Ik denk dat Martin het ook kanquote:
Klinkt qua namen wel leuk, maar sinds zijn laatste herrijzing in 2007 heeft ie eigenlijk geen bal meer geraakt. Mss moet ie eerst even langs docter Fuentes voor een powershotquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:59 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Nalbandian zal waarschijnlijk minder worden dan het affiche doet vermoeden, maar met die 2 namen naast elkaar zie ik al een topwedstrijd voor me.
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef IbanMayo het volgende:
Denk dat het ook een 3setter voor Federer wordt. Jammer dat Nalbandian nooit meer op niveau zal komen. Dit was bvb toch wel echt gruwelijk:
El rey David
Nalbandianquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.
In Madrid 2007 (Hard) won ie op rij van Berdych - Del Potro - Nadal - Djokovic - Federer.
In Parijs 2007 won ie op rij van Federer - Ferrer - Gasquet - Nadal.
Dat waren echt twee fantastische toernooienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef luckass het volgende:
[..]
Ik zocht zijn H2H met Federer even op, kom ik op 't volgende uit.
In Madrid 2007 (Hard) won ie op rij van Berdych - Del Potro - Nadal - Djokovic - Federer.
In Parijs 2007 won ie op rij van Federer - Ferrer - Gasquet - Nadal.
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:10 schreef IbanMayo het volgende:
Denk dat het ook een 3setter voor Federer wordt. Jammer dat Nalbandian nooit meer op niveau zal komen. Dit was bvb toch wel echt gruwelijk:
El rey David
Die vent is mentaal zo'n ramp....en hij is gewoon nooit echt fit, vaak geblesseerd en zo..en dan loop je permanent achter de feiten aan.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.
Ik vraag me toch af waarom hij dat niveau niet meer haalt. Buiten blessureleed dan.
Niet echt een goede combi inderdaad.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:45 schreef Norrage het volgende:
[..]
Die vent is mentaal zo'n ramp....en hij is gewoon nooit echt fit, vaak geblesseerd en zo..en dan loop je permanent achter de feiten aan.
Leuk dat iemand met z'n hobby wat geld kan verdienenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:30 schreef Szura het volgende:
Haase is met deze prestatie trouwens tennismiljonair
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:40 schreef Komakie het volgende:
[..]
Toch best jammer. Hij heeft de slagen om op elke ondergrond uit de voeten te kunnen. groundstrokes zijn sowieso heel goed. Bouwt het spel goed op en heeft goede volley's. Alleen zijn service blijft wat achter in vergelijking met de rest, maar dan nog is die niet bepaald zwak.
Ik vraag me toch af waarom hij dat niveau niet meer haalt. Buiten blessureleed dan.
technisch gezien één van de beste spelers van de laatste 10 jaar, heeft alleen meer interesse in hamburgers dan in tennisquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.
Nalbandian is verder wat we van hem weten: een goede speler, in zijn tijd een topspeler die ver kwam op enkele GS's en een leuke tennisstijl had en buiten Indoor 2007 hier en daar wat kansjes liet liggen.
Ik ben het eens met je punt, maar dat niveau heeft ie wel vaker gehaald in het indoor-seizoen. Als Nalby fitter was geweest, en met meer passie met zijn sport was omgegaan, dan had het wel zijn niveau kunnen zijn hoor...maar ach, het mocht niet zo zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:12 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Omdat dat zijn niveau niet is. Hij speelde dat niveau twee toernooien en een finale en dat is het. Paris/Madrid 2007 was een freak incident, een shotmaker die al zijn shots maakt. Prachtig tennis, fantastisch om te zien, maar hij speelde boven zijn kunnen en heeft verder dus ook niet zoiets laten zien.
Nalbandian is verder wat we van hem weten: een goede speler, in zijn tijd een topspeler die ver kwam op enkele GS's en een leuke tennisstijl had en buiten Indoor 2007 hier en daar wat kansjes liet liggen.
http://www.wimbledon.com/en_GB/weather/index.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Norrage het volgende:
ik kan die weersverwachtingen op de website steeds niet vinden, hoe zit het vandaag met het weer?
Het zou droog blijven. Dus vandaag volop tennis met:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:25 schreef Norrage het volgende:
ik kan die weersverwachtingen op de website steeds niet vinden, hoe zit het vandaag met het weer?
Bij Ziggo duurt dat ongeveer een halfuur - uur voordat je beeld hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef Norrage het volgende:
Aah, ziet er goed uit
Vraagje: als je nu nog sport1 aanvraagt, krijg je dat dan per direct op je digitale tv of gaat daar nog tijd overheen? Ik heb het een beetje gehad met streams kijken en voor 10 euro wil ik wel even gebruik maken van de komende dagen
Mee eens ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:13 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben het eens met je punt, maar dat niveau heeft ie wel vaker gehaald in het indoor-seizoen. Als Nalby fitter was geweest, en met meer passie met zijn sport was omgegaan, dan had het wel zijn niveau kunnen zijn hoor...maar ach, het mocht niet zo zijn
Wanneer en waar was dat?quote:Ik kan nog steeds een beetje huilen als ik denk aan die halve finale tegen Roddick, waar ie zo mateloos geniaal speelde totdat een of andere kut supporter "uit" riep bij een bal, en Nalby vervolgens de set en de wedstrijd verloor
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:29 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Bij Ziggo duurt dat ongeveer een halfuur - uur voordat je beeld hebt.
Halve finale USOPEN 2003 die Roddick vervolgens won.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mee eens ja.
[..]
Wanneer en waar was dat?
Die krijg je ook nog, als bevestiging van je bestelling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...
Ja, weet het zeker.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef Norrage het volgende:
[..]
Weet je dat zeker, is het per direct? Moet er niet nog ergens een abonnement worden bevestigd? Want als het goed is krijg je een brief en zo...
En daar krijg jij beeld op zonder allerlei inlog gezeik voor het wedden op wedstrijden?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:53 schreef Norrage het volgende:
Lijkt me he, aangezien www.fromsport.com alle banen heeft
ja hoor, anders kan je ook www.livescorehunter.com doen, daar heb je wat minder reclame bij.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
En daar krijg jij beeld op zonder allerlei inlog gezeik voor het wedden op wedstrijden?
Wozniacki, Sharapova, Ivanonic, Kirilenko, Pennetta, Görges, Paszek door.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Aalbers het volgende:
En, wat zijn de verwachtingen? Ik vind dat ie doorgaat
Dat vind ik ook, maar ik denk dat Fish wint (80-20)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:07 schreef Aalbers het volgende:
En, wat zijn de verwachtingen? Ik vind dat ie doorgaat
Op het Russisch na danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef Nober het volgende:
Deze is ideaal http://www.lshunter.tv/tennis-live-streaming-video.html
De trainer van Haase zei 60-40, gisteren in de telegraaf.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, maar ik denk dat Fish wint (80-20)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |