Waar kijk je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Szura het volgende:
Lekkere informatie weer
Deze lichte regen kan een tijdje aanhouden, ik geef jullie meer informatie zo snel als mogelijk is.
Dak stond nog openquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:44 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Waarom is Centre Court eigenlijk suspended?
Ik hoorde de stadionspeaker praten op Sport 1 Tennis.quote:
Welke stream? Een Griekse?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:46 schreef Leso_Varen het volgende:
Hehe, nu een verhaal over Raemon Sluiter op mijn stream
Als die er nog komtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Tompsen het volgende:
Wordt de partij van haase nog ergens uitgezonden?
Unibet / Sport 1 / BBC red button / myp2p.eu etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Tompsen het volgende:
Wordt de partij van haase nog ergens uitgezonden?
Neuken?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:50 schreef Szura het volgende:
Je bent wel een baas als je nu onder die tent op het Court gaat batsen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:52 schreef Maarten-Pieter het volgende:
"Well it looks like the roof has been closed on Centre Court" zeggen ze dan na minuten
quote:
10-8 Schiavone.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Szura het volgende:
Nja Schiavone weer teruggekomen naar *2-3 dus, dat gaat nog wel ff duren voordat die klaar zijn.
BBC red button, waarom wordt dit niet ondersteund door UPC ?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:51 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Unibet / Sport 1 / BBC red button / myp2p.eu etc.
Ik was het aan het volgen, wat zou de fix kunnen zijn dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:42 schreef Szura het volgende:
Iemand de lines bij het gokken erbij?
Is het geen fix van Muller?
Weet ik het, dat ie z'n kansen niet afmaaktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Ik was het aan het volgen, wat zou de fix kunnen zijn dan?
Kunnen ze dan nu niet verder tennissen op CC? Met het dak?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:07 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Over 3 jaar, 2 dagen, 3 uur, 21 minuten en 12 seconden.
Nee dat is kapot.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:08 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Kunnen ze dan nu niet verder tennissen op CC? Met het dak?
Muller die kansen mist tegen een wereldtopper, dat moet wel een fix zijn jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Weet ik het, dat ie z'n kansen niet afmaakt
Ik was aan het eten dus heb het einde van de set gemist helaas.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Muller die kansen mist tegen een wereldtopper, dat moet wel een fix zijn ja
Ik ben niet heel fanatiek volger van tennis, dus ja, dat ze zó erg kreunt wist ik nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter? Doet ze altijd..
quote:1826: There appears to be an owl trapped under the Centre Court roof, judging from the bizarre hooting I can hear echoing around the rafters. Hang on, that's just Victoria Azarenka, silent when she hits the ball in the warm-up, but extremely noisy when the match resumes. She's doing well too, quickly breaking Hantuchova on her way to opening up a 4-1 lead.
Nee hoor, toen ik het postte was het dak pas twee seconden helemaal dicht. Toen kwam er applaus. Daarvoor waren ze het aan het dichtdoen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:56 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Daar zijn ze dan pas achter, terwijl je het op het beeld allang kon zien.
Maar dan zit er alsnog drie minuten verschil tussen onze posts.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:40 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee hoor, toen ik het postte was het dak pas twee seconden helemaal dicht. Toen kwam er applaus. Daarvoor waren ze het aan het dichtdoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |