quote:sopbaar
Geil gilvoer. Oh mehn. En dan lol jij om sopbaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:27 schreef Mday het volgende:
ik deed een lol
@ hierboven
ja dat zeggen er meer. volgens mij niet gezien, of hij was idd zo slecht dat ik 'm vergeten ben
en ja die megan fox hebben ze gewoon keihard vervangentsk tsk
desondanks geil gilvoer
weet ik. daarom juistquote:Op zondag 26 juni 2011 00:31 schreef Kuukske het volgende:
Oh. Zo had ik sopbaar niet helemaal bedoeld, maar goed.
ja joh!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:45 schreef Kuukske het volgende:
Ja, dat is vast heel haalbaar, meneer de Voorzitter.
denk dat het gauw genoeg werkt.quote:In krijg je ontzettend veel wapens. de ontwikkelaar van wil daarover nog iets kwijt: "is ontzettend tof en we zijn blij met het geld dat opbrengt"
nee, ik zei 'hardere opstelling' - zero tolerance-beleid is een modewoord tegenwoordig, so wai not.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef Kuukske het volgende:
Ik zou op z'n minst 'het spel' nog toevoegen..
Ja was net ff film kijkenquote:
Daar is een SC toch voor?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Mday het volgende:
mij hoor je niet klagen! het voelt zo tegen de regels though, dat lullen-over-niks. dat miste ik op FOK!
Ik ben stuiterbal-wakker. Niet normaal. Wordt een lange dag morgenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja was net ff film kijken
moet eignelijk wel slapen want morgenochtend vroeg weer schilderen maar geen zin om te tukken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |