Hoezo, je HOEFT toch geen hele bak popcorn op te eten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja ik heb het net door de ckalteller gehaald en het is ongeveer 1600? veel te weinig met sporten erbij, maarja. Ik heb het gevoel dat ik weer een beetje de mist inga met norm,aal eten, dat het steeds vaker te weinig is ofzo? Maar ja ik heb geen honger, ik zal het wel eens gaan bijhouden
En dieis omdat ik het veel te druk had om te eten en mijn lunch niet gezond is en ik vanavond ook niet echt kan eten omdat ik naar de film wil... nou ja!
Hoe gaat het met je zweeds?
Oh wat jammer. Wil je het nog wel leren? hoe bevalt het eigenlijk met je werk enzo? Kom je daar een beetje aan toe in Duitsland?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang niet meer Zweeds gestudeerd.En nu ben ik in Duitsland, en doe ik het ook niet.
Maar, als je spercieboontjes kunt eten vanavond, dan kun je tegelijkertijd ook een eitje bakken, toch? En een boterham smeren?
Nee ik heb geen tijd om te koken en niets in huis! Heb vanmorgen voor het werk al sperziebonen gekookt zoodat ik in ieder geval groenten zou eten. Misschien gaat vriendje tortilla maken dan kan ik dat eten, en anders heeft hij hopelijk brood gekochtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:57 schreef Siral het volgende:
[..]
Hoezo, je HOEFT toch geen hele bak popcorn op te eten?![]()
Ik eet dan liever gewoon lekker een prakkie savonds als een bak popcorn..
Of is het omdat je geen tijd hebt?
Anders pak je toch ff een broodje bij de appie voor onderweg ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:01 schreef Perruche het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Wil je het nog wel leren? hoe bevalt het eigenlijk met je werk enzo? Kom je daar een beetje aan toe in Duitsland?
[..]
Nee ik heb geen tijd om te koken en niets in huis! Heb vanmorgen voor het werk al sperziebonen gekookt zoodat ik in ieder geval groenten zou eten. Misschien gaat vriendje tortilla maken dan kan ik dat eten, en anders heeft hij hopelijk brood gekocht![]()
Ach ja een keertje wat minder is ook niet zo erg, als er maar genoeg groentes & fruit inzitten ben ik wel blij voor vandaag...
(en popcorn is voor mij wel noodzakelijk tijdens de film - zooooo lekker!!)
Mjam! Had ik laatst ook, ik heb er nu wéér zin in!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:55 schreef uniekhoorn het volgende:
Zit nu aan een broodje haring, zo lekker!
Het heet GEZOND slank hequote:
Date op de carpoolplek!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef uniekhoorn het volgende:
Word zenuwachtig voor morgen
Heb al een afspraakje met V1 iig
quote:
Awwquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik bedoel dat de laatste kans cbr net verprutst is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nee ik bedoel dat de laatste kans cbr net verprutst is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |