SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Mday het volgende:
Nah, Nebo is aan het studeren voor allerlei psychische dingen die je moeilijk uit kan spreken, zag bij je fotoboek 'begeleider' staan, dus ik dacht, wat handig. maar weekend natuurlijk.
Zag trouwens laatst kaartje in de albert heijn : 'Jonge studente psychiatrie zoekt mensen om mee te oefenen'
ik wilde eigenlijk een eigen kaartje ophangen - 'TBS'er met weinig geld zoekt gratis psychische hulp'
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Laniboekje het volgende:
Was is klaar. Zo kokkerellen, lekker varkenshaasje vanavond.
Hoe is het in je huisje? Bevalt het?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik ben ook bijna klaar met mijn was
Dat is ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Mday het volgende:
net boodschapsels gedaan, gebakken aardappeltjes met vis! Panga! und sla.
Klinkt goed. Lasagne hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Laniboekje het volgende:
Was is klaar. Zo kokkerellen, lekker varkenshaasje vanavond.
gezellig, zo zit ik er ook inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef Frankii het volgende:
Ik kom ook wel even kijken bij de meet, mocht het uitkomen.
Meet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef Frankii het volgende:
Ik kom ook wel even kijken bij de meet, mocht het uitkomen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef Misan het volgende:
hier nog iemand ps3-spelletjes kopen trouwens?
D'r zat niks leuks tussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef Misan het volgende:
hier nog iemand ps3-spelletjes kopen trouwens?
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar moet die meet niet gewoon bij mij gehouden wordenSorry dat die nog steeds niet gehouden is
Ja, dat moet! Housewarming!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar moet die meet niet gewoon bij mij gehouden wordenSorry dat die nog steeds niet gehouden is
Neen. 2 juli is familiefeest in Bredaaaaaahquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?.
Trouwens Pets, weet jij waar dat park ongeveer is?.
Dat ga je niet menenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat moet! Housewarming!
(Jimmie ging trouwens vorige week regelen of hij 's middags bij ons in Utrecht ff een pitstop kon maken.. Midden in de nacht trachtte hij dat te regelen. Ik heb hem vervloekt)
Globaal gezien zo'n 2 km van het stationquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?.
Trouwens Pets, weet jij waar dat park ongeveer is?.
Klinkt als een gezellige avond.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Fallen het volgende:
Ik kan kijken of zaterdag 2 juli nog tot mijn mogelijkheden behoort...
Pff.. kapot trouwens van wat rondjes rennen in de (mot)regen. Lekker douchen en straks de stad in voor pizza, bier en wellicht leuke vrouwen!
Smakelijk!quote:
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net een bloemkool geslacht. Zonder verdoving. In een keer het mes er in. Vinden jullie dat zielig?
Ah tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Globaal gezien zo'n 2 km van het station
[ http://imageshack.us/photo/my-images/88/almelo.jpg (copy/paste deze link) ]
Zo bracht mijn baas een vlieg om het leven om het vervolgens te twitterenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net een bloemkool geslacht. Zonder verdoving. In een keer het mes er in. Vinden jullie dat zielig?
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo bracht mijn baas een vlieg om het leven om het vervolgens te twitteren
Andere werkgeverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?
Extra eiwitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?
True, alhoewel ik niet zo happig was om een meikever te frituren en op te eten. Een collega deed dat, ik heb alleen het filmpje gezien. Nee ik houd het wel bij meelworm en sprinkhaan.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Poit het volgende:
Hoooi!!
Ik zit bij de papa en de mama.. Lekker aan de biefstuk met zelfgemaakte frietatjes en pepersaus
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
True, alhoewel ik niet zo happig was om een meikever te frituren en op te eten. Een collega deed dat, ik heb alleen het filmpje gezien. Nee ik houd het wel bij meelworm en sprinkhaan.
Al die dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
De meikever? Aan sprinkhaan en meelworm zit weinig smaak.
Ik moest even teruglezen, maar ik had echt niets over een mes gezegd, jij welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat doet een apotheker met een mes?!
Laniboefquote:
Oh... My badquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen, maar ik had echt niets over een mes gezegd, jij welmaar het ging om het onverdoofde gedeelte
Dat hoop ik maar...quote:
baas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Poit het volgende:
Hoooi!!
Ik zit bij de papa en de mama.. Lekker aan de biefstuk met zelfgemaakte frietatjes en pepersaus
Zoals je dat soort vis hoort te etenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:08 schreef Mday het volgende:
[..]
baas.
nu de visch in de pan. denk dat ik 'm eerst in bloem wentel #lekkerknapperig
mevroi heeft smaakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals je dat soort vis hoort te eten
Is het niet eerder schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Mag ik jullie trouwens voorstellen aan :
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
Vanaf donderdag mijn stoere mannetjes!![]()
Nog wel maar het worden me een partij bazen!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is het niet eerder schattigdan stoer
?
Schattig!
Hier 2 vrouwtjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
one piecequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
Foto's!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier 2 vrouwtjes! Grumpy en Pepper
One Piecequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
one piece![]()
tevens gave beesten, heb zelf jaren lang ratten gehad
Zal ze morgen ff op de pc zettenquote:
Ik heb er verder niets over gehoord nee..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ze morgen ff op de pc zetten!
Hmm kan nergens iets vinden over Apple, dus denk dat ik dan toch gehacked ben :/. Gvd, dan maar anders veranderen. Paypal en hotmail, de rest boeit niet
HAAALOOOOOOOOOOquote:
Ik vind het wel 'mooi' dat met al die hack-acties recentelijk dat gehackt worden ondertussen het eerste is waar men blijkbaar aan denktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ze morgen ff op de pc zetten!
Hmm kan nergens iets vinden over Apple, dus denk dat ik dan toch gehacked ben :/. Gvd, dan maar anders veranderen. Paypal en hotmail, de rest boeit niet
HOIIIIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets over gehoord nee..
[..]
HAAALOOOOOOOOOO
hoeissut? Huis al af?quote:
Nah, niet daarom. Maar als je wachtwoorden niet merken denk je er sowieso aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'mooi' dat met al die hack-acties recentelijk dat gehackt worden ondertussen het eerste is waar men blijkbaar aan denkt
Verder natuurlijk jammer endezo
Zatlapquote:
morgen is de laatste schilderdag, dan vloer en dan verkassenquote:
quote:
Tof hoor! Het schiet echt hard op hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
morgen is de laatste schilderdag, dan vloer en dan verkassendus bijnaaa!!!
hoe is het met jou?
oh das wel mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Tof hoor! Het schiet echt hard op he
Hier is alles prima, lekker rustig dagje na een enorm leuke bruiloft.
En enorm veel zin in donderdag
[GAM SC #758] Groeten uit Hengelooohquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das wel mooi
wat is er donderdag?
I know!!! Ik kan echt niet wachten!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG wat zijn ze schattig!!!!!!!!!!
ik wil ook met ze kroelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
I know!!! Ik kan echt niet wachten!!
* Poit hupst op z'n stoel.
quote:
Dan moet ik jou friend code ook hebben hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
Zo, Nick en Poitje even toegevoegd als 3DS-vriendjes. Nog meer gegadigden?
Joehoe!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
Zo, Nick en Poitje even toegevoegd als 3DS-vriendjes. Nog meer gegadigden?
Echt, ow dan PM ik die straks wel even!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet ik jou friend code ook hebben hè
Joehoe! PM maar, dan krijg je straks ook een PMquote:
yeps je moet elkaar toevoegenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:10 schreef Tain het volgende:
Wut? Je kan mensen toevoegen als 3DS vriendje en die vriendjes zien dat niet?
Magquote:
Ik heb 'm wel gezien en je hebt niets gemist!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:42 schreef Mday het volgende:
Duurt lang tot Arkham City :/ jammer dat ik 'm niet gezien heb op E3...
batman!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Mday het volgende:
okee welke game zal ik ns gaan doen
denk aan
- Batman: Arkham Asylum (playthrough 3)
- Warhammer DoW2: Retribution met orks of Chaos
quote:
Kun jij én met vrouwen bezig zijn én nog iets anders doen?quote:
quote:
Volgens mij wordt het 22 juli.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef koei het volgende:
Poit en Fruit, vul de doodle even in, dan hebben de basis SC-ers het lijstje ingevuld en kan er een datum geprikt worden!
Mja. Sorry. Daar moest ik aan denken toen je besteld zei.quote:
Okquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef koei het volgende:
Poit en Fruit, vul de doodle even in, dan hebben de basis SC-ers het lijstje ingevuld en kan er een datum geprikt worden!
Ik had hem vanmiddag nog op ipod aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:01 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja. Sorry. Daar moest ik aan denken toen je besteld zei..
* Kuukske wiebelt nog even mee met het muzakske.
DAT JA!quote:
Het is ook tof jaquote:
ik ben de enige kerel die kan multitasken, mits één van die tasks met vrouwen temaken heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun jij én met vrouwen bezig zijn én nog iets anders doen?. Wow.
Dat heb ik me vorige keer ook al afgevraagd... De eerste keer mocht ze blijven omdat het de eerste keer was en haar vader een deel van de ruimte van de winkel huurde. Dat excuus ging echter vorige keer al niet meer op dus geen idee. Ik denk dat ze geluk heeft gehad dat er beide keren een andere afdelingschef en bedrijfsleider waren. Maar mijn huidige bedrijfsleider is sowieso niet zo gecharmeerd van haar heb ik de indruk dus ik ben heel benieuwd. Ik hoop eigenlijk dat ik hem morgen op de bbq zover krijg dat hij van haar eist dat ze gemeende excuses aanbiedt aan die klant, anders mag ze niet terug komen. Dat gaat ze nooit doen en een goede reden voor ontslag. Ze heeft een vast contract, dus dat moet wat officiëler allemaal.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:16 schreef Mday het volgende:
[..]
ik ben de enige kerel die kan multitasken, mits één van die tasks met vrouwen temaken heeft
@koei
waarom mag die tokkie blijven?!
Ja, tenzij de vorige keer een officiële waarschuwing heeft gekregen. Dan krijgt ze er nu nog één en is het zo einde verhaal. Plus dat ze een hulpkrachtencontract heeft, en daar kom je zo vanaf. Dat is 2 tot 12 uur per week werken, en dan krijg je dat je op zaterdag van 4 tot 6 moet werken ofzo. In ieder geval van die rottijden die niemand wil werken omdat het ervoor zorgt dat je de hele dag niet echt iets anders kan gaan doen, en het geld wat je ervoor krijgt is de moeite ook niet waard dan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:29 schreef Misan het volgende:
Vast contract betekent over het algemeen doorbetalen als ze niet zwart op wit haar ontslag indient
Dan gaat mijn verhaal inderdaad niet opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:34 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, tenzij de vorige keer een officiële waarschuwing heeft gekregen. Dan krijgt ze er nu nog één en is het zo einde verhaal. Plus dat ze een hulpkrachtencontract heeft, en daar kom je zo vanaf. Dat is 2 tot 12 uur per week werken, en dan krijg je dat je op zaterdag van 4 tot 6 moet werken ofzo. In ieder geval van die rottijden die niemand wil werken omdat het ervoor zorgt dat je de hele dag niet echt iets anders kan gaan doen, en het geld wat je ervoor krijgt is de moeite ook niet waard dan.
Joh!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Misan het volgende:
Wat is de jongens tegen de meisjes trouwens een ontzettend gaar programma![]()
Dan wordt het bij dezen zaterdag 23 juli 2011quote:
Gezellig! Waar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef koei het volgende:
[..]
Dan wordt het bij dezen zaterdag 23 juli 2011
Aanwezig zullen waarschijnlijk zijn:
koei, kuuk, sharana, Solique, Mday, Misan, Nebo, Petti, Frankii, Poit en ubereindbaas.
Mensen die een afspraak of vakantie moeten verzetten zijn:
Fallen, Spank en Vladje.
Fruit is eigen baas. die kan alles.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef koei het volgende:
Wat heb jij trouwens een gebrek aan leven FruitJe kan vrijwel altijd
Ik bedoelde het ook meer richting RossjeFlossje.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:47 schreef koei het volgende:
Utrecht, Eindhoven of Amsterdam waren de opties toch? Iedereen die op het komen-lijstje staat, of daar nog bij komt mag roepen waar de voorkeur naar toe gaat. Meeste stemmen gelden lijkt me!
En Kuuk, niet iedereen heeft nog gestemd idd, maar de meeste mensen uit de vaste kliek wel. Ik prik altijd het liefst zsm een datum, anders heb ik alles alweer volgepland met andere dingen, En als fruit voor twee telt dan staat deze zaterdag twee stemmen voor op de vrijdag (die heeft daarna de meeste stemmen)
En ik vuur utrecht en anders amsterdamquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook meer richting RossjeFlossje..
Ik stem voor Eindhoven en daarna Utrecht! Maar ehm, hoe gaan we dat bijhouden?
True, was er twee weken terug nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Eindhoven is zó leuk. Denk aan al die Brabantse vrouwkes Poedertje.
Oh, da's toevallig. Ik ook geloof ik. Even denken waarvoor ook alweer..quote:
Ik had een vrijgezellenfeest. Om 20:00 uur in de stad en om 3:00 geeindigd in een pottenbarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, da's toevallig. Ik ook geloof ik. Even denken waarvoor ook alweer..
Indeedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Nooit van gehoord.
Maar roze koeken zijn oké.
Ik las scrotum.quote:
Daar loopt de mond van over Mis. Niet de leesgedachte.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar loopt de mond van over Mis. Niet de leesgedachte.
Aparte sport beoefen jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef koei het volgende:
Pff, zo'n spijt dat ik heb toegezegd mee te doen aan het nachttoernooi vannachtZou nu al zo kunnen slapen... Ik denk dat ik gewoon enkel de wedstrijd van 0:00 en 3:45 pak en daarna richting huis vertrek.
quote:
Dan ga je met de autoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:53 schreef Mday het volgende:
c'mond, nog iemand eindhoven dan kan-ie utrecht verslaan
trein is duur voor niet-studenten mhkay
ja NU wel ja, ik ben arme student af, nu ben ik alleen arm.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar auto is sneller en goedkoper
Ik heb Officemanagement gedaan in Eindhoven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Mday het volgende:
[..]
scherp. your turn.
+ God, ik mis Breda uitgaan
Werkloze aan het uithangen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Mday het volgende:
[..]
ja NU wel ja, ik ben arme student af, nu ben ik alleen arm.
Afgelopen februari pas! Dude. Dan hebben we dezelfde zuurstof geademd!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef Mday het volgende:
klopt, halverwege mijn opleiding kwamen ze trots vertellen dat ze nóg een duurdere naam voor hun kutopleiding hadden verzonnen. Ja, okee, ik had het naar m'n zin, maar dat lag vooral aan mijn klasgenoten. Ben afgelopen feb afgestudeerd.
eindhoven. das hier om de hoek joh. En, kan je nu een office managen?
quote:
thanks! als ik er mag werken dan ben ik echt blij - de shizzle die die gasten maken ook... ik weet hoe ik een eigen touchscreen kan maken, hoe facetracking werkt, stopmotion apps en andere tovershizzle door mijn stage alleen al. Had een goede stage gehad en de laatste stagiair was blijkbaar een faalhaasbaas... dus ik schat mijn kansen hoog in.quote:
ja dat sowieso, en meer. maar ik stond daar wel bekend als iemand die pas tot de laatste paar maanden wat beter uit zijn woorden kwam. Maar ach, ik was 20 toenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef Misan het volgende:
Je kent ze toch en zij jou toch ook? Ze nodigen je niet voor niets uit
ik vind er nu geen zak aan tbh.quote:
hahah ja ik zei ook tegen mijn moeder toen ze verbaasd opkeek bij mijn ik-ga-werken-beslissing: 'de meeste mensen studeren ook op 27+ hoor'quote:
Ik heb tussendoor ff gewerktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef Mday het volgende:
[..]
hahah ja ik zei ook tegen mijn moeder toen ze verbaasd opkeek bij mijn ik-ga-werken-beslissing: 'de meeste mensen studeren ook op 27+ hoor'
En nu 12 jaar later alles behalve koud?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef Kuukske het volgende:
Ik was koud een dag 20 toen ik aan m'n eerste 40-urige werkweek begon.
Eigen baas héquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:40 schreef koei het volgende:
Wat heb jij trouwens een gebrek aan leven FruitJe kan vrijwel altijd
truste !quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Nebo het volgende:
Slaaptijd. Morgen weer studeren, leuk vooruitzicht
Bijna vakantie!
6 jaar later pas! Of nouja, 5 en 11 maandenquote:
Ik las dat je je lul er in kreeg.quote:
Stuud ze morgen! Trustenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Nebo het volgende:
Bijna vakantie!
Trustequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef Nebo het volgende:
Bijna vakantie!
Mooi. Haal je wat drinken voor me dan?quote:
Ja sgoed. Baco?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mooi. Haal je wat drinken voor me dan?
Húú. Nee.quote:
Trusten dan!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:55 schreef Misan het volgende:
Ik duik 'r ook maar es in. Morgenochtend sporten
Laat morgen even weten of het lekker was!quote:
mij ook niet, totdat een kameraad van me dat had gelezen voor zijn 'zijn geuren in games een goede controller'?-scriptiequote:Op zondag 26 juni 2011 00:08 schreef Kuukske het volgende:
Ik soms. Ennuh, nee. Was me nooit opgevallen.
wil je zo graag een bebloede, bezwete, vieze nathan drake ruiken?quote:
die zag ik in LA zó veel, dat hij opeens helemaal niet meer zo speciaal was. Ik snapte ook meteen waarom BB niet zo lang in de tunnel naar het karretje hoefde te zoekenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:21 schreef Kuukske het volgende:
Oh! Zeg dat dan.
Ik vind Bumblebee wel érg cool. Als ik zo'n auto nog 's kan kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:sopbaar
Geil gilvoer. Oh mehn. En dan lol jij om sopbaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Mday het volgende:
ik deed een lol
@ hierboven
ja dat zeggen er meer. volgens mij niet gezien, of hij was idd zo slecht dat ik 'm vergeten ben
en ja die megan fox hebben ze gewoon keihard vervangentsk tsk
desondanks geil gilvoer
weet ik. daarom juistquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Zo had ik sopbaar niet helemaal bedoeld, maar goed.
ja joh!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is vast heel haalbaar, meneer de Voorzitter.
denk dat het gauw genoeg werkt.quote:In krijg je ontzettend veel wapens. de ontwikkelaar van wil daarover nog iets kwijt: "is ontzettend tof en we zijn blij met het geld dat opbrengt"
nee, ik zei 'hardere opstelling' - zero tolerance-beleid is een modewoord tegenwoordig, so wai not.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou op z'n minst 'het spel' nog toevoegen..
Ja was net ff film kijkenquote:
Daar is een SC toch voor?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Mday het volgende:
mij hoor je niet klagen! het voelt zo tegen de regels though, dat lullen-over-niks. dat miste ik op FOK!
Ik ben stuiterbal-wakker. Niet normaal. Wordt een lange dag morgenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja was net ff film kijken
moet eignelijk wel slapen want morgenochtend vroeg weer schilderen maar geen zin om te tukken
ja ik ben dus ook heel erg wakker, wordt nog bagger morgenochtendquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is een SC toch voor?
Al klaagt Nebo misschien wel morgen. Maar zolang we niks vuigs posten is het goed.
[..]
Ik ben stuiterbal-wakker. Niet normaal. Wordt een lange dag morgen.
Nee. Helemaal niks.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ja ik ben dus ook heel erg wakker, wordt nog bagger morgenochtend
moet jij morgen nog actieve dingen doen?
Water it is!quote:
U wenst?quote:
iets met alcohol gaat er wel inquote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks..
[..]
Water it is!
[..]
U wenst?
Een nieuwe.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Mday het volgende:
mijn bier is opt!
dilemma van de nacht! een nieuwe, en dan een tekeningetje maken, of naar bed gaan?
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.quote:
nieuwe!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Mday het volgende:
mijn bier is opt!
dilemma van de nacht! een nieuwe, en dan een tekeningetje maken, of naar bed gaan?
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.
dat was mijn laatste drankje in thailand. voor 200 baht. hij was goooed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.
same here, ik drink het meeste bier of rose... hoe je die mojito moet maken geen idee maar daar is google voorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:56 schreef Kuukske het volgende:
Het is een kadootje dat iemand vergeten is mee te nemen naar huis. Ik zou ook niet weten hoe je het maakt verder. Of dat je het nog moet mixen ofzo. Met iets.
Ik ben meer van het bier.
Wat heb je nodig? (voor één glas)quote:
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Mday het volgende:
oh ladiesss, ik kan mojito maken dan![]()
shit copy paste wins van ervaring
*sips beer
wijze woorden van deze vrouw!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?.
nee. ik jongleer met de fles en het glasquote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |