quote:
quote:
Sorry, wou zelf iets posten maar dat ging niet meer in het vorigequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:19 schreef BobW het volgende:
Grr, DeMessias was eerder, maar ook met een betere TT
Ja, vond ik ook. Hij maakte het Nadal wel erg makkelijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:20 schreef TheGeneral het volgende:
1 SP nog voor Muller. Beetje laf gespeeld dat punt.
Jammer dat jij er niet stond dan. Had je het wel tot de tiebreak gered tegen Nadal?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Bramaldo11 het volgende:
Die had ie voor het grijpen, ik had de punten anders gespeeld
Ja, zelfde baan als eergisteren, na Schiavone - Paszekquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Vast al gevraagd, maar speelt Haase op een tv-baan?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:23 schreef Bramaldo11 het volgende:
Die had ie voor het grijpen, ik had de punten anders gespeeld
jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Vast al gevraagd, maar speelt Haase op een tv-baan?
Die had hem sowieso in de andere hoek gespeeld.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn hemel. Hoe mist hij die smash? Die had Bramaldo11 nog gemaakt.
Nu is Schiavone - Paszek bezig waar het 1-3* staat in de beslissende set. Hopelijk blijft het droog....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:28 schreef DeZoektocht het volgende:
Hoeveelste pot is aan de gang op baan 12? Oftewel krijgen we baase nog te zien?
Ik zeg niet dat ik het kan he, ja met Topspin hooguitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:25 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn hemel. Hoe mist hij die smash? Die had Bramaldo11 nog gemaakt.
Hmm, goed dan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:35 schreef Bramaldo11 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het kan he, ja met Topspin hooguit
Sport1 hier (met BBC-commentaar).quote:
Heb ik niet, is er een online stream?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Sport1 hier (met BBC-commentaar).
Waar kijk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Szura het volgende:
Lekkere informatie weer
Deze lichte regen kan een tijdje aanhouden, ik geef jullie meer informatie zo snel als mogelijk is.
Dak stond nog openquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom is Centre Court eigenlijk suspended?
Ik hoorde de stadionspeaker praten op Sport 1 Tennis.quote:
Welke stream? Een Griekse?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Hehe, nu een verhaal over Raemon Sluiter op mijn stream
Als die er nog komtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Tompsen het volgende:
Wordt de partij van haase nog ergens uitgezonden?
Unibet / Sport 1 / BBC red button / myp2p.eu etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Tompsen het volgende:
Wordt de partij van haase nog ergens uitgezonden?
Neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Szura het volgende:
Je bent wel een baas als je nu onder die tent op het Court gaat batsen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
"Well it looks like the roof has been closed on Centre Court" zeggen ze dan na minuten
quote:
10-8 Schiavone.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Szura het volgende:
Nja Schiavone weer teruggekomen naar *2-3 dus, dat gaat nog wel ff duren voordat die klaar zijn.
BBC red button, waarom wordt dit niet ondersteund door UPC ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Unibet / Sport 1 / BBC red button / myp2p.eu etc.
Ik was het aan het volgen, wat zou de fix kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Szura het volgende:
Iemand de lines bij het gokken erbij?
Is het geen fix van Muller?
Weet ik het, dat ie z'n kansen niet afmaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik was het aan het volgen, wat zou de fix kunnen zijn dan?
Kunnen ze dan nu niet verder tennissen op CC? Met het dak?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Over 3 jaar, 2 dagen, 3 uur, 21 minuten en 12 seconden.
Nee dat is kapot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kunnen ze dan nu niet verder tennissen op CC? Met het dak?
Muller die kansen mist tegen een wereldtopper, dat moet wel een fix zijn jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet ik het, dat ie z'n kansen niet afmaakt
Ik was aan het eten dus heb het einde van de set gemist helaas.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muller die kansen mist tegen een wereldtopper, dat moet wel een fix zijn ja
Ik ben niet heel fanatiek volger van tennis, dus ja, dat ze zķ erg kreunt wist ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Doet ze altijd..
quote:1826: There appears to be an owl trapped under the Centre Court roof, judging from the bizarre hooting I can hear echoing around the rafters. Hang on, that's just Victoria Azarenka, silent when she hits the ball in the warm-up, but extremely noisy when the match resumes. She's doing well too, quickly breaking Hantuchova on her way to opening up a 4-1 lead.
Nee hoor, toen ik het postte was het dak pas twee seconden helemaal dicht. Toen kwam er applaus. Daarvoor waren ze het aan het dichtdoen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar zijn ze dan pas achter, terwijl je het op het beeld allang kon zien.
Maar dan zit er alsnog drie minuten verschil tussen onze posts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, toen ik het postte was het dak pas twee seconden helemaal dicht. Toen kwam er applaus. Daarvoor waren ze het aan het dichtdoen.
Maar we kunnen wel Ljubicic aanmoedigenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef rob1828 het volgende:
Gezien de buienradar denk ik niet dat er nog gespeeld gaat worden vandaag
wel op het centre court want dat is overdektquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:52 schreef rob1828 het volgende:
Gezien de buienradar denk ik niet dat er nog gespeeld gaat worden vandaag
Nee zal niet gebeurenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als de wedstrijd op het CC al snel afgelopen is, wordt een wedstrijd op bijv. Court 1 naar CC verplaatst?
En in het hypothetische geval? Het zou me zonde lijken als je nog één partij kan spelen op een andere baan terwijl de partij nu één dag verplaatst wordt.quote:
Dat zou kunnen normaal gesproken, maar niet meer op dit tijdstip, toch te laat.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:54 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Als de wedstrijd op het CC al snel afgelopen is, wordt een wedstrijd op bijv. Court 1 naar CC verplaatst?
Dat zou kunnen. Als de partij nog niet was begonnen zou je die kunnen verplaatsen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
En in het hypothetische geval? Het zou me zonde lijken als je nog één partij kan spelen op een andere baan terwijl de partij nu één dag verplaatst wordt.
Aha, dus dan zouden ze bijvoorbeeld Fish - Haase naar het CC kunnen verplaatsen? Met een al begonnen wedstrijd mag het niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:58 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Als de partij nog niet was begonnen zou je die kunnen verplaatsen.
Zou kunnen maar zal niet gebeuren. De wedstrijd van Haase is officieel uitgesteld tot morgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Aha, dus dan zouden ze bijvoorbeeld Fish - Haase naar het CC kunnen verplaatsen? Met een al begonnen wedstrijd mag het niet?
Jahaa, ik heb het over het hypothetische gevalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:01 schreef rob1828 het volgende:
[..]
Zou kunnen maar zal niet gebeuren. De wedstrijd van Haase is officieel uitgesteld tot morgen.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Aha, dus dan zouden ze bijvoorbeeld Fish - Haase naar het CC kunnen verplaatsen? Met een al begonnen wedstrijd mag het niet?
De commentatoren deden alsof het een normale rally was, maar die bal van Ljubo was wel briljant hoor...quote:
Niet dusquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
Challenge dan Murray, die service was idd uit.
Bijna de overtreffende trap van briljant. Volledig uit de pols geslagenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:16 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
De commentatoren deden alsof het een normale rally was, maar die bal van Ljubo was wel briljant hoor...
Komt door de hoofdband. Daardoor lijkt hij ook nog een stuk ouderquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij Ljubicic heb ik altijd het idee dat ik naar een tennisleraar zit te kijken, in plaats van een pro. Hij staat er zo casual bij op de baan en maakt soms van die lakse slagen
Jammerquote:
13.00 uur NL tijd. Zie de OOP.quote:
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Tuurlijk....wat denk je morgen Nalbinator - FedExpressquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.
Verkeerde topicquote:
Ik was meer op die kale aan het letten...WTF was dat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie niet naar de wedstrijd?Llubicic won net de teede set va Murray, waarmee het 1-1 in sets werd. Maar nu heeft Murray Llubicic meteen gebroken in set 3 en staat het 3-0*. Dit is wel over.
Door de glimmende gerimpelde bovenkant van het kale hoofd van Llubicic lijkt het net alsof hij gescalpeerd is en je zijn hersenen ziet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik was meer op die kale aan het letten...WTF was dat dan?
Nou hij kan tegenstanders ook redelijk van de baan vegen hoor. Ben je uberhaupt aan het kijken? Hij slaat de ene winner na de andere.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Murray is een sukkel. Juichen als de ander een fout maakt. De enige manier waarop Shithead Murray kan winnen. [...]
Volgens mij knipt ze d'r eigen haar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef Nalbandian het volgende:
Judy ziet er weer alleraardigst uit...
Goede slechte grapquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij knipt ze d'r eigen haar.
Ik kijk ja en zoveel winners heeft hij nu ook niet geslagen. Meer fouten van Ljubicic. En hij creëert ze niet zelf. Doet ie nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou hij kan tegenstanders ook redelijk van de baan vegen hoor. Ben je uberhaupt aan het kijken? Hij slaat de ene winner na de andere.
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik kijk ja en zoveel winners heeft hij nu ook niet geslagen. Meer fouten van Ljubicic. En hij creëert ze niet zelf. Doet ie nooit.
Tegen Djoko in Rome was ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.
Ja als hij zo speelt dan maakt hij kans op een Grand Slam. Heel vaak speelt hij niet zo. Heel passief en boring. En juichen als een ander een fout maakt. Treurig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.
Da's waar. Hij houdt de bal dan gewoon in het spel. Ik snap heel goed dat je dat saai vindt. Zelf vind ik het wel cool, omdat ik het een soort schaaktennis vindt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja als hij zo speelt dan maakt hij kans op een Grand Slam. Heel vaak speelt hij niet zo. Heel passief en boring.
Da's wel irritant ja.quote:En juichen als een ander een fout maakt. Treurig.
Afwachtend spelen. De schaker Karpov deed vaak ook hele wedstrijden zo ongeveer niets en dan sloeg hij opeens toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
De bal door het midden slaan de hele tijd? Dat noem ik niet echt een schaakspel.
Onzinnig? Is toch mooi man. Beter dan 90% van de rest van zijn saaie spel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Weer zo'n onzinnige bal tussen z'n benen.![]()
Ik vind het wat overdreven. Ik vind het leuk als het noodgedwongen is, zoals bij Federer tegen Djokovic in de SF van de US Open 2009.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
Murry met dezelfde tweener als bij Queens
Ik vind het en beetje gezocht. Een commentator vergelijk het met een hond die zijn poot optilt bij een paaltje. Die elegantie heeft het wel ongeveer vind ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzinnig? Is toch mooi man. Beter dan 90% van de rest van zijn saaie spel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Als ik zo'n bal tegen krijg is de volgende tussen de ogen.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Als ik zo'n bal tegen krijg is de volgende tussen de ogen.
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het en beetje gezocht. Een commentator vergelijk het met een hond die zijn poot optilt bij een paaltje. Die elegantie heeft het wel ongeveer vind ik.
Ja, we denken er dus verschillend over. Vaak gaat zoiets spontaan. Dit komt gewoon niet spontaan over. Het is ook niet nodig of nuttig. Ik zie hem liever een mooie backhandwinner of volley slaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.
Okay, misschien wel. Maar hij was net nog een keer terug te zien en het was een totaal onnodige bal, hij had hem ook gewoon normaal kunnen slaan. Het kwam iig op mij een beetje over als treiteren. Vond het onsympathiek, maar goed, het is wel mooi, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.
Mooi vind ik het ook niet. Hij gaat staan en tilt een been op. Het is ook niet elegant ofzo. Dit vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Okay, misschien wel. Maar hij was net nog een keer terug te zien en het was een totaal onnodige bal, hij had hem ook gewoon normaal kunnen slaan. Het kwam iig op mij een beetje over als treiteren. Vond het onsympathiek, maar goed, het is wel mooi, dat zal ik niet ontkennen.
En daarom ben jij Federer-fan en niet Murray-fanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi vind ik het ook niet. Hij gaat staan en tilt een been op. Het is ook niet elegant ofzo. Dit vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi:
Ik ben ook wel een beetje fan van Murray, alleen niet van dat soort ballen. Vind dat hij verder een heel mooi spel heeft, dat inderdaad ook saai kan zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En daarom ben jij Federer-fan en niet Murray-fan.
Ja, dat was echt een blamage toen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens, het verschil tussen Ljubucic vandaag en op RG tegen Nadal is wel schrijnend hoor.. Ongelooflijk.
quote:robin_haase Robin Haase
Court change for me #wimbledon tomorrow at twelve on court 14. Raining outside but lots of girls walking in skirts. Only in #england
Gasquet speelde er vandaag en ik las hier dat mensen hem op de stream keken.quote:
Dat was het wel altijd. Was een van de showcourts.quote:
Oke. Daar had ik inderdaad een stream van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Gasquet speelde er vandaag en ik las hier dat mensen hem op de stream keken.
Idd, sowieso, vind het echt zielig hoe fanatiek die gasten zijn, echt op het pathetische af. Staan ze straks weer met z'n allen te janken als Murray toch niet wint. Al speelde hij een aardige wedstrijd vandaag..quote:
Slecht grapje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Gek dat het daar nog licht is.
Edit: Oh ja, het is daar natuurlijk een uur eerder.
Als hij de finale haalt en (voor de vierde keer in vier GS-finales) in straight sets verliest, springt hij denk ik van de Thames af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef XL het volgende:
Mentaal heb ik vandaag niet de Murray gezien die straks in echt zware partijen geen krimp geeft. Eerder de Murray die alle eerste rondes verliest na een verloren GS Finale
quote:
Hoe wil je van een river af springen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij de finale haalt en (voor de vierde keer in vier GS-finales) in straight sets verliest, springt hij denk ik van de Thames af.
Ook tennisgoden kunnen over water lopenquote:
Ik denk dat Martin het ook kanquote:
Klinkt qua namen wel leuk, maar sinds zijn laatste herrijzing in 2007 heeft ie eigenlijk geen bal meer geraakt. Mss moet ie eerst even langs docter Fuentes voor een powershotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Nalbandian zal waarschijnlijk minder worden dan het affiche doet vermoeden, maar met die 2 namen naast elkaar zie ik al een topwedstrijd voor me.
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef IbanMayo het volgende:
Denk dat het ook een 3setter voor Federer wordt. Jammer dat Nalbandian nooit meer op niveau zal komen. Dit was bvb toch wel echt gruwelijk:
El rey David
Nalbandianquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.
In Madrid 2007 (Hard) won ie op rij van Berdych - Del Potro - Nadal - Djokovic - Federer.
In Parijs 2007 won ie op rij van Federer - Ferrer - Gasquet - Nadal.
Dat waren echt twee fantastische toernooienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.
In Madrid 2007 (Hard) won ie op rij van Berdych - Del Potro - Nadal - Djokovic - Federer.
In Parijs 2007 won ie op rij van Federer - Ferrer - Gasquet - Nadal.
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef IbanMayo het volgende:
Denk dat het ook een 3setter voor Federer wordt. Jammer dat Nalbandian nooit meer op niveau zal komen. Dit was bvb toch wel echt gruwelijk:
El rey David
Die vent is mentaal zo'n ramp....en hij is gewoon nooit echt fit, vaak geblesseerd en zo..en dan loop je permanent achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.
Ik vraag me toch af waarom hij dat niveau niet meer haalt. Buiten blessureleed dan.
Niet echt een goede combi inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vent is mentaal zo'n ramp....en hij is gewoon nooit echt fit, vaak geblesseerd en zo..en dan loop je permanent achter de feiten aan.
Leuk dat iemand met z'n hobby wat geld kan verdienenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef Szura het volgende:
Haase is met deze prestatie trouwens tennismiljonair
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.
Ik vraag me toch af waarom hij dat niveau niet meer haalt. Buiten blessureleed dan.
technisch gezien één van de beste spelers van de laatste 10 jaar, heeft alleen meer interesse in hamburgers dan in tennisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.
Nalbandian is verder wat we van hem weten: een goede speler, in zijn tijd een topspeler die ver kwam op enkele GS's en een leuke tennisstijl had en buiten Indoor 2007 hier en daar wat kansjes liet liggen.
Ik ben het eens met je punt, maar dat niveau heeft ie wel vaker gehaald in het indoor-seizoen. Als Nalby fitter was geweest, en met meer passie met zijn sport was omgegaan, dan had het wel zijn niveau kunnen zijn hoor...maar ach, het mocht niet zo zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.
Nalbandian is verder wat we van hem weten: een goede speler, in zijn tijd een topspeler die ver kwam op enkele GS's en een leuke tennisstijl had en buiten Indoor 2007 hier en daar wat kansjes liet liggen.
http://www.wimbledon.com/en_GB/weather/index.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Norrage het volgende:
ik kan die weersverwachtingen op de website steeds niet vinden, hoe zit het vandaag met het weer?
Het zou droog blijven. Dus vandaag volop tennis met:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Norrage het volgende:
ik kan die weersverwachtingen op de website steeds niet vinden, hoe zit het vandaag met het weer?
Bij Ziggo duurt dat ongeveer een halfuur - uur voordat je beeld hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Norrage het volgende:
Aah, ziet er goed uit
Vraagje: als je nu nog sport1 aanvraagt, krijg je dat dan per direct op je digitale tv of gaat daar nog tijd overheen? Ik heb het een beetje gehad met streams kijken en voor 10 euro wil ik wel even gebruik maken van de komende dagen
Mee eens ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je punt, maar dat niveau heeft ie wel vaker gehaald in het indoor-seizoen. Als Nalby fitter was geweest, en met meer passie met zijn sport was omgegaan, dan had het wel zijn niveau kunnen zijn hoor...maar ach, het mocht niet zo zijn
Wanneer en waar was dat?quote:Ik kan nog steeds een beetje huilen als ik denk aan die halve finale tegen Roddick, waar ie zo mateloos geniaal speelde totdat een of andere kut supporter "uit" riep bij een bal, en Nalby vervolgens de set en de wedstrijd verloor
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bij Ziggo duurt dat ongeveer een halfuur - uur voordat je beeld hebt.
Halve finale USOPEN 2003 die Roddick vervolgens won.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens ja.
[..]
Wanneer en waar was dat?
Die krijg je ook nog, als bevestiging van je bestelling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...
Ja, weet het zeker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...
En daar krijg jij beeld op zonder allerlei inlog gezeik voor het wedden op wedstrijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me he, aangezien www.fromsport.com alle banen heeft
ja hoor, anders kan je ook www.livescorehunter.com doen, daar heb je wat minder reclame bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En daar krijg jij beeld op zonder allerlei inlog gezeik voor het wedden op wedstrijden?
Wozniacki, Sharapova, Ivanonic, Kirilenko, Pennetta, Görges, Paszek door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Aalbers het volgende:
En, wat zijn de verwachtingen? Ik vind dat ie doorgaat
Dat vind ik ook, maar ik denk dat Fish wint (80-20)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Aalbers het volgende:
En, wat zijn de verwachtingen? Ik vind dat ie doorgaat
Op het Russisch na danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Nober het volgende:
Deze is ideaal http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
De trainer van Haase zei 60-40, gisteren in de telegraaf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik denk dat Fish wint (80-20)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |