13.00 uur NL tijd. Zie de OOP.quote:
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Tuurlijk....wat denk je morgen Nalbinator - FedExpressquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ze spelen deze partij sowieso uit neem ik aan?
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:08 schreef luckass het volgende:
[..]
Nee, om 22 uur gaat het licht uit om kosten te besparen.
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:09 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Zo'n gekke vraag is het niet hoor. Voor hetzelfde geld mogen ze van de gemeente maximaal tot middernacht spelen. Weet jij veel.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Sorry, ik dacht dat het een grap van je was.
Verkeerde topicquote:
Ik was meer op die kale aan het letten...WTF was dat dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Kijken jullie niet naar de wedstrijd?Llubicic won net de teede set va Murray, waarmee het 1-1 in sets werd. Maar nu heeft Murray Llubicic meteen gebroken in set 3 en staat het 3-0*. Dit is wel over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |