ja, zo ben ikquote:
Lekkende tieten enzo.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, de prachtige werking van de natuur. Face it, hoe geciviliseerd je ook pretendeert te zijn. Het gehuil van een kind maakt een oergevoel los in volwassenen. En daarom reageert iedereen er zo heftig op.
quote:
Wonderen welke ik niet hoef mee te maken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De wondere wereld van het vrouwelijk lichaam
Als het met kinderen te maken heeft is het niet leuk meer.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:42 schreef CherryLips het volgende:
Want als het niet met seks te maken heeft, is het ineens niet leuk meer
Die heb ik sowieso alquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wel prachtige volle grote tieten.
Ditquote:
Dat hoeft niet hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kan er niet over oordelen, nooit gezien.Dus ik moet je maar geloven...
Niet boeiend meer, of geen tijd?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja, de nieuwste ligt nu ook al een week ofzo in het plastic op m'n bureauEn volgens mij heb ik de vorige nog niet eens uit.
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.quote:
Dat heb ik met elk tijdschrift wel, sommige maanden staat er niks boeiends in, de andere maand is elk artikel het waard om 2x te lezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Combinatie van beide denk ik. Toen ik net het abonnement had, keek ik er elke keer naar uit. Nu denk ik: oja, is het alweer zover? Sommige zijn heel leuk en andere heb ik binnen een halfuurtje uit.
Wel geschikt voor mij dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:03 schreef Tegan het volgende:
Ik vind de Quest leuker om op het station te kopen als ik me verveel in de bus ofzo. Maar om hem echt iedere maand te lezen zou het saai worden. Bovendien, het meeste is op zo'n simpele toon geschreven dat ze doen alsof je dom bent...
Lijkt me dan voordeliger om af en toe eentje los te kopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:00 schreef CherryLips het volgende:
Ja, de nieuwste ligt nu ook al een week ofzo in het plastic op m'n bureauEn volgens mij heb ik de vorige nog niet eens uit.
Nog altijd sneller dan lopen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Lolaatje het volgende:
Düsseldorf heeft 4 luchthavens?
[ afbeelding ]
Overigens bleek dat je dat vanaf Assen niet per trein moet willen doen. 3 tot 4 keer overstappen, 5 tot 6,5 uur onderweg.
Als ik dan maar het goede vliegveld kies!quote:
Je kan vanuit Assen met de IC naar Arnhem toch? Dan kan je daar de ICE naar Dus Airport pakken. 1x overstappen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:48 schreef Lolaatje het volgende:
Düsseldorf heeft 4 luchthavens?
[ afbeelding ]
Overigens bleek dat je dat vanaf Assen niet per trein moet willen doen. 3 tot 4 keer overstappen, 5 tot 6,5 uur onderweg.
Nee, dan moet je overstappen in Zwolle of Utrecht.quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan vanuit Assen met de IC naar Arnhem toch?
lang leven de treinloosheid van de veluwe waardoor ik er een uur over doe om in apeldoorn te komen terwijl het 20 minuten rijden isquote:Op vrijdag 24 juni 2011 06:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Nee, dan moet je overstappen in Zwolle of Utrecht.
Er gaat toch wel een bus? Doet die er echt een uur over? En daarbij: wat moet je in Apeldoorn doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
lang leven de treinloosheid van de veluwe waardoor ik er een uur over doe om in apeldoorn te komen terwijl het 20 minuten rijden is
Bus doet er ook een uur over. Kan ook vanaf Arnhem een bus nemen, of vanaf Amersfoort.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Er gaat toch wel een bus? Doet die er echt een uur over? En daarbij: wat moet je in Apeldoorn doen?
Als iemand je diploma wil afpakken moet je gewoon z'n kop eraf bijtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:53 schreef rhubarbje het volgende:
oh en had ik iedereen al bedankt trouwens?
Bedankt iedereen voor de felicitaties!
Ik dacht vanmorgen ik ga uitslapen want geen stress
werd ik toch gewoon om 9 uur wakker omdat het mijn ritme nu gewoon is
en ik heb nog steeds stressik ben bang dat ze mijn diploma af gaan pakken
cool!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
www.boekenfestijn.nl
Grote hal vol boeken en frutsels. Studieboeken, fictie, non-fictie, hobbyboeken, stripboeken, puzzelboeken, mangeboekjes, reisboeken, kookboeken, van alles. Veel goedkope Engelse pockets voor drie euur ofzo. Eén groot Witte Boekenmarkt of Boekenvoordeel
ik ben gewoon bang dat er zo iemand belt van de fontys om te zeggen dat het een foutje is en dat ik mijn diploma toch niet krijgquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iemand je diploma wil afpakken moet je gewoon z'n kop eraf bijten
Rhu is volwassen
Ik wilde ook uitslapen vanmorgen maar toen werd ik ook om 7 uur wakker omdat ik moest plassen
Ja precies! Maar ze hebben vlak voor de kassa's een tafel en dan kun je je mandje (zo eentje op wieltjes die je achter je aantrekt en waar iedereen erover struikelt, kei-handig) nog even doorzoeken en dingen terugleggen die je iets te impulsief hebt meegenomen en dan leggen die mensen het weer terugquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cool!
een action voor boeken!
waar je ook heen gaat en denkt ik ga 1 ding kopen voor hooguit 5 euro en dat je dan naar buiten loopt met 20 dingen voor 135 euro (want ze waren zo goedkoop!)
Ik vond het verschil al zo groot. Het is gewoon één lange rechte weg met bijna niets er tussen (behalve een boel bomen dan).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:31 schreef CherryLips het volgende:
O wacht, met de auto is het ook drie kwartier. Jemig, vriendin van me doet dat in een halfuurtje
Ben er ook al aantal keer geweest, grootste deel van de boeken in mn boekenkast komt daar vandaan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
cool!
een action voor boeken!
waar je ook heen gaat en denkt ik ga 1 ding kopen voor hooguit 5 euro en dat je dan naar buiten loopt met 20 dingen voor 135 euro (want ze waren zo goedkoop!)
Ja, beetje al die twintig boeken naar huis zeulenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:00 schreef Q. het volgende:
[..]
Ben er ook al aantal keer geweest, grootste deel van de boeken in mn boekenkast komt daar vandaan.Is ook vaak in de Jaarbeurs, op loopafstand van mn huis.
Toen ik mn OV nog had reisde ik ook het halve land door voor de gein.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, beetje al die twintig boeken naar huis zeulen
Met m'n OV ging ik ook naar Amsterdam en Rotterdam enzo
Ze hebben alleen de tijden toen aangepast met dat nieuwe spoorboekje dus nu weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik mn OV nog had reisde ik ook het halve land door voor de gein.Heeft wel tot gevolg dat ik het hele spoorwegnetwerk wel goed ken inmiddels, heb ik nu ook nog profijt van.
Apple.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Gruwelijk kakwindows dat steeds op een ander toetsenbord springtdus ik denk: ik pleur Amerikaans er gewoon uit. Maar dan maakt ie alleen nog maar rare tekens. O, dan pleur ik Nederlands er wel uit. Maakt ie ook alleen maar rare tekens.
Takkeding.
Vanaf amersfoort met de bus naar apeldoorn is idioot, die doet er 2 uur over en de trein 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bus doet er ook een uur over. Kan ook vanaf Arnhem een bus nemen, of vanaf Amersfoort.
En in Apeldoorn is nu het BoekenfestijnAls ik een OV had was ik gegaan, maar ik zie net dat een retourtje met korting al 13 euro
Ze hebben dan ook niet echt hetzelfde doel, de trein is voor langs afstandverkeer, de bus voor de dorpjes die er tussen liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanaf amersfoort met de bus naar apeldoorn is idioot, die doet er 2 uur over en de trein 20 minuten ofzo
Dit is nederland, hier is het ALTIJD herfst!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang heb ik geslapen? Is het herfst?
Dat had ik ook ieder jaar bij het overgaan naar de volgende klasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat er zo iemand belt van de fontys om te zeggen dat het een foutje is en dat ik mijn diploma toch niet krijg
als ik hem zwart op wit heb kan ik pas rusten geloof ik
o dan ga ik zo ook en dan rhu spotten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm ik heb nog ov en de vakantie is dus officieel begonnen voor mij
misschien ga ik daar vanmiddag gewoon heen! een mens moet ook iets te doen hebben natuurlijk
Ja, daarom stap ik ook altijd bij het eerste dorpje uit als ik in die bus zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet echt hetzelfde doel, de trein is voor langs afstandverkeer, de bus voor de dorpjes die er tussen liggen.
En is er een Appleshop, zodat je de iPad kan kopen?quote:
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.quote:
En al die vrouwen met elkaar bezig en jij mag toekijken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die vrouwen met elkaar bezig en jij mag toekijken!
Ooooh, was dat het?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.
Ach, kan hij altijd nog baobabs huggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.
Nee, denk niet dat ze die daar hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En is er een Appleshop, zodat je de iPad kan kopen?
Leek me ook wel tof jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.
Die wilde ik ook eerst gaan doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me ook wel tof jaDit was Costa Rica, zag er ook supermooi uit. Ook een singlesreis met Shoestring
India lijkt me mooi maar ontzettend viesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn mama wil naar India met mij. Maar dan meteen een maand ofzo. Weet niet of ik dat wel tof vind...
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat hield je tegen?Ik kan er nog een week schildpadjesknuffelen aan vastplakken.
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
India lijkt me mooi maar ontzettend viesIk zou eerst drie weken aan de diarree zijn en dan in de vierde week malaria krijgen.
Allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?
Een onbegonnen taakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.Het moet wel interessant blijven. En ik wil niet teveel nederlanders tegenkomen.
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AllesVriendin van me is er meerdere keren geweest, die blijft dan ook rustig een half jaar weg en heeft nergens last van. Maar ik ben gewoon zo'n poppetje dat van gewone wc's houdt en verhalen als : 'in India is er voor elke 500 mensen 1 wc' dat schrikt mij wel af.
Precies. gewoon Duits gaan praten, dan gaan de Nederlanders vanzelf weg!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
InderdaadIk wil gewoon ergens naartoe wat me leuk lijkt
Ja, maar dan vraag ik me af hoeveel je nou eigenlijk ziet. Verder lijkt het me er wel ontzettend mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?
Biddend poepen in de Gangesquote:
Achterlijke cultuur!quote:
Kastenstelsels!quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan zou ik ook verbitterd moeten zijn.
Waar was jij laatst nog geweest dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbitterd omdat ik geen geld heb om mooie verre reizen te maken
ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o dan ga ik zo ook en dan rhu spotten!
ik wilde echt van alles doen vandaag maar ik zit nog steeds in m'n pyjama achter de pc
Ik ga ook nergens mee heenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Goed idee, moet ook weer wat te lezen hebben.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
en het weer is grijs dus ik ga niet, sorry
ik ga bol.com wel plunderen
Ik betwijfel zelfs of ik nog naar de winkel ga vandaag. Iets later geworden dan voorzien gisteravondquote:
quote:
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Maar Bol is duur
Gelukkig heb ik nog 21 ongelezen boeken liggen
oho niks ergs aan de hand hoop ik?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kuukske het volgende:
Pfff. Wachten bij je huisarts duurt zo lang altijd.
De gesprekken hier joh.quote:
"Bij dia 6 kun je bijtanken!"quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De gesprekken hier joh.
"Ik haal de deadline even naar voren hoor"
"ik heb nauwelijks tijd meer... oh wacht ik kan de lunch nog verplaatsen naar vrijdag"
en gratis verzenden nu zie ik in een mailtjequote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh ik koop daar allemaal filosofie boekjes en van die engelse pinguins of hoe je dat ook spelt voor een paar euro per stuk
Nuh.quote:
Kinky!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Ohquote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:02 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet nog een paar dagen zalf in m'n oren smeren ivm de ontstekingen. Dankuhartelijk.
Klinkt als een flinke ontsteking.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Lekker hè? Al dat pussige spul aan m'n vinger. Hm.
quote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Het doet vooral pijn en het jeukt als de ziekte. Zonder crème. Met crème gaat het heel soepel.
Wat gaat soepel, het krabben?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:22 schreef Kuukske het volgende:
Het doet vooral pijn en het jeukt als de ziekte. Zonder crème. Met crème gaat het heel soepel.
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk eldersquote:
Jeej! Heb je nog plannen of ga je echt niets doen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Zo! Tijd voor 3 weken zo min mogelijk uitvoeren
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk elders
maarje hebt me gemist
![]()
![]()
kom ik ook achter jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffie
Ja, ik dacht Waar issienouhouuuuuuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
niet in singles iig, erger me al weken kapot daar, dus zoek m'n geluk elders
maarje hebt me gemist
![]()
![]()
hier dus o.a.quote:
Ik krijg bs als ik de pc aanzet, keer of drie achter elkaar. Niet elke dag: hij heeft het ook een maandje niet gedaanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:28 schreef Pheno het volgende:
Een BS betekent een nieuwe pc? Ik zou eerder zeggen een driverprobleem. Krijg je die meteen? En als je F5 (dacht ik, al jaren niet meer gebruikt) in veilige modus opstart, gaat het dan wel goed?
Dat is nog te fiksen hoop ik? Warmteprobleem dacht ik eerst ook, haal regelmatig het stof enzo weg, alsof dat helptquote:
Hoe oud is ie?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is nog te fiksen hoop ik? Warmteprobleem dacht ik eerst ook, haal regelmatig het stof enzo weg, alsof dat helpt
3,5 jaar geloof ik. Maar hij doet het dus al sinds septemberquote:
Een externe harde schijf, maar dat was een tijdje daarvoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:40 schreef Pheno het volgende:
Niets mee gebeurd als een extra brander, schijf of weet ik wat erbij gekocht?
Nou ja, laat het maar eerst eens opnieuw installeren, misschien is dat al genoegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een externe harde schijf, maar dat was een tijdje daarvoor.
Dan zou koffie wel heel vol moeten zitten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Iedereen die singles ofzo verlaat zit volgens mij in koffie
Meteen bij het opstarten of als Windows al geladen is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg bs als ik de pc aanzet, keer of drie achter elkaar. Niet elke dag: hij heeft het ook een maandje niet gedaanen laatst deed ie het ook 's middags ineens. Dus ik vertrouw hem niet meer en hij staat al een week non-stop aan
. En nu verspringt het toetsenbord de laatste tijd ook steeds op een andere taal, dus ik weet niet of dat er ook mee te maken heeft. Veilige modus doet ie op zich wel, al heb ik die alleen een paar keer even gebruikt om iets te back-uppen en toen weer uitgezet. Hij zet er van de week even opnieuw Windows op om te kijken of dat het probleem moet verhelpen.
Ik weet niet eens wat bedoeld wordt met 'koffie' en dat ga ik ook maar zo laten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:04 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan zou koffie wel heel vol moeten zitten.
Ik wou eerstquote:
Ik zou natuurlijk ook gewoon gaan kijken, niet meedoen ofzo hoor...quote:
Topicreeks: Koffie slowchatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:06 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat bedoeld wordt met 'koffie' en dat ga ik ook maar zo laten.
Als windows al geladen is meestal. Draait ie een paar minuten en dan PLOF.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Meteen bij het opstarten of als Windows al geladen is?
Singles?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek ook wel een leuke SC voor erbij. Iemand suggesties?
Je bent vrouw, dus dan kan de KSC welquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:14 schreef Tegan het volgende:
Ik zoek ook wel een leuke SC voor erbij. Iemand suggesties?
De verleden tijd klopt. Het werd mij te klef. Als je denkt dat dit een kliek is, het kan veel ergerquote:
GC SC? Ja, nadat we moesten mergenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:01 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan me de oude GC slowchat nog wel herinneren
KSC ging een tijd goed, maar het is een kliek geworden die de rest gewoon negeert. Kom je niet op wekelijkse buurtmeets, dan hoor je er niet bij of zo. Nou ja, als je vrouw bent heb je nog een kans. Het is net singlesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tijden
Maar daarna heb ik ook nog weleens ergens m'n smoel laten zien, uit nieuwsgierigheid naar een andere SC. Maar je komt er zo lastig tussen merkte ik toenKan best dat dat ook koffie was hoor. In Singles voel ik me ook een enorme ongewenste newb.
Alle SC worden vroeg of laat kliekjes. Inherent aan het hele fenomeen. Doe je helaas weinig aan.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:16 schreef Pheno het volgende:
KSC ging een tijd goed, maar het is een kliek geworden die de rest gewoon negeert. Kom je niet op wekelijkse buurtmeets, dan hoor je er niet bij of zo. Nou ja, als je vrouw bent heb je nog een kans. Het is net singles
Dat je met de één meer hebt dan met de ander is logisch, maar het is gewoon vaak regelrechte vijandigheid tegen nieuwelingen. Ook hier meer dan eens gezien.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alle SC worden vroeg of laat kliekjes. Inherent aan het hele fenomeen. Doe je helaas weinig aan.
Groepswerking, gotta love it.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat je met de één meer hebt dan met de ander is logisch, maar het is gewoon vaak regelrechte vijandigheid tegen nieuwelingen. Ook hier meer dan eens gezien.
Vanavond was het biertjes drinken. Volgende week 3 bbq's en nog een keer paintballen ergens in een weekend. Verder niks gepland. Veel slapen, beetje gamen, beetje niks doen....quote:Op vrijdag 24 juni 2011 19:10 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Jeej! Heb je nog plannen of ga je echt niets doen?
Singles is dan ook echt een kutgroep geworden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Mooie tijden
Maar daarna heb ik ook nog weleens ergens m'n smoel laten zien, uit nieuwsgierigheid naar een andere SC. Maar je komt er zo lastig tussen merkte ik toenKan best dat dat ook koffie was hoor. In Singles voel ik me ook een enorme ongewenste newb.
Is er ooit een tijd geweest dat het geen kutgroep was dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
Singles is dan ook echt een kutgroep geworden.
Hier doe ik iig niet vervelend tegen nieuwelingen...
Nu ben je gelukkig hier.quote:
quote:
Ik mis nog de smiley die goed uitdrukt wat ik nu wil zeggen...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef Tegan het volgende:
Smiley's zeggen meer dan duizend woorden.
Bijna alle SC's zijn kutgroepjes geworden. Behalve R&Pquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Singles is dan ook echt een kutgroep geworden.
Hier doe ik iig niet vervelend tegen nieuwelingen...
Volgens mij zijn er genoeg die dit ook een kutkliek vindenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Bijna alle SC's zijn kutgroepjes geworden. Behalve R&P
Ik zat er anders zo tussenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er genoeg die dit ook een kutkliek vinden.
Oh noquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik mis nog de smiley die goed uitdrukt wat ik nu wil zeggen...
Passiebier, klinkt goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
goed hoor, straks lekker in mn bed, als mn passiebier op is, the killing kijken
Hell yes!quote:
Ik kende je nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:09 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik zat er anders zo tussen
Maargoed ik kende ook de helft al.
Och deern, zoveel jaar dat je mij niet gekend hebt. Ik heb medelijden met je!quote:
Meld jij je es ff in mijn slaapkamer, ja?quote:
Het duurde ook heel lang voordat ik wist dat jij en David dezelfde user warenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Och deern, zoveel jaar dat je mij niet gekend hebt. Ik heb medelijden met je!
Gelukkig is dat nu anders. [ afbeelding ].
Klinkt goed. Dat maar eens een keer proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tis een soort rosebier maar dan met sap van passievrucht/mango
wittekerkequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klinkt goed. Dat maar eens een keer proberen. Welk merk is het oid?
What if I don'tquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meld jij je es ff in mijn slaapkamer, ja?
Your loss.quote:
Het is maar net hoe je lekkerder slaapt natuurlijk...quote:
kende je mcD wel dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:13 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het duurde ook heel lang voordat ik wist dat jij en David dezelfde user waren.
Dat had ik ook bij rhu en liefie.
Ik slaap prima alleen hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je lekkerder slaapt natuurlijk...
Alle ruimte in bed!quote:
Of 'de zeester'.quote:
Niet als je een warm bed hebt.quote:
Knuffelen dan maar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef Tegan het volgende:
Maar een warm kussen tegen je aan, dan kan ik echt niet in slaap komen hoor.
Vantevoren knuffelenen 's ochtend
, maar daartussen blijf je van me af
.
'the root of all that's evil'.quote:
verkeerde topic?quote:
kliekjequote:
Zo bedoelde ik het nietquote:
dat is het allang joh.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja jij wil hier gewoon je persoonlijke harem van maken!
En wat is daar mis mee eigenlijk als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:21 schreef rhubarbje het volgende:
Jaja jij wil hier gewoon je persoonlijke harem van maken!
Alsof er geen ruimte is voor girl-on-girl-action in een goede haremquote:
weet ik, npquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet
maar ze komt hier nooit meer en dan komt er een post die volgens mij er vanuit gaat dat wij bepaalde dingen al weten
dus dacht ik dat ie vast voor singles bedoeld was
Ik wil ook alleenrecht op de mannen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alsof er geen ruimte is voor girl-on-girl-action in een goede harem
Eis ze gewoon op!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wil ook alleenrecht op de mannen!
dat kan niet, ik ben al opgeëistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef JoeBravo het volgende:
hog-ing in progressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
En ook bierquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Gamen it is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Oh man, ik moet me gaan coifferen voor vanavond maar ik heb geen zin, wil gamen. Maar ik kan moeilijk ongewassen en met een baard van 6 dagen de stad in gaan
Hoho, ik heb wel zin in de stad, ik zag alleen nogal op tegen het grooming-gedeeltequote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
En als je niet wil blijf je toch gewoon thuis? Nog goedkoper ook.
Infamous!quote:
Oja, daar ben ik ook mee bezig. Maar het kan me nog niet echt boeien.quote:
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?quote:
Ik vind het wel ok. Spellen die ik kan spelen zonder frustratie zijn altijd goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, daar ben ik ook mee bezig. Maar het kan me nog niet echt boeien.
kquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?
Dan zijn ze te makkelijk.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik vind het wel ok. Spellen die ik kan spelen zonder frustratie zijn altijd goed.
Volle borsten!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
is vol? Volbeat? Volle melk? Volle dames?
Met melkquote:
Nee joh, van die exemplaren die de zwaartekracht tegengaan.quote:
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zwevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh, van die exemplaren die de zwaartekracht tegengaan.
Alleen als hun tieten groot genoeg zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zweven
Jij fantaseert teveel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
Dat zou een vreemde gewaarwording zijn als die echt bestaan. Dan gaat iedereen zweven
Dat staat er nietquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij fantaseert teveel.Ik bedoel van die exemplaren die licht omhoog wippen in plaats van keihard naar beneden vallen als de BH uit gaat.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:
had langs gekomen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de eerste dag in zes weken dat ik geen seconde heb gewerkt. De pc heeft de hele dag uit gestaan. Resultaat: ik lig om elf uur al in bed en heb me de hele dag kapot verveeld![]()
Ik heb vrienden nodig
Ik heb je genoeg tips gegeven hoor!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Dit was de eerste dag in zes weken dat ik geen seconde heb gewerkt. De pc heeft de hele dag uit gestaan. Resultaat: ik lig om elf uur al in bed en heb me de hele dag kapot verveeld![]()
Ik heb vrienden nodig
Hmmm... Geen gemiste oproepen van jou hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vrienden nodig
Je kan hier nog langs komen! Mag je blijven slapen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, daar is het nu zeker te laat voor
Heb je een nieuw nummer?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hmmm... Geen gemiste oproepen van jou hoor.
Ja maar dat waren enge nieuwe mensenquote:
Nope, nog altijd mijn eerste en enige mobiele nummer. Ware liefde!quote:
Tja, als je niets meer aan de oude hebt...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat waren enge nieuwe mensenvolgens mij begin ik steeds autistischer te worden.
Dat heeft Q. tot op heden ook nooit weerhouden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef CherryLips het volgende:
Ja maar dat waren enge nieuwe mensenvolgens mij begin ik steeds autistischer te worden.
Als über-autist.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heeft Q. tot op heden ook nooit weerhouden.
Ik heb ookal negen jaar/altijd hetzelfde nummerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope, nog altijd mijn eerste en enige mobiele nummer. Ware liefde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |