Ze hebben alleen de tijden toen aangepast met dat nieuwe spoorboekje dus nu weet ik het niet meerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Toen ik mn OV nog had reisde ik ook het halve land door voor de gein.Heeft wel tot gevolg dat ik het hele spoorwegnetwerk wel goed ken inmiddels, heb ik nu ook nog profijt van.
Apple.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
Gruwelijk kakwindows dat steeds op een ander toetsenbord springtdus ik denk: ik pleur Amerikaans er gewoon uit. Maar dan maakt ie alleen nog maar rare tekens. O, dan pleur ik Nederlands er wel uit. Maakt ie ook alleen maar rare tekens.
Takkeding.
Vanaf amersfoort met de bus naar apeldoorn is idioot, die doet er 2 uur over en de trein 20 minuten ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bus doet er ook een uur over. Kan ook vanaf Arnhem een bus nemen, of vanaf Amersfoort.
En in Apeldoorn is nu het BoekenfestijnAls ik een OV had was ik gegaan, maar ik zie net dat een retourtje met korting al 13 euro
Ze hebben dan ook niet echt hetzelfde doel, de trein is voor langs afstandverkeer, de bus voor de dorpjes die er tussen liggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:46 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vanaf amersfoort met de bus naar apeldoorn is idioot, die doet er 2 uur over en de trein 20 minuten ofzo
Dit is nederland, hier is het ALTIJD herfst!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang heb ik geslapen? Is het herfst?
Dat had ik ook ieder jaar bij het overgaan naar de volgende klasquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben gewoon bang dat er zo iemand belt van de fontys om te zeggen dat het een foutje is en dat ik mijn diploma toch niet krijg
als ik hem zwart op wit heb kan ik pas rusten geloof ik
o dan ga ik zo ook en dan rhu spotten!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
hmmm ik heb nog ov en de vakantie is dus officieel begonnen voor mij
misschien ga ik daar vanmiddag gewoon heen! een mens moet ook iets te doen hebben natuurlijk
Ja, daarom stap ik ook altijd bij het eerste dorpje uit als ik in die bus zit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze hebben dan ook niet echt hetzelfde doel, de trein is voor langs afstandverkeer, de bus voor de dorpjes die er tussen liggen.
En is er een Appleshop, zodat je de iPad kan kopen?quote:
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.quote:
En al die vrouwen met elkaar bezig en jij mag toekijken!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En al die vrouwen met elkaar bezig en jij mag toekijken!
Ooooh, was dat het?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.
Ach, kan hij altijd nog baobabs huggen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Moet je ook maar geen lesbo tour boeken.
Nee, denk niet dat ze die daar hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
En is er een Appleshop, zodat je de iPad kan kopen?
Leek me ook wel tof jaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Madagaskar! Ga mee, dan heb ik 8 vrouwelijke reisgenotes en geen enkele man.
Die wilde ik ook eerst gaan doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Leek me ook wel tof jaDit was Costa Rica, zag er ook supermooi uit. Ook een singlesreis met Shoestring
India lijkt me mooi maar ontzettend viesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn mama wil naar India met mij. Maar dan meteen een maand ofzo. Weet niet of ik dat wel tof vind...
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat hield je tegen?Ik kan er nog een week schildpadjesknuffelen aan vastplakken.
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
India lijkt me mooi maar ontzettend viesIk zou eerst drie weken aan de diarree zijn en dan in de vierde week malaria krijgen.
Allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?
Een onbegonnen taakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.Het moet wel interessant blijven. En ik wil niet teveel nederlanders tegenkomen.
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AllesVriendin van me is er meerdere keren geweest, die blijft dan ook rustig een half jaar weg en heeft nergens last van. Maar ik ben gewoon zo'n poppetje dat van gewone wc's houdt en verhalen als : 'in India is er voor elke 500 mensen 1 wc' dat schrikt mij wel af.
Precies. gewoon Duits gaan praten, dan gaan de Nederlanders vanzelf weg!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
InderdaadIk wil gewoon ergens naartoe wat me leuk lijkt
Ja, maar dan vraag ik me af hoeveel je nou eigenlijk ziet. Verder lijkt het me er wel ontzettend mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?
Biddend poepen in de Gangesquote:
Achterlijke cultuur!quote:
Kastenstelsels!quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan zou ik ook verbitterd moeten zijn.
Waar was jij laatst nog geweest dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbitterd omdat ik geen geld heb om mooie verre reizen te maken
ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o dan ga ik zo ook en dan rhu spotten!
ik wilde echt van alles doen vandaag maar ik zit nog steeds in m'n pyjama achter de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |