13.00 uur NL tijd. Zie de OOP.quote:
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Tuurlijk....wat denk je morgen Nalbinator - FedExpressquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.
Verkeerde topicquote:
Ik was meer op die kale aan het letten...WTF was dat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie niet naar de wedstrijd?Llubicic won net de teede set va Murray, waarmee het 1-1 in sets werd. Maar nu heeft Murray Llubicic meteen gebroken in set 3 en staat het 3-0*. Dit is wel over.
Door de glimmende gerimpelde bovenkant van het kale hoofd van Llubicic lijkt het net alsof hij gescalpeerd is en je zijn hersenen ziet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ik was meer op die kale aan het letten...WTF was dat dan?
Nou hij kan tegenstanders ook redelijk van de baan vegen hoor. Ben je uberhaupt aan het kijken? Hij slaat de ene winner na de andere.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:34 schreef AssyriskaFF het volgende:
Murray is een sukkel. Juichen als de ander een fout maakt. De enige manier waarop Shithead Murray kan winnen. [...]
Volgens mij knipt ze d'r eigen haar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef Nalbandian het volgende:
Judy ziet er weer alleraardigst uit...
Goede slechte grapquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij knipt ze d'r eigen haar.
Ik kijk ja en zoveel winners heeft hij nu ook niet geslagen. Meer fouten van Ljubicic. En hij creëert ze niet zelf. Doet ie nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou hij kan tegenstanders ook redelijk van de baan vegen hoor. Ben je uberhaupt aan het kijken? Hij slaat de ene winner na de andere.
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:39 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ik kijk ja en zoveel winners heeft hij nu ook niet geslagen. Meer fouten van Ljubicic. En hij creëert ze niet zelf. Doet ie nooit.
Tegen Djoko in Rome was ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.
Ja als hij zo speelt dan maakt hij kans op een Grand Slam. Heel vaak speelt hij niet zo. Heel passief en boring. En juichen als een ander een fout maakt. Treurig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat doet hij wel. Hij speelt inderdaad vaak passief, maar als hij er zin in heeft (oftewel als hij in vorm is) speelt hij gewoon een tempo te hoog voor zijn tegenstanders. Heb je hem tegen Roddick gezien in de SF van Queens? Daar sloeg hij bijna alleen maar winners.
Da's waar. Hij houdt de bal dan gewoon in het spel. Ik snap heel goed dat je dat saai vindt. Zelf vind ik het wel cool, omdat ik het een soort schaaktennis vindt.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:46 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Ja als hij zo speelt dan maakt hij kans op een Grand Slam. Heel vaak speelt hij niet zo. Heel passief en boring.
Da's wel irritant ja.quote:En juichen als een ander een fout maakt. Treurig.
Afwachtend spelen. De schaker Karpov deed vaak ook hele wedstrijden zo ongeveer niets en dan sloeg hij opeens toe.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:50 schreef AssyriskaFF het volgende:
De bal door het midden slaan de hele tijd? Dat noem ik niet echt een schaakspel.
Onzinnig? Is toch mooi man. Beter dan 90% van de rest van zijn saaie spel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Weer zo'n onzinnige bal tussen z'n benen.![]()
Ik vind het wat overdreven. Ik vind het leuk als het noodgedwongen is, zoals bij Federer tegen Djokovic in de SF van de US Open 2009.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:22 schreef TheGeneral het volgende:
Murry met dezelfde tweener als bij Queens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |