DaD is inmiddels ongestelder dan ooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:30 schreef MarMar het volgende:
hm, vraag ik me nou ineens af hoe het met DaD gaat..
Congrats mo
Ieks!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
Zal ik er maar gewoon een keer gaan kijken? Zie echt regelmatig appartementen in dit gebouw op Funda voorbij komen en het ziet er wel heel tof uit.
quote:
Het entresol is idd 1.88 hoog ofzo. Dat is voor mij ook niet echt relaxed ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:52 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Ja is ook niet te vergelijken eigenlijk, maar schrok gewoon van die prijs...
Heb trouwens wel het gevoel dat je niet al te lang moet zijn voor die bovenverdieping
Die binnentuin is ook mooi trouwens!
Die kamer Maria!![]()
Ja, dat is een beetje mijn twijfelpunt. Wil ik een appartement of een huis. Ik wil iig minstens 2 ruime slaapkamers, geen wasmachine in de badkamer, ruime woonkamer en keuken en meer buitenruimte dan ik nu heb. En of een gezamelijke binnentuin dan handig is, weet ik ook weer niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ieks!![]()
Wel gaaf appartement verder, maar toch zou ik voor dat geld liever een huis kopen!
Joahhh!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef V1z0R het volgende:
Had voor de meet eigenlijk een t-shirt moeten laten maken met die struisvogel erop
Je bent ook een malle he. Toen je opeens ging afvallen duurde het ook nogal lang voordat je je afvroeg of dagelijks bijna 10km fietsen misschien van invloed kon zijnquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
Pardonnez-moi, het was niet m'n bedoeling het topic dood te vermoorden.
Ontopic: gek genoeg heeft het feit dat ik vanaf de meivakantie niet meer 4 keer in de week 8 km per dag fiets maar nog maar 500 meter, best wel invloed op m'n gewicht. *trekt teugels aan* En dan niet de inmiddels aanwezige neukteugels.
Ja, ik ben erg snel van begrip!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Je bent ook een malle he. Toen je opeens ging afvallen duurde het ook nogal lang voordat je je afvroeg of dagelijks bijna 10km fietsen misschien van invloed kon zijn.
Maar waarom fiets je minder ver? Wie of wat is van lokatie veranderd?
Will do!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Misschien voor een andere meet, waar ik bij ben
^^quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
wat een tof huis, HPKW.. Daar wil ik wel wonen!
Nou ja, letterlijk 'op' is het niet snel, er is altijd wel wat te doen, maar dat is dan ook best wel saai werk, terwijl ik het prettig vind om werk te hebben dat een keer klaar is, zodat je de papieren ziet slinken voor je ogenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:40 schreef Rituals het volgende:
Herkenbaar Vik! Ik heb nu ook werk tot het op is of tot hun geld op is om mij te betalen.
Ik kreeg begin deze week weer een 'spoedopdracht' waarvan zij dachten dat ik daar zo'n 10 a 15 uur mee bezig zou zijn, maar ik was binnen 2,5 uur klaar.
Dat laatste heb ik (althans, dat is een deel van mijn werk), maar het nadeel daarvan is dat het dus wel letterlijk een keer op isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou ja, letterlijk 'op' is het niet snel, er is altijd wel wat te doen, maar dat is dan ook best wel saai werk, terwijl ik het prettig vind om werk te hebben dat een keer klaar is, zodat je de papieren ziet slinken voor je ogen.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Rituals het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik (althans, dat is een deel van mijn werk), maar het nadeel daarvan is dat het dus wel letterlijk een keer op is.
Ik vergeet inderdaad pauzes te houden, doe ik nooitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Even wat vaker een rondje lopen dan. Kopje thee halen, op de wc zitten, ook al hoef je niet etc
.
Maar ik krijg binnenkort weer nieuwe dingen erbij en dan zijn er ook mensen van mijn afd met vakantie (nu nog niet), dus het komt wel goed, denk ik.
Nu eens naar de fietsenmakert en dan naar de stad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |