Wat balen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik bedoel dat de laatste kans cbr net verprutst is.
Dit keer helemaal zelf verprutst, door stomme zenuwen. Gooide mezelf in een keer twee rijstroken opzij op de snelweg. Uiterst dom natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Wat dat betreft is het wel fijn dat je nu naar het BNOR kunt, daar houden ze rekening met zenuwen e.d. toch? Maar het blijft balen natuurlijk! Is er een lange wachttijd bij het BNOR of kun je redelijk snel terecht?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Dit keer helemaal zelf verprutst, door stomme zenuwen. Gooide mezelf in een keer twee rijstroken opzij op de snelweg. Uiterst dom natuurlijk.
Hoor ik vanavond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:34 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het wel fijn dat je nu naar het BNOR kunt, daar houden ze rekening met zenuwen e.d. toch? Maar het blijft balen natuurlijk! Is er een lange wachttijd bij het BNOR of kun je redelijk snel terecht?
De broer van manlief trouwt vandaag, of eh is inmiddels al getrouwd. Ben niet mee omdat ontstekingen en koorts en een virus; kortom ziek als een hond.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:49 schreef Viking84 het volgende:
terug vd stad, niks gekocht. Ik ga echt niet tussen al die huisvrouwen in broeken staan graaien terwijl ik niet eens weet wat m'n jeansmaat is
.
@MarMar: wat voor bruiloft? En waarom ben jij niet mee? Te vermoeiend?
Knuf! Als het helpt, ik heb ook afgereden bij de bnor....was veel relaxter en afrijden ging een stuk soepelerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik bedoel dat de laatste kans cbr net verprutst is.
Ja ik mag niet klagen over het salaris (al is het geen salaris voor een WO'er, natuurlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
Krijg je een beetje fatsoenlijk betaald vik?
Kost een duit trouwens zeg, zo'n kat! (ik typte lat)
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:54 schreef Perruche het volgende:
Krijg je een beetje fatsoenlijk betaald vik?
Kost een duit trouwens zeg, zo'n kat! (ik typte lat)
Wat balen zeg! Beterschaaps-koesjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:53 schreef MarMar het volgende:
[..]
De broer van manlief trouwt vandaag, of eh is inmiddels al getrouwd. Ben niet mee omdat ontstekingen en koorts en een virus; kortom ziek als een hond.
Doe mijn best om te blijven eten, anders wordt ik lichter dan ik wil.
Oh dat heb ik ook eens gehad jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
Ik werd via LinkedIn benaderd door een recruiter van Google, of ik interesse had in een baan in Dublin. Voor de gein even teruggemaild om te vragen wat 'ie in gedachten had en gelukkig is het niet echt wat, want ik wil niet in de verleiding gebracht worden.
Ik wil hem best in contact brengen met jou? Zo van: ik heb geen interesse, maar ik weet wel iemand die dat wel heeft. Indien je dat wilt, moet je even je e-mailadres pm'enquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:59 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik wil ook benaderd worden door recruiters van Google!
Ga ik wel ergens in het buitenland zitten nerden enzo.
Ja, dat is het argument iddquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef Goodbye het volgende:
Het is duur ja, maar de prijzen die je noemt zijn wel gangbaar. Voor een hond ben je nog veel meer kwijt.
En geen idee of het bespottelijk is wat ze vragen. Er gaat materiaal én arbeidstijd in zitten van één of meerdere mensen. Dat kost geld.
Ja dat is volkomen normaal!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:02 schreef V1z0R het volgende:
Beterschap MarMar!
M'n navel doet zeer als ik er op druk, is dat normaal
Nou, ik kreeg toevallig pas een rekening voor een enkelreparatie onder ogen en dat was helemaal niet zo duur als ik had verwacht. Iets van 2000 euro ofzo.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef Goodbye het volgende:
Voor zover ik weet hebben dierenartsen een universitaire opleiding, die willen ook graag goed verdienen. Net als alle universitair geschoolden die hier zitten![]()
Je wilt ook niet weten hoe duur operaties op mensen zijn
Ach, je hebt in ieder geval nog niet een roombroodje, een reep chocola en een half pak zandkoekjes op.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:14 schreef Goodbye het volgende:
Mijn lijstje vandaag![]()
O: volk. boterham geitenkaas, volk. cracker oude kaas
T: volk. cracker chocoladepasta, druiven
L: 2 volk. beschuitjes, 1 met hagelslag en 1 met oude kaas, mini pizza broodje
T: halve beker volle roomyoghurt aardbeien, 2 kiwi's
D: chicken tonight (gister soep gehad ipv dit)
Damn you, thuis studeren
Oh, dan heb ik ook gesnoept: boterhamworst. En ik drink nu een blikje cola. Dat is natuurlijk ook snoepenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb ook nog niets gesnoept! Behalve als je hagelslag en een stukje chorizo als snoepen rekent
Da's nou een stomme reden!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben alvast aan het balansen voor morgen. Heb er zin in. Weet alleen niet wat ik aan moet
. Had nog een vestje oid willen kopen, maar alles was te duur of je zag m'n vetjes er te goed in. Of ik moest een grotere maat dan ik gewend ben en dat vertik ik
. Zijn ze helemaal besodemieterd
.
Vik, de meest sexy scene uit Bijjit Jones is dat zij met Colin Firth (die is sowieso al hubba hubba) in bed ligt, het bed uit gaat met laken en zich onder het laken aankleedt, zodat hij zegt "I like your wobbly bits, in fact, it's high time we had another look".quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben alvast aan het balansen voor morgen. Heb er zin in. Weet alleen niet wat ik aan moet
. Had nog een vestje oid willen kopen, maar alles was te duur of je zag m'n vetjes er te goed in. Of ik moest een grotere maat dan ik gewend ben en dat vertik ik
. Zijn ze helemaal besodemieterd
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |