Ik vind het en beetje gezocht. Een commentator vergelijk het met een hond die zijn poot optilt bij een paaltje. Die elegantie heeft het wel ongeveer vind ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Onzinnig? Is toch mooi man. Beter dan 90% van de rest van zijn saaie spel.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Als ik zo'n bal tegen krijg is de volgende tussen de ogen.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:23 schreef Drassss het volgende:
Als ik zo'n bal tegen krijg is de volgende tussen de ogen.
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind het en beetje gezocht. Een commentator vergelijk het met een hond die zijn poot optilt bij een paaltje. Die elegantie heeft het wel ongeveer vind ik.
Ja, we denken er dus verschillend over. Vaak gaat zoiets spontaan. Dit komt gewoon niet spontaan over. Het is ook niet nodig of nuttig. Ik zie hem liever een mooie backhandwinner of volley slaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.
Okay, misschien wel. Maar hij was net nog een keer terug te zien en het was een totaal onnodige bal, hij had hem ook gewoon normaal kunnen slaan. Het kwam iig op mij een beetje over als treiteren. Vond het onsympathiek, maar goed, het is wel mooi, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:26 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke. Beetje raar. Doet hij wat moois en dan gaan klagen omdat et wat gezocht is.. Dit zijn ballen die wedstrijden leuk maken, ballen waarmee je highlights maakt.
Mooi vind ik het ook niet. Hij gaat staan en tilt een been op. Het is ook niet elegant ofzo. Dit vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi:quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:30 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Okay, misschien wel. Maar hij was net nog een keer terug te zien en het was een totaal onnodige bal, hij had hem ook gewoon normaal kunnen slaan. Het kwam iig op mij een beetje over als treiteren. Vond het onsympathiek, maar goed, het is wel mooi, dat zal ik niet ontkennen.
En daarom ben jij Federer-fan en niet Murray-fanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mooi vind ik het ook niet. Hij gaat staan en tilt een been op. Het is ook niet elegant ofzo. Dit vind ik bijvoorbeeld wel heel mooi:
Ik ben ook wel een beetje fan van Murray, alleen niet van dat soort ballen. Vind dat hij verder een heel mooi spel heeft, dat inderdaad ook saai kan zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:33 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
En daarom ben jij Federer-fan en niet Murray-fan.
Ja, dat was echt een blamage toen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:36 schreef TheGeneral het volgende:
Overigens, het verschil tussen Ljubucic vandaag en op RG tegen Nadal is wel schrijnend hoor.. Ongelooflijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |