quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef Cocotrimonium het volgende:
Goodmorning!
Loveli, je pm-box zit vol!
Arme XMmert![]()
XMSPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik zal eens even heel boos naar de bacteriën kijken die maar niet weg willen:![]()
![]()
![]()
Nu voel je je vast snel beter![]()
![]()
![]()
SPOILER: pooptalkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.quote:
Dat klinkt goed!quote:Dagje father-daughter bonding.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:01 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik moet testen in een suf kantoorgebouw. Joepie.
Geweldige planning overigens. Het is een 6 weken durende test periode, we zitten nu aan het einde van week 5 en eindelijk schijnt het echt dusdanig te werken dat we echt kunnen testen. Ofzo.
*kansloos*
Dan lijkt me onder een auto liggen om iets te vervangen iig een stuk interessanter.
Ik ben softwaretester hè. Zo te horen loopt jullie project geheel normaalquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.
[..]
Dat klinkt goed!
De eerste helft van m'n leven konden we niet zo goed met elkaar overweg. Pas toen ik auto's in puin ging rijden en we die samen weer oplapten zijn we elkaar gaan waarderenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:49 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Er is iets in de soep gelopen, de hele bende wordt weer uitgesteld.
[..]
Dat klinkt goed!
Ik vind DS9 zoveel leuker dan Voyager. Hopelijk kan mr.Mo ermee omgaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.Mo wilde na twee eps DS9 al stoppen, dus toen zijn we even overgestapt naar Voyager. Nu is hij wel Trekkie genoeg om DS9 aan te kunnen, hoop ik!
Klopt!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:51 schreef sigme het volgende:
[..]
[..]
Ik ben softwaretester hè. Zo te horen loopt jullie project geheel normaal.
Mijn ervaring zegt dat als er een systeem opgeleverd wordt, dat dat doet wat het doet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:57 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Klopt!Het gaat echt altijd zo.
Wij hebben ook nog eens de pech dat wij aan het einde van het proces zitten en we alleen data ontvangen uit het systeem dat gewijzigd wordt.
Ach, we lachen er maar om en hopelijk wordt er aan het einde wel een systeem opgeleverd dat werkt zoals het moet werken.
Gelukkig heb je dan nog de nazorg en kun je hopelijk na 3 maanden nazorg en diverse escalaties weer enigszins normaal je werk doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:59 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn ervaring zegt dat als er een systeem opgeleverd wordt, dat dat doet wat het doet.
Wat niet helemaal is wat jij hoopt.
True! Ik heb volgens mij nog nooit een systeem meegemaakt wat gewoon goed werkte, waar je eenvoudig je weg in kon vinden en wat dan ook nog eens gebruikersvriendelijk was.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:06 schreef Goodbye het volgende:
Wij werken al een jaar met een nieuw systeem en nog steeds werkt het niet zoals het zou moeten werken. Ach, zo goed was het oude systeem ook weer niet
Toch kan ik me daar mateloos aan ergeren als IT'er zijnde...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:18 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
True! Ik heb volgens mij nog nooit een systeem meegemaakt wat gewoon goed werkte, waar je eenvoudig je weg in kon vinden en wat dan ook nog eens gebruikersvriendelijk was.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
Netjes Mo! Now you can relax your batty.
die is geniaal, die hing vroeger bij ons op kantoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
haha nou het kantoor 3 faillissementen geledenquote:
Ik denk dat het plaatje van V1z0R wel redelijk klopt eigenlijk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:25 schreef progje het volgende:
[..]
Toch kan ik me daar mateloos aan ergeren als IT'er zijnde...
Het is echt wel mogelijk om zoiets te bouwen, maar er zijn zoveel pruts bedrijven in deze wereld..
En vooral bij de overheid maken ze er echt een zooitje van
Yup, daarom zag je bij Windows ME/XP/Vista ook zoveel problemen in het begin. Was ook doorborduren op bestaande code...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ik denk dat het plaatje van V1z0R wel redelijk klopt eigenlijk.
In mijn geval wordt er geprutst aan een bestaand systeem van 10 jaar oud, met heel veel verschillende gebruikersgroepen. Dat is natuurlijk vragen om problemen.
zo gaan onze projecten ook altijdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:27 schreef V1z0R het volgende:
HPKW,
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |