quote:sopbaar
Geil gilvoer. Oh mehn. En dan lol jij om sopbaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Mday het volgende:
ik deed een lol
@ hierboven
ja dat zeggen er meer. volgens mij niet gezien, of hij was idd zo slecht dat ik 'm vergeten ben
en ja die megan fox hebben ze gewoon keihard vervangentsk tsk
desondanks geil gilvoer
weet ik. daarom juistquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Zo had ik sopbaar niet helemaal bedoeld, maar goed.
ja joh!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is vast heel haalbaar, meneer de Voorzitter.
denk dat het gauw genoeg werkt.quote:In krijg je ontzettend veel wapens. de ontwikkelaar van wil daarover nog iets kwijt: "is ontzettend tof en we zijn blij met het geld dat opbrengt"
nee, ik zei 'hardere opstelling' - zero tolerance-beleid is een modewoord tegenwoordig, so wai not.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou op z'n minst 'het spel' nog toevoegen..
Ja was net ff film kijkenquote:
Daar is een SC toch voor?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Mday het volgende:
mij hoor je niet klagen! het voelt zo tegen de regels though, dat lullen-over-niks. dat miste ik op FOK!
Ik ben stuiterbal-wakker. Niet normaal. Wordt een lange dag morgenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja was net ff film kijken
moet eignelijk wel slapen want morgenochtend vroeg weer schilderen maar geen zin om te tukken
ja ik ben dus ook heel erg wakker, wordt nog bagger morgenochtendquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar is een SC toch voor?
Al klaagt Nebo misschien wel morgen. Maar zolang we niks vuigs posten is het goed.
[..]
Ik ben stuiterbal-wakker. Niet normaal. Wordt een lange dag morgen.
Nee. Helemaal niks.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef Sharana_LV het volgende:
ja ik ben dus ook heel erg wakker, wordt nog bagger morgenochtend
moet jij morgen nog actieve dingen doen?
Water it is!quote:
U wenst?quote:
iets met alcohol gaat er wel inquote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee. Helemaal niks..
[..]
Water it is!
[..]
U wenst?
Een nieuwe.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Mday het volgende:
mijn bier is opt!
dilemma van de nacht! een nieuwe, en dan een tekeningetje maken, of naar bed gaan?
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.quote:
nieuwe!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef Mday het volgende:
mijn bier is opt!
dilemma van de nacht! een nieuwe, en dan een tekeningetje maken, of naar bed gaan?
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.
dat was mijn laatste drankje in thailand. voor 200 baht. hij was goooed.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Uhh. Ik heb nog een fles mojito staan.
same here, ik drink het meeste bier of rose... hoe je die mojito moet maken geen idee maar daar is google voorquote:Op zondag 26 juni 2011 00:56 schreef Kuukske het volgende:
Het is een kadootje dat iemand vergeten is mee te nemen naar huis. Ik zou ook niet weten hoe je het maakt verder. Of dat je het nog moet mixen ofzo. Met iets.
Ik ben meer van het bier.
Wat heb je nodig? (voor één glas)quote:
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Mday het volgende:
oh ladiesss, ik kan mojito maken dan![]()
shit copy paste wins van ervaring
*sips beer
wijze woorden van deze vrouw!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?.
nee. ik jongleer met de fles en het glasquote:Op zondag 26 juni 2011 01:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Doe je er ook een sexy dansje bij als je het maakt?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |