Omdat ie normaal nog 2/3 tostis eet voor het slapen, omdat ie honger heeft. En dan pakt 'ie ipv dat nu maar whey met yoghurt ofzo, en smorgens, om die kilo af te vallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:50 schreef Ml-etje het volgende:
Siral, waarom geeft je vader hem dan yoghurt met whey?
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:54 schreef Probability het volgende:
Ik zou me er niet al te druk om maken siral, hij kan beter even zoutloos eten en vocht verliezen. Dus geen zoute kaas-zout brood eten is op zich best slim.
Die kant wilde ik op met mijn vraag, heb het idee dat je ouders zich er best veel tegenaan bemoeien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......
Dan wil ik wel foto'squote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef loveli het volgende:
Las in het vorige topic ook iets over benen bruin smeren. Ga ik even overwegen.
Mijn moeder heeft er juist een hekel aan allemaal..Die zij net nog tegen mij "pak nog een cracker ofzo meid"quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die kant wilde ik op met mijn vraag, heb het idee dat je ouders zich er best veel tegenaan bemoeien.
Trusten mooi indiaantje!quote:
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:55 schreef Siral het volgende:
[..]
Klopt, tis ook niet slecht. Maar mijn vader die gaat er dan weer zo vet op in zitten werken en blablaaaa. Ugh. Laat dat jong gewoon. M'n moeder word er ook stront ziek van. Het hele huis draait momenteel om afvallen en sporten......
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft er juist een hekel aan allemaal..Die zij net nog tegen mij "pak nog een cracker ofzo meid"
Heb ik gedaan![]()
Hij had niet eens gesport, hele avond achter de pc gezeten. En waarschijnlijk chips gegeten en cola gedronken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.
Maar snap dat het vervelend is, om van alle kanten geconfronteerd te worden met een aangepast eten en sporten.
Dat is het ja... Vooral nu ik wil verbeteren..quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef Probability het volgende:
[..]
Yoghurt en whey nam ik ook altijd na het kickboksen.
Maar snap dat het vervelend is, om van alle kanten geconfronteerd te worden met een aangepast eten en sporten.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:58 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Trusten mooi indiaantje!
Zit aan de toastjes met kaas en tonijnsalade..
Wie goed doet, goed ontmoetquote:Op donderdag 23 juni 2011 23:52 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik had trouwens een leuke gewaarwording in de douche (jaja diepe gedachtengangen in de geur van Andrelon):
Als je kijkt naar de balanzzz dan valt het nog best wel mee dat ik 1 heul stom persoon ben tegengekomen de laatste tijd, gezien ik heel veel episch leuke mensen tegenkom, zo gemiddeld genomenEn daar mag ik ook mee van geluk spreken, want volgens mij zijn er stiekem best veel stomme mensen
Ik maak toffe nieuwe vrienden, de copyshop meneer was tof, de conducteur ging vandaag wachten met de trein dichtdoen toen ie me zag sprinten, en zo nog wel meer! Dan moet ik 1 muts maar op de koop toenemen
![]()
*Zen-gedachte van de dag*![]()
http://www.frank010.nl/quote:
InvalMo meldquote:
Ja de naam isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:10 schreef motorbloempje het volgende:
Mo zit overigens nog steeds wijn te drinken!
'Arrogant Frog' heeft goede wijn!
You're very welcomequote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:36 schreef motorbloempje het volgende:
Dank je loveli, dat liedje staat nu op repeat...
Ik had hem al zeker 3 jaar niet gehoord!
Ook leuk!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
lig al in bedje, zes uur de wekker
wel morgen FRANK
quote:
Prachtig!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef sigme het volgende:
Ha Amsel! Feesteiland gevonden?
Goedemorgen Puff. Jij bent vroeg!
11 km | 10,3 km/u
Door een van mijn favoriete natuurgebieden, dat is het fijne als ik weer wat langere afstanden loop.
[ afbeelding ]
Als je 10x per nacht badend in het zweet wakker word heb je daar weinig grip opquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:23 schreef Viking84 het volgende:
Mijn theorie is dat uitslapen alleen nuttig is als je doordeweeks niet genoeg slaap krijgt en daar heb je zelf grip op door op tijd naar bed te gaan. Ik ben iig ook niet echt een uitslaper. Ws ben ik morgen om hooguit half 9 wakker, wat vergeleken met 6:50 wel uitslapen is
, maar goed, onder uitslapen versta ik iets van 11 uur ofzo, bla bla bla
.
Pippa is een kat? Heheh dreumesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:26 schreef Viking84 het volgende:
Groupon heeft een 3-gangen tapasmenu in de aanbieding bij Y mucho mas
.
@ Siral: tuulk, het was ook even kort door de bocht. Ik ben ook een beetje duf nu, want Pippa ging om 4 uur rondjes rennen over m'n bed. En net toen ik haar wilde grijpen om haar op de gang te sodemieteren, hield ze op
.
Pippa is een kat jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:29 schreef Siral het volgende:
[..]
Pippa is een kat? Heheh dreumes! Vriendin van mij heeft ook katten, en elke keer als ik daar blijf slapen lopen die beesten snachts over m'n hoofd. Zij is dat gewend want die slapen altijd bij haar, maar ik werd echt nuts
Kan ik me voorstellen. Denk dat ze haar wiskasje wil hahaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Pippa is een kat ja. En normaal gesproken doet ze dit niet, maar af en toe heeft ze de gekte in haar bol. Prima, maar niet midden in de nacht sil vous plaît
.
Dan moet ze een ander baasje zoekenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:31 schreef Siral het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Denk dat ze haar wiskasje wil haha
Die zal probably net zo lekker smaken..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dan moet ze een ander baasje zoeken. Vlees-/vismenu van de AH it is
.
Ik vind ook de 2e mooier. Die 1e vind ik te bleek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:18 schreef Viking84 het volgende:
Wel typisch dat uniek en ik het tweede Coco-jurkje het mooist vinden en de rest de eerste het mooist vindt. Zegt dat iets over uniek en mij, hmm?.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:19 schreef loveli het volgende:
Trek, het enige wat ik kon vinden was een verpakking sate. Na het lezen van de inhoudsopgave ging 'ie bijna meteen de kliko in...
Wat een mooi gebied iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:48 schreef sigme het volgende:
Ha Amsel! Feesteiland gevonden?
Goedemorgen Puff. Jij bent vroeg!
11 km | 10,3 km/u
Door een van mijn favoriete natuurgebieden, dat is het fijne als ik weer wat langere afstanden loop.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu maar wat proberen te slapen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Maar, ik wil jullie er ook niet mee lastig vallen maar ik voel me zo ontzettend alleen.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
Daar is fok toch voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Maar, ik wil jullie er ook niet mee lastig vallen maar ik voel me zo ontzettend alleen.
![]()
![]()
Awww XMSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
![]()
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Wat ellendig! Ik kan het me helemaal voorstellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voel me zo akelig
Ik kan vandaag echt niet weg van mn werk, maar wil daarna wel bij je langs komen om je op te vrolijken? Of morgen, voor de BBQ? Zeg het maar!Ik ben altijd heel goed in doen alsof ik flexibel ben.
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
Laat het maar weten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoals ik me nu voel, kan ik echt niet naar de BBQ ben ik bang. Lief van je
. Ik wil even aanzien of ik vanmiddag nog naar de dokter moet, ok? Maar, thnx
.
meer dan lang genoeg...quote:
Toeval, daat zit ik vandaag ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:52 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Laat het maar weten.Ik zit vanmiddag toch in Rotterdam Alexander en dan ben ik volgens mij zo bij jou.
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 08:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Toeval, daat zit ik vandaag ook.
Nou ja zit, vermoedelijk lig ik onder een auto, iets vervangen.
Zo te horen is mijn succeskans groterquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.
Geweldige planning overigens. Het is een 6 weken durende test periode, we zitten nu aan het einde van week 5 en eindelijk schijnt het echt dusdanig te werken dat we echt kunnen testen. Ofzo.
*kansloos*
Dan lijkt me onder een auto liggen om iets te vervangen iig een stuk interessanter.
SPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal eens even heel boos naar de bacteriën kijken die maar niet weg willen:![]()
![]()
![]()
Nu voel je je vast snel beter![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |