SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
DE OP IS HIER TE VINDENIt's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:43 schreef Mday het volgende:
Nah, Nebo is aan het studeren voor allerlei psychische dingen die je moeilijk uit kan spreken, zag bij je fotoboek 'begeleider' staan, dus ik dacht, wat handig. maar weekend natuurlijk.
Zag trouwens laatst kaartje in de albert heijn : 'Jonge studente psychiatrie zoekt mensen om mee te oefenen'
ik wilde eigenlijk een eigen kaartje ophangen - 'TBS'er met weinig geld zoekt gratis psychische hulp'
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Laniboekje het volgende:
Was is klaar. Zo kokkerellen, lekker varkenshaasje vanavond.
Hoe is het in je huisje? Bevalt het?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Eet smakelijk![]()
Ik ben ook bijna klaar met mijn was
Dat is ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:03 schreef Mday het volgende:
net boodschapsels gedaan, gebakken aardappeltjes met vis! Panga! und sla.
Klinkt goed. Lasagne hier.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:02 schreef Laniboekje het volgende:
Was is klaar. Zo kokkerellen, lekker varkenshaasje vanavond.
gezellig, zo zit ik er ook inquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef Frankii het volgende:
Ik kom ook wel even kijken bij de meet, mocht het uitkomen.
Meet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:06 schreef Frankii het volgende:
Ik kom ook wel even kijken bij de meet, mocht het uitkomen.
Nee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef Misan het volgende:
hier nog iemand ps3-spelletjes kopen trouwens?
D'r zat niks leuks tussen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:08 schreef Misan het volgende:
hier nog iemand ps3-spelletjes kopen trouwens?
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar moet die meet niet gewoon bij mij gehouden wordenSorry dat die nog steeds niet gehouden is
Ja, dat moet! Housewarming!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:12 schreef Pettigrew81 het volgende:
Maar moet die meet niet gewoon bij mij gehouden wordenSorry dat die nog steeds niet gehouden is
Neen. 2 juli is familiefeest in Bredaaaaaahquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?.
Trouwens Pets, weet jij waar dat park ongeveer is?.
Dat ga je niet menenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, dat moet! Housewarming!
(Jimmie ging trouwens vorige week regelen of hij 's middags bij ons in Utrecht ff een pitstop kon maken.. Midden in de nacht trachtte hij dat te regelen. Ik heb hem vervloekt)
Globaal gezien zo'n 2 km van het stationquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, kunnen we dan niet beter 2 juli in Almelo meeten met z'n allen?.
Trouwens Pets, weet jij waar dat park ongeveer is?.
Klinkt als een gezellige avond.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Fallen het volgende:
Ik kan kijken of zaterdag 2 juli nog tot mijn mogelijkheden behoort...
Pff.. kapot trouwens van wat rondjes rennen in de (mot)regen. Lekker douchen en straks de stad in voor pizza, bier en wellicht leuke vrouwen!
Smakelijk!quote:
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net een bloemkool geslacht. Zonder verdoving. In een keer het mes er in. Vinden jullie dat zielig?
Ah tof.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:18 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Globaal gezien zo'n 2 km van het station
[ http://imageshack.us/photo/my-images/88/almelo.jpg (copy/paste deze link) ]
Zo bracht mijn baas een vlieg om het leven om het vervolgens te twitterenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:25 schreef Laniboekje het volgende:
Ik heb net een bloemkool geslacht. Zonder verdoving. In een keer het mes er in. Vinden jullie dat zielig?
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:29 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Zo bracht mijn baas een vlieg om het leven om het vervolgens te twitteren
Andere werkgeverquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?
Extra eiwitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
En die vlieg eindigde later in soep van een van de klanten?
True, alhoewel ik niet zo happig was om een meikever te frituren en op te eten. Een collega deed dat, ik heb alleen het filmpje gezien. Nee ik houd het wel bij meelworm en sprinkhaan.quote:
Hoi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Poit het volgende:
Hoooi!!
Ik zit bij de papa en de mama.. Lekker aan de biefstuk met zelfgemaakte frietatjes en pepersaus
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
True, alhoewel ik niet zo happig was om een meikever te frituren en op te eten. Een collega deed dat, ik heb alleen het filmpje gezien. Nee ik houd het wel bij meelworm en sprinkhaan.
Al die dingen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
De meikever? Aan sprinkhaan en meelworm zit weinig smaak.
Ik moest even teruglezen, maar ik had echt niets over een mes gezegd, jij welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:42 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wat doet een apotheker met een mes?!
Laniboefquote:
Oh... My badquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:44 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen, maar ik had echt niets over een mes gezegd, jij welmaar het ging om het onverdoofde gedeelte
Dat hoop ik maar...quote:
baas.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:38 schreef Poit het volgende:
Hoooi!!
Ik zit bij de papa en de mama.. Lekker aan de biefstuk met zelfgemaakte frietatjes en pepersaus
Zoals je dat soort vis hoort te etenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:08 schreef Mday het volgende:
[..]
baas.
nu de visch in de pan. denk dat ik 'm eerst in bloem wentel #lekkerknapperig
mevroi heeft smaakquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:13 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Zoals je dat soort vis hoort te eten
Is het niet eerder schattigquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Mag ik jullie trouwens voorstellen aan :
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
Vanaf donderdag mijn stoere mannetjes!![]()
Nog wel maar het worden me een partij bazen!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:19 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Is het niet eerder schattigdan stoer
?
Schattig!
Hier 2 vrouwtjesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
one piecequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:17 schreef Poit het volgende:
Zooo, dat was lekker!!
Luffy:
[ afbeelding ]
en
Asce:
[ afbeelding ]
Foto's!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier 2 vrouwtjes! Grumpy en Pepper
One Piecequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
one piece![]()
tevens gave beesten, heb zelf jaren lang ratten gehad
Zal ze morgen ff op de pc zettenquote:
Ik heb er verder niets over gehoord nee..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ze morgen ff op de pc zetten!
Hmm kan nergens iets vinden over Apple, dus denk dat ik dan toch gehacked ben :/. Gvd, dan maar anders veranderen. Paypal en hotmail, de rest boeit niet
HAAALOOOOOOOOOOquote:
Ik vind het wel 'mooi' dat met al die hack-acties recentelijk dat gehackt worden ondertussen het eerste is waar men blijkbaar aan denktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zal ze morgen ff op de pc zetten!
Hmm kan nergens iets vinden over Apple, dus denk dat ik dan toch gehacked ben :/. Gvd, dan maar anders veranderen. Paypal en hotmail, de rest boeit niet
HOIIIIquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb er verder niets over gehoord nee..
[..]
HAAALOOOOOOOOOO
hoeissut? Huis al af?quote:
Nah, niet daarom. Maar als je wachtwoorden niet merken denk je er sowieso aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'mooi' dat met al die hack-acties recentelijk dat gehackt worden ondertussen het eerste is waar men blijkbaar aan denkt
Verder natuurlijk jammer endezo
Zatlapquote:
morgen is de laatste schilderdag, dan vloer en dan verkassenquote:
quote:
Tof hoor! Het schiet echt hard op hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
morgen is de laatste schilderdag, dan vloer en dan verkassendus bijnaaa!!!
hoe is het met jou?
oh das wel mooiquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Tof hoor! Het schiet echt hard op he
Hier is alles prima, lekker rustig dagje na een enorm leuke bruiloft.
En enorm veel zin in donderdag
[GAM SC #758] Groeten uit Hengelooohquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh das wel mooi
wat is er donderdag?
I know!!! Ik kan echt niet wachten!!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:57 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
OMFG wat zijn ze schattig!!!!!!!!!!
ik wil ook met ze kroelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:59 schreef Poit het volgende:
[..]
I know!!! Ik kan echt niet wachten!!
* Poit hupst op z'n stoel.
quote:
Dan moet ik jou friend code ook hebben hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
Zo, Nick en Poitje even toegevoegd als 3DS-vriendjes. Nog meer gegadigden?
Joehoe!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:04 schreef Nebo het volgende:
Zo, Nick en Poitje even toegevoegd als 3DS-vriendjes. Nog meer gegadigden?
Echt, ow dan PM ik die straks wel even!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet ik jou friend code ook hebben hè
Joehoe! PM maar, dan krijg je straks ook een PMquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |