True, was er twee weken terug nogquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Kuukske het volgende:
Eindhoven is zó leuk. Denk aan al die Brabantse vrouwkes Poedertje.
Oh, da's toevallig. Ik ook geloof ik. Even denken waarvoor ook alweer..quote:
Ik had een vrijgezellenfeest. Om 20:00 uur in de stad en om 3:00 geeindigd in een pottenbarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, da's toevallig. Ik ook geloof ik. Even denken waarvoor ook alweer..
Indeedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Kuukske het volgende:
Nooit van gehoord.
Maar roze koeken zijn oké.
Ik las scrotum.quote:
Daar loopt de mond van over Mis. Niet de leesgedachte.quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Daar loopt de mond van over Mis. Niet de leesgedachte.
Aparte sport beoefen jijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef koei het volgende:
Pff, zo'n spijt dat ik heb toegezegd mee te doen aan het nachttoernooi vannachtZou nu al zo kunnen slapen... Ik denk dat ik gewoon enkel de wedstrijd van 0:00 en 3:45 pak en daarna richting huis vertrek.
quote:
Dan ga je met de autoquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:53 schreef Mday het volgende:
c'mond, nog iemand eindhoven dan kan-ie utrecht verslaan
trein is duur voor niet-studenten mhkay
ja NU wel ja, ik ben arme student af, nu ben ik alleen arm.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef Misan het volgende:
[..]
Wist ik niet, maar auto is sneller en goedkoper
Ik heb Officemanagement gedaan in Eindhoven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:19 schreef Mday het volgende:
[..]
scherp. your turn.
+ God, ik mis Breda uitgaan
Werkloze aan het uithangen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Mday het volgende:
[..]
ja NU wel ja, ik ben arme student af, nu ben ik alleen arm.
Afgelopen februari pas! Dude. Dan hebben we dezelfde zuurstof geademd!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef Mday het volgende:
klopt, halverwege mijn opleiding kwamen ze trots vertellen dat ze nóg een duurdere naam voor hun kutopleiding hadden verzonnen. Ja, okee, ik had het naar m'n zin, maar dat lag vooral aan mijn klasgenoten. Ben afgelopen feb afgestudeerd.
eindhoven. das hier om de hoek joh. En, kan je nu een office managen?
quote:
thanks! als ik er mag werken dan ben ik echt blij - de shizzle die die gasten maken ook... ik weet hoe ik een eigen touchscreen kan maken, hoe facetracking werkt, stopmotion apps en andere tovershizzle door mijn stage alleen al. Had een goede stage gehad en de laatste stagiair was blijkbaar een faalhaasbaas... dus ik schat mijn kansen hoog in.quote:
ja dat sowieso, en meer. maar ik stond daar wel bekend als iemand die pas tot de laatste paar maanden wat beter uit zijn woorden kwam. Maar ach, ik was 20 toenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef Misan het volgende:
Je kent ze toch en zij jou toch ook? Ze nodigen je niet voor niets uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |