Omdat ie normaal nog 2/3 tostis eet voor het slapen, omdat ie honger heeft. En dan pakt 'ie ipv dat nu maar whey met yoghurt ofzo, en smorgens, om die kilo af te vallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
Siral, waarom geeft je vader hem dan yoghurt met whey?
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Probability het volgende:
Ik zou me er niet al te druk om maken siral, hij kan beter even zoutloos eten en vocht verliezen. Dus geen zoute kaas-zout brood eten is op zich best slim.
Die kant wilde ik op met mijn vraag, heb het idee dat je ouders zich er best veel tegenaan bemoeien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......
Dan wil ik wel foto'squote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef loveli het volgende:
Las in het vorige topic ook iets over benen bruin smeren. Ga ik even overwegen.
Mijn moeder heeft er juist een hekel aan allemaal..Die zij net nog tegen mij "pak nog een cracker ofzo meid"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die kant wilde ik op met mijn vraag, heb het idee dat je ouders zich er best veel tegenaan bemoeien.
Trusten mooi indiaantje!quote:
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er juist een hekel aan allemaal..Die zij net nog tegen mij "pak nog een cracker ofzo meid"
Heb ik gedaan![]()
Hij had niet eens gesport, hele avond achter de pc gezeten. En waarschijnlijk chips gegeten en cola gedronken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.
Maar snap dat het vervelend is, om van alle kanten geconfronteerd te worden met een aangepast eten en sporten.
Dat is het ja... Vooral nu ik wil verbeteren..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.
Maar snap dat het vervelend is, om van alle kanten geconfronteerd te worden met een aangepast eten en sporten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trusten mooi indiaantje!
Zit aan de toastjes met kaas en tonijnsalade..
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had trouwens een leuke gewaarwording in de douche (jaja diepe gedachtengangen in de geur van Andrelon):
Als je kijkt naar de balanzzz dan valt het nog best wel mee dat ik 1 heul stom persoon ben tegengekomen de laatste tijd, gezien ik heel veel episch leuke mensen tegenkom, zo gemiddeld genomenEn daar mag ik ook mee van geluk spreken, want volgens mij zijn er stiekem best veel stomme mensen
Ik maak toffe nieuwe vrienden, de copyshop meneer was tof, de conducteur ging vandaag wachten met de trein dichtdoen toen ie me zag sprinten, en zo nog wel meer! Dan moet ik 1 muts maar op de koop toenemen
![]()
*Zen-gedachte van de dag*![]()
http://www.frank010.nl/quote:
InvalMo meldquote:
Ja de naam isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mo zit overigens nog steeds wijn te drinken!
'Arrogant Frog' heeft goede wijn!
You're very welcomequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dank je loveli, dat liedje staat nu op repeat...
Ik had hem al zeker 3 jaar niet gehoord!
Ook leuk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lig al in bedje, zes uur de wekker
wel morgen FRANK
quote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef sigme het volgende:
Ha Amsel! Feesteiland gevonden?
Goedemorgen Puff. Jij bent vroeg!
11 km | 10,3 km/u
Door een van mijn favoriete natuurgebieden, dat is het fijne als ik weer wat langere afstanden loop.
[ afbeelding ]
Als je 10x per nacht badend in het zweet wakker word heb je daar weinig grip opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:23 schreef Viking84 het volgende:
Mijn theorie is dat uitslapen alleen nuttig is als je doordeweeks niet genoeg slaap krijgt en daar heb je zelf grip op door op tijd naar bed te gaan. Ik ben iig ook niet echt een uitslaper. Ws ben ik morgen om hooguit half 9 wakker, wat vergeleken met 6:50 wel uitslapen is
, maar goed, onder uitslapen versta ik iets van 11 uur ofzo, bla bla bla
.
Pippa is een kat? Heheh dreumesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
Groupon heeft een 3-gangen tapasmenu in de aanbieding bij Y mucho mas
.
@ Siral: tuulk, het was ook even kort door de bocht. Ik ben ook een beetje duf nu, want Pippa ging om 4 uur rondjes rennen over m'n bed. En net toen ik haar wilde grijpen om haar op de gang te sodemieteren, hield ze op
.
Pippa is een kat jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Pippa is een kat? Heheh dreumes! Vriendin van mij heeft ook katten, en elke keer als ik daar blijf slapen lopen die beesten snachts over m'n hoofd. Zij is dat gewend want die slapen altijd bij haar, maar ik werd echt nuts
Kan ik me voorstellen. Denk dat ze haar wiskasje wil hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is een kat ja. En normaal gesproken doet ze dit niet, maar af en toe heeft ze de gekte in haar bol. Prima, maar niet midden in de nacht sil vous plaît
.
Dan moet ze een ander baasje zoekenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Denk dat ze haar wiskasje wil haha
Die zal probably net zo lekker smaken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet ze een ander baasje zoeken. Vlees-/vismenu van de AH it is
.
Ik vind ook de 2e mooier. Die 1e vind ik te bleek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Wel typisch dat uniek en ik het tweede Coco-jurkje het mooist vinden en de rest de eerste het mooist vindt. Zegt dat iets over uniek en mij, hmm?.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef loveli het volgende:
Trek, het enige wat ik kon vinden was een verpakking sate. Na het lezen van de inhoudsopgave ging 'ie bijna meteen de kliko in...
Wat een mooi gebied iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef sigme het volgende:
Ha Amsel! Feesteiland gevonden?
Goedemorgen Puff. Jij bent vroeg!
11 km | 10,3 km/u
Door een van mijn favoriete natuurgebieden, dat is het fijne als ik weer wat langere afstanden loop.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar wat proberen te slapen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Maar, ik wil jullie er ook niet mee lastig vallen maar ik voel me zo ontzettend alleen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is fok toch voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Maar, ik wil jullie er ook niet mee lastig vallen maar ik voel me zo ontzettend alleen.
![]()
![]()
Awww XMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat ellendig! Ik kan het me helemaal voorstellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Ik kan vandaag echt niet weg van mn werk, maar wil daarna wel bij je langs komen om je op te vrolijken? Of morgen, voor de BBQ? Zeg het maar!Ik ben altijd heel goed in doen alsof ik flexibel ben.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Laat het maar weten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik me nu voel, kan ik echt niet naar de BBQ ben ik bang. Lief van je
. Ik wil even aanzien of ik vanmiddag nog naar de dokter moet, ok? Maar, thnx
.
meer dan lang genoeg...quote:
Toeval, daat zit ik vandaag ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Laat het maar weten.Ik zit vanmiddag toch in Rotterdam Alexander en dan ben ik volgens mij zo bij jou.
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Toeval, daat zit ik vandaag ook.
Nou ja zit, vermoedelijk lig ik onder een auto, iets vervangen.
Zo te horen is mijn succeskans groterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.
Geweldige planning overigens. Het is een 6 weken durende test periode, we zitten nu aan het einde van week 5 en eindelijk schijnt het echt dusdanig te werken dat we echt kunnen testen. Ofzo.
*kansloos*
Dan lijkt me onder een auto liggen om iets te vervangen iig een stuk interessanter.
SPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal eens even heel boos naar de bacteriën kijken die maar niet weg willen:![]()
![]()
![]()
Nu voel je je vast snel beter![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goodmorning!
Loveli, je pm-box zit vol!
Arme XMmert![]()
XMSPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal eens even heel boos naar de bacteriën kijken die maar niet weg willen:![]()
![]()
![]()
Nu voel je je vast snel beter![]()
![]()
![]()
SPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.quote:
Dat klinkt goed!quote:Dagje father-daughter bonding.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.
Geweldige planning overigens. Het is een 6 weken durende test periode, we zitten nu aan het einde van week 5 en eindelijk schijnt het echt dusdanig te werken dat we echt kunnen testen. Ofzo.
*kansloos*
Dan lijkt me onder een auto liggen om iets te vervangen iig een stuk interessanter.
Ik ben softwaretester hè. Zo te horen loopt jullie project geheel normaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.
[..]
Dat klinkt goed!
De eerste helft van m'n leven konden we niet zo goed met elkaar overweg. Pas toen ik auto's in puin ging rijden en we die samen weer oplapten zijn we elkaar gaan waarderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.
[..]
Dat klinkt goed!
Ik vind DS9 zoveel leuker dan Voyager. Hopelijk kan mr.Mo ermee omgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo wilde na twee eps DS9 al stoppen, dus toen zijn we even overgestapt naar Voyager. Nu is hij wel Trekkie genoeg om DS9 aan te kunnen, hoop ik!
Klopt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik ben softwaretester hè. Zo te horen loopt jullie project geheel normaal.
Mijn ervaring zegt dat als er een systeem opgeleverd wordt, dat dat doet wat het doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt!Het gaat echt altijd zo.
Wij hebben ook nog eens de pech dat wij aan het einde van het proces zitten en we alleen data ontvangen uit het systeem dat gewijzigd wordt.
Ach, we lachen er maar om en hopelijk wordt er aan het einde wel een systeem opgeleverd dat werkt zoals het moet werken.
Gelukkig heb je dan nog de nazorg en kun je hopelijk na 3 maanden nazorg en diverse escalaties weer enigszins normaal je werk doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat als er een systeem opgeleverd wordt, dat dat doet wat het doet.
Wat niet helemaal is wat jij hoopt.
True! Ik heb volgens mij nog nooit een systeem meegemaakt wat gewoon goed werkte, waar je eenvoudig je weg in kon vinden en wat dan ook nog eens gebruikersvriendelijk was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
Wij werken al een jaar met een nieuw systeem en nog steeds werkt het niet zoals het zou moeten werken. Ach, zo goed was het oude systeem ook weer niet
Toch kan ik me daar mateloos aan ergeren als IT'er zijnde...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
True! Ik heb volgens mij nog nooit een systeem meegemaakt wat gewoon goed werkte, waar je eenvoudig je weg in kon vinden en wat dan ook nog eens gebruikersvriendelijk was.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
Netjes Mo! Now you can relax your batty.
die is geniaal, die hing vroeger bij ons op kantoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
haha nou het kantoor 3 faillissementen geledenquote:
Ik denk dat het plaatje van V1z0R wel redelijk klopt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef progje het volgende:
[..]
Toch kan ik me daar mateloos aan ergeren als IT'er zijnde...
Het is echt wel mogelijk om zoiets te bouwen, maar er zijn zoveel pruts bedrijven in deze wereld..
En vooral bij de overheid maken ze er echt een zooitje van
Yup, daarom zag je bij Windows ME/XP/Vista ook zoveel problemen in het begin. Was ook doorborduren op bestaande code...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat het plaatje van V1z0R wel redelijk klopt eigenlijk.
In mijn geval wordt er geprutst aan een bestaand systeem van 10 jaar oud, met heel veel verschillende gebruikersgroepen. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
zo gaan onze projecten ook altijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
Nice!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
Zal ik er maar gewoon een keer gaan kijken? Zie echt regelmatig appartementen in dit gebouw op Funda voorbij komen en het ziet er wel heel tof uit.
Als je dat soort dingen leuk vindt: http://www.spritestitch.com/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedenk me net datje van dat soort mozaïek steentjes ook een space invaders achtergrond in je keuken kunt maken
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
Hehehehe, dat is wel een heel erg tof idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedenk me net datje van dat soort mozaïek steentjes ook een space invaders achtergrond in je keuken kunt maken
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
Kom geen Space Invaders vinden. Even voor het ideequote:
Die grote ramenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)43639-hooftskade-10/ dit is trouwens de link van het huis. Ik vind het wel wat hebben.
quote:
Ik vind het er echt leuk uitzien! Het is wel mijn smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
Zal ik er maar gewoon een keer gaan kijken? Zie echt regelmatig appartementen in dit gebouw op Funda voorbij komen en het ziet er wel heel tof uit.
Jij vergelijkt het met woningen in Drente. En die zijn natuurlijk niet voor niets heel veel goedkoper.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef V1z0R het volgende:
Is inderdaad mooi, maar wel mucho dinero voor zo weinig...
Met die muren kun je geen kast tegen de muur zetten..,.. zonde!quote:
Ja is ook niet te vergelijken eigenlijk, maar schrok gewoon van die prijs...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het met woningen in Drente. En die zijn natuurlijk niet voor niets heel veel goedkoper.
Maar dit is dus op kruipafstand van het centrum van Den Haag. In een historisch gebouw, ruim, modern. Ik denk dat ik er wel zou kunnen leven.
Owja, en vergeet die enorme kelder niet.![]()
DaD is inmiddels ongestelder dan ooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
hm, vraag ik me nou ineens af hoe het met DaD gaat..
Congrats mo
Ieks!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
quote:
Het entresol is idd 1.88 hoog ofzo. Dat is voor mij ook niet echt relaxed ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja is ook niet te vergelijken eigenlijk, maar schrok gewoon van die prijs...
Heb trouwens wel het gevoel dat je niet al te lang moet zijn voor die bovenverdieping
Die binnentuin is ook mooi trouwens!
Die kamer Maria!![]()
Ja, dat is een beetje mijn twijfelpunt. Wil ik een appartement of een huis. Ik wil iig minstens 2 ruime slaapkamers, geen wasmachine in de badkamer, ruime woonkamer en keuken en meer buitenruimte dan ik nu heb. En of een gezamelijke binnentuin dan handig is, weet ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks!![]()
Wel gaaf appartement verder, maar toch zou ik voor dat geld liever een huis kopen!
Joahhh!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
Had voor de meet eigenlijk een t-shirt moeten laten maken met die struisvogel erop
Je bent ook een malle he. Toen je opeens ging afvallen duurde het ook nogal lang voordat je je afvroeg of dagelijks bijna 10km fietsen misschien van invloed kon zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pardonnez-moi, het was niet m'n bedoeling het topic dood te vermoorden.
Ontopic: gek genoeg heeft het feit dat ik vanaf de meivakantie niet meer 4 keer in de week 8 km per dag fiets maar nog maar 500 meter, best wel invloed op m'n gewicht. *trekt teugels aan* En dan niet de inmiddels aanwezige neukteugels.
Ja, ik ben erg snel van begrip!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent ook een malle he. Toen je opeens ging afvallen duurde het ook nogal lang voordat je je afvroeg of dagelijks bijna 10km fietsen misschien van invloed kon zijn.
Maar waarom fiets je minder ver? Wie of wat is van lokatie veranderd?
Will do!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien voor een andere meet, waar ik bij ben
^^quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een tof huis, HPKW.. Daar wil ik wel wonen!
Nou ja, letterlijk 'op' is het niet snel, er is altijd wel wat te doen, maar dat is dan ook best wel saai werk, terwijl ik het prettig vind om werk te hebben dat een keer klaar is, zodat je de papieren ziet slinken voor je ogenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef Rituals het volgende:
Herkenbaar Vik! Ik heb nu ook werk tot het op is of tot hun geld op is om mij te betalen.
Ik kreeg begin deze week weer een 'spoedopdracht' waarvan zij dachten dat ik daar zo'n 10 a 15 uur mee bezig zou zijn, maar ik was binnen 2,5 uur klaar.
Dat laatste heb ik (althans, dat is een deel van mijn werk), maar het nadeel daarvan is dat het dus wel letterlijk een keer op isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, letterlijk 'op' is het niet snel, er is altijd wel wat te doen, maar dat is dan ook best wel saai werk, terwijl ik het prettig vind om werk te hebben dat een keer klaar is, zodat je de papieren ziet slinken voor je ogen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik (althans, dat is een deel van mijn werk), maar het nadeel daarvan is dat het dus wel letterlijk een keer op is.
Ik vergeet inderdaad pauzes te houden, doe ik nooitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Even wat vaker een rondje lopen dan. Kopje thee halen, op de wc zitten, ook al hoef je niet etc
.
Maar ik krijg binnenkort weer nieuwe dingen erbij en dan zijn er ook mensen van mijn afd met vakantie (nu nog niet), dus het komt wel goed, denk ik.
Nu eens naar de fietsenmakert en dan naar de stad.
Heb je dat ook tegen haar gezegd? Probeer dat te doen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huisarts gesproken, ze denkt dat ik er een buikgriep overheen heb. Geen alarmbellen. Aankijken, bij verslechtering, koorts, ontkleuring, naar de HAP. "Hoe is het verder met de buik?" Nou, hetzelfde, plas nog steeds vlokken, etc. "Hmm." Vroeg ze nog "hoe was de echo". Ja, nog niet gehad, was geen directe urgentie aangevraagd. "Oh.. nou, maar even afwachten dan". Ik ga geloof ik maar liever naar die HAP naar weer terug naar haar. Er gebeurt gewoon niks.
Jemig, wat irritant je zo ontzettend wordt afgescheept. Als het een collega was, dan zou ik zeggen dat je gewoon even binnen moet lopen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Huisarts gesproken, ze denkt dat ik er een buikgriep overheen heb. Geen alarmbellen. Aankijken, bij verslechtering, koorts, ontkleuring, naar de HAP. "Hoe is het verder met de buik?" Nou, hetzelfde, plas nog steeds vlokken, etc. "Hmm." Vroeg ze nog "hoe was de echo". Ja, nog niet gehad, was geen directe urgentie aangevraagd. "Oh.. nou, maar even afwachten dan". Ik ga geloof ik maar liever naar die HAP naar weer terug naar haar. Er gebeurt gewoon niks.
Volgens mij stijgen op dit moment eigenlijk heel weinig huizen nog in prijs! En de woningmarkt staat ook al 10 jaar op instorten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:34 schreef anna82 het volgende:
Oh XM, ik vind het zo rot voor je! Helemaal dat je je er zo alleen onder voelt. Bah. Knuffels richting G en heel veel beterschap!
HPKW: huis stijgt meer in prijs, vroegeren geen overlast van boven-, onder- dan wel beideburen! Maar geen VVE die verantwoordelijk is voor het onderhoud. En dus ook geen VVE waar je te veel bijdrage aan betaalt. Maar huizen staan dan weer niet in het centrum van een stad, althans geen betaalbare...
Volgens mij klopt alleen dat eerste!quote:Verder meh: ik ben moe, lelijk, slecht in mijn werk en nergens goed in! Jeu!
qft!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Volgens mij klopt alleen dat eerste!
Ik weet niet of dat nut heeft, dat eisen...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:28 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
In dit geval zou ik een bezorgde Duvel laten bellen en hem laten eisen dat er aktie wordt ondernomen. En anders even contact opnemen met de SEH of HAP.
Gewoon bellen en je bezorgdheid uiten. Zeggen dat je je echt zorgen maakt en dat het echt al veel te lang duurt en ze al 3 weken vergaat van de buikpijn en niets kan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat nut heeft, dat eisen...
Wat is je planninjg voor vandaag?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:38 schreef Siral het volgende:
Net naar ikea geweest, een nieuwe ladekast gehaald en nog wat plankjes. En voor in die lades opberg vakjes. Zit nu aan mn bammetjes, straks lekker rommelen!!
Qua eten? Heb geen planning gemaakt, ook geen calorieen geteld.quote:
Dat zou ik ook doen ja.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:35 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Gewoon bellen en je bezorgdheid uiten. Zeggen dat je je echt zorgen maakt en dat het echt al veel te lang duurt en ze al 3 weken vergaat van de buikpijn en niets kan.
Dat is namelijk echt niet normaal!
De zekerheid dat de minimaatjes niet het snelste opgaan en een minimaatje dus niet gangbaar is zou je er uit kunnen halenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef Viking84 het volgende:
Pff wat heb je nou aan sale als alleen de minimaatjes overblijven?
ja ik heb het net door de ckalteller gehaald en het is ongeveer 1600? veel te weinig met sporten erbij, maarja. Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje de mist inga met norm,aal eten, dat het steeds vaker te weinig is ofzo? Maar ja ik heb geen honger, ik zal het wel eens gaan bijhoudenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Vanwaar die smiley, Perruche? Ik vind het niet zo veel!
Ik heb al heel lang niet meer Zweeds gestudeerd.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik heb het net door de ckalteller gehaald en het is ongeveer 1600? veel te weinig met sporten erbij, maarja. Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje de mist inga met norm,aal eten, dat het steeds vaker te weinig is ofzo? Maar ja ik heb geen honger, ik zal het wel eens gaan bijhouden
En dieis omdat ik het veel te druk had om te eten en mijn lunch niet gezond is en ik vanavond ook niet echt kan eten omdat ik naar de film wil... nou ja!
Hoe gaat het met je zweeds?
Hoezo, je HOEFT toch geen hele bak popcorn op te eten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik heb het net door de ckalteller gehaald en het is ongeveer 1600? veel te weinig met sporten erbij, maarja. Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje de mist inga met norm,aal eten, dat het steeds vaker te weinig is ofzo? Maar ja ik heb geen honger, ik zal het wel eens gaan bijhouden
En dieis omdat ik het veel te druk had om te eten en mijn lunch niet gezond is en ik vanavond ook niet echt kan eten omdat ik naar de film wil... nou ja!
Hoe gaat het met je zweeds?
Oh wat jammer. Wil je het nog wel leren? hoe bevalt het eigenlijk met je werk enzo? Kom je daar een beetje aan toe in Duitsland?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer Zweeds gestudeerd.En nu ben ik in Duitsland, en doe ik het ook niet.
Maar, als je spercieboontjes kunt eten vanavond, dan kun je tegelijkertijd ook een eitje bakken, toch? En een boterham smeren?
Nee ik heb geen tijd om te koken en niets in huis! Heb vanmorgen voor het werk al sperziebonen gekookt zoodat ik in ieder geval groenten zou eten. Misschien gaat vriendje tortilla maken dan kan ik dat eten, en anders heeft hij hopelijk brood gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoezo, je HOEFT toch geen hele bak popcorn op te eten?![]()
Ik eet dan liever gewoon lekker een prakkie savonds als een bak popcorn..
Of is het omdat je geen tijd hebt?
Anders pak je toch ff een broodje bij de appie voor onderweg ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Wil je het nog wel leren? hoe bevalt het eigenlijk met je werk enzo? Kom je daar een beetje aan toe in Duitsland?
[..]
Nee ik heb geen tijd om te koken en niets in huis! Heb vanmorgen voor het werk al sperziebonen gekookt zoodat ik in ieder geval groenten zou eten. Misschien gaat vriendje tortilla maken dan kan ik dat eten, en anders heeft hij hopelijk brood gekocht![]()
Ach ja een keertje wat minder is ook niet zo erg, als er maar genoeg groentes & fruit inzitten ben ik wel blij voor vandaag...
(en popcorn is voor mij wel noodzakelijk tijdens de film - zooooo lekker!!)
Mjam! Had ik laatst ook, ik heb er nu wéér zin in!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan een broodje haring, zo lekker!
Het heet GEZOND slank hequote:
Date op de carpoolplek!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Word zenuwachtig voor morgen
Heb al een afspraakje met V1 iig
quote:
Awwquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik bedoel dat de laatste kans cbr net verprutst is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat balen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dit keer helemaal zelf verprutst, door stomme zenuwen. Gooide mezelf in een keer twee rijstroken opzij op de snelweg. Uiterst dom natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat dat betreft is het wel fijn dat je nu naar het BNOR kunt, daar houden ze rekening met zenuwen e.d. toch? Maar het blijft balen natuurlijk! Is er een lange wachttijd bij het BNOR of kun je redelijk snel terecht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit keer helemaal zelf verprutst, door stomme zenuwen. Gooide mezelf in een keer twee rijstroken opzij op de snelweg. Uiterst dom natuurlijk.
Hoor ik vanavond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel fijn dat je nu naar het BNOR kunt, daar houden ze rekening met zenuwen e.d. toch? Maar het blijft balen natuurlijk! Is er een lange wachttijd bij het BNOR of kun je redelijk snel terecht?
De broer van manlief trouwt vandaag, of eh is inmiddels al getrouwd. Ben niet mee omdat ontstekingen en koorts en een virus; kortom ziek als een hond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:
terug vd stad, niks gekocht. Ik ga echt niet tussen al die huisvrouwen in broeken staan graaien terwijl ik niet eens weet wat m'n jeansmaat is
.
@MarMar: wat voor bruiloft? En waarom ben jij niet mee? Te vermoeiend?
Knuf! Als het helpt, ik heb ook afgereden bij de bnor....was veel relaxter en afrijden ging een stuk soepelerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ja ik mag niet klagen over het salaris (al is het geen salaris voor een WO'er, natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
Krijg je een beetje fatsoenlijk betaald vik?
Kost een duit trouwens zeg, zo'n kat! (ik typte lat)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
Krijg je een beetje fatsoenlijk betaald vik?
Kost een duit trouwens zeg, zo'n kat! (ik typte lat)
Wat balen zeg! Beterschaaps-koesjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
De broer van manlief trouwt vandaag, of eh is inmiddels al getrouwd. Ben niet mee omdat ontstekingen en koorts en een virus; kortom ziek als een hond.
Doe mijn best om te blijven eten, anders wordt ik lichter dan ik wil.
Oh dat heb ik ook eens gehad jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd via LinkedIn benaderd door een recruiter van Google, of ik interesse had in een baan in Dublin. Voor de gein even teruggemaild om te vragen wat 'ie in gedachten had en gelukkig is het niet echt wat, want ik wil niet in de verleiding gebracht worden.
Ik wil hem best in contact brengen met jou? Zo van: ik heb geen interesse, maar ik weet wel iemand die dat wel heeft. Indien je dat wilt, moet je even je e-mailadres pm'enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook benaderd worden door recruiters van Google!
Ga ik wel ergens in het buitenland zitten nerden enzo.
Ja, dat is het argument iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Het is duur ja, maar de prijzen die je noemt zijn wel gangbaar. Voor een hond ben je nog veel meer kwijt.
En geen idee of het bespottelijk is wat ze vragen. Er gaat materiaal én arbeidstijd in zitten van één of meerdere mensen. Dat kost geld.
Ja dat is volkomen normaal!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap MarMar!
M'n navel doet zeer als ik er op druk, is dat normaal
Nou, ik kreeg toevallig pas een rekening voor een enkelreparatie onder ogen en dat was helemaal niet zo duur als ik had verwacht. Iets van 2000 euro ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Voor zover ik weet hebben dierenartsen een universitaire opleiding, die willen ook graag goed verdienen. Net als alle universitair geschoolden die hier zitten![]()
Je wilt ook niet weten hoe duur operaties op mensen zijn
Ach, je hebt in ieder geval nog niet een roombroodje, een reep chocola en een half pak zandkoekjes op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje vandaag![]()
O: volk. boterham geitenkaas, volk. cracker oude kaas
T: volk. cracker chocoladepasta, druiven
L: 2 volk. beschuitjes, 1 met hagelslag en 1 met oude kaas, mini pizza broodje
T: halve beker volle roomyoghurt aardbeien, 2 kiwi's
D: chicken tonight (gister soep gehad ipv dit)
Damn you, thuis studeren
Oh, dan heb ik ook gesnoept: boterhamworst. En ik drink nu een blikje cola. Dat is natuurlijk ook snoepenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook nog niets gesnoept! Behalve als je hagelslag en een stukje chorizo als snoepen rekent
Da's nou een stomme reden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben alvast aan het balansen voor morgen. Heb er zin in. Weet alleen niet wat ik aan moet
. Had nog een vestje oid willen kopen, maar alles was te duur of je zag m'n vetjes er te goed in. Of ik moest een grotere maat dan ik gewend ben en dat vertik ik
. Zijn ze helemaal besodemieterd
.
Vik, de meest sexy scene uit Bijjit Jones is dat zij met Colin Firth (die is sowieso al hubba hubba) in bed ligt, het bed uit gaat met laken en zich onder het laken aankleedt, zodat hij zegt "I like your wobbly bits, in fact, it's high time we had another look".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben alvast aan het balansen voor morgen. Heb er zin in. Weet alleen niet wat ik aan moet
. Had nog een vestje oid willen kopen, maar alles was te duur of je zag m'n vetjes er te goed in. Of ik moest een grotere maat dan ik gewend ben en dat vertik ik
. Zijn ze helemaal besodemieterd
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |