Gasquet speelde er vandaag en ik las hier dat mensen hem op de stream keken.quote:
Dat was het wel altijd. Was een van de showcourts.quote:
Oke. Daar had ik inderdaad een stream van.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Gasquet speelde er vandaag en ik las hier dat mensen hem op de stream keken.
Idd, sowieso, vind het echt zielig hoe fanatiek die gasten zijn, echt op het pathetische af. Staan ze straks weer met z'n allen te janken als Murray toch niet wint. Al speelde hij een aardige wedstrijd vandaag..quote:
Slecht grapje?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef Federer-fan het volgende:
Gek dat het daar nog licht is.
Edit: Oh ja, het is daar natuurlijk een uur eerder.
Als hij de finale haalt en (voor de vierde keer in vier GS-finales) in straight sets verliest, springt hij denk ik van de Thames af.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:51 schreef XL het volgende:
Mentaal heb ik vandaag niet de Murray gezien die straks in echt zware partijen geen krimp geeft. Eerder de Murray die alle eerste rondes verliest na een verloren GS Finale
quote:
Hoe wil je van een river af springen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Als hij de finale haalt en (voor de vierde keer in vier GS-finales) in straight sets verliest, springt hij denk ik van de Thames af.
Ook tennisgoden kunnen over water lopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |