer écht vergeten, goede reminder is FOK! dan af en toequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef pberends het volgende:
8 oktober: Willem de Beukelaar en Fons de Poel
Hm, ja.
Wie is Willem?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 20:52 schreef pberends het volgende:
8 oktober: Willem de Beukelaar en Fons de Poel
Hm, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |