Nice!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
Zal ik er maar gewoon een keer gaan kijken? Zie echt regelmatig appartementen in dit gebouw op Funda voorbij komen en het ziet er wel heel tof uit.
Als je dat soort dingen leuk vindt: http://www.spritestitch.com/quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedenk me net datje van dat soort mozaïek steentjes ook een space invaders achtergrond in je keuken kunt maken
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
Hehehehe, dat is wel een heel erg tof idee!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
ik bedenk me net datje van dat soort mozaïek steentjes ook een space invaders achtergrond in je keuken kunt maken
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef motorbloempje het volgende:
![]()
hoe tof zou dat zijn??
!
Kom geen Space Invaders vinden. Even voor het ideequote:
Die grote ramenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)43639-hooftskade-10/ dit is trouwens de link van het huis. Ik vind het wel wat hebben.
quote:
Ik vind het er echt leuk uitzien! Het is wel mijn smaak.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[ afbeelding ]
Die tegeltjes, geweldig!
Zal ik er maar gewoon een keer gaan kijken? Zie echt regelmatig appartementen in dit gebouw op Funda voorbij komen en het ziet er wel heel tof uit.
Jij vergelijkt het met woningen in Drente. En die zijn natuurlijk niet voor niets heel veel goedkoper.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef V1z0R het volgende:
Is inderdaad mooi, maar wel mucho dinero voor zo weinig...
Met die muren kun je geen kast tegen de muur zetten..,.. zonde!quote:
Ja is ook niet te vergelijken eigenlijk, maar schrok gewoon van die prijs...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:48 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Jij vergelijkt het met woningen in Drente. En die zijn natuurlijk niet voor niets heel veel goedkoper.
Maar dit is dus op kruipafstand van het centrum van Den Haag. In een historisch gebouw, ruim, modern. Ik denk dat ik er wel zou kunnen leven.
Owja, en vergeet die enorme kelder niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |