India lijkt me mooi maar ontzettend viesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Tegan het volgende:
Mijn mama wil naar India met mij. Maar dan meteen een maand ofzo. Weet niet of ik dat wel tof vind...
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat hield je tegen?Ik kan er nog een week schildpadjesknuffelen aan vastplakken.
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
India lijkt me mooi maar ontzettend viesIk zou eerst drie weken aan de diarree zijn en dan in de vierde week malaria krijgen.
Allesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn familie komt uit India dus mama wil zien waar ze vandaan komt. Maar wat zou vies zijn dan?
Een onbegonnen taakquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is zo standaard, iedereen gaat daar al naar toe. Ken al minimaal 10 mensen die daar geweest zijn. Madagaskar niet.Het moet wel interessant blijven. En ik wil niet teveel nederlanders tegenkomen.
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
AllesVriendin van me is er meerdere keren geweest, die blijft dan ook rustig een half jaar weg en heeft nergens last van. Maar ik ben gewoon zo'n poppetje dat van gewone wc's houdt en verhalen als : 'in India is er voor elke 500 mensen 1 wc' dat schrikt mij wel af.
Precies. gewoon Duits gaan praten, dan gaan de Nederlanders vanzelf weg!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
InderdaadIk wil gewoon ergens naartoe wat me leuk lijkt
Ja, maar dan vraag ik me af hoeveel je nou eigenlijk ziet. Verder lijkt het me er wel ontzettend mooi hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als je gewoon in een goed hotel zit is dat toch niet?
Biddend poepen in de Gangesquote:
Achterlijke cultuur!quote:
Kastenstelsels!quote:
Ben je dat niet dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:50 schreef KomtTijd... het volgende:
Dan zou ik ook verbitterd moeten zijn.
Waar was jij laatst nog geweest dan?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Verbitterd omdat ik geen geld heb om mooie verre reizen te maken
ik ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
o dan ga ik zo ook en dan rhu spotten!
ik wilde echt van alles doen vandaag maar ik zit nog steeds in m'n pyjama achter de pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |